Jumpmanův odkaz žije - připravte se na dvojitou dávku platformingu! Tento sharewarový remake plošinovkové klasiky od Epyxu v sobě spojuje úrovně z původního Jumpmana (1983, PC booter 1984) a na PC v době vzniku nevydaného pokračování Jumpman Junior (1983) pro Atari 8-bit, ColecoVision a Commodore 64.
Jumpam Lives! tedy v roce 1991 PC hráčům (vedle původní hry přepracované přímo pro DOS) přinesl 12 + 5 úplně nových obrazovek, na kterých se Jumpmanův syn snaží vyčistit jednotlivé úrovně základny, tentokrát na Saturnu, od Technobomb, nastražených tam navrátivšími se Alienátory. Nejen oni, ale i pohyblivé platformy, žebříky, padající kamení nebo třeba projektil, který čas od času prolétne z jednoho konce obrazovky na druhý, ohrožují Juniora v každém jeho hnutí. I proto je dobré se před každou výpravou za bombami na chvíli zastavit, prohlédnout si strukturu úrovně a naplánovat další kroky. Pro ty, které omrzí předpřipravené úrovně je k dispozici lehce přístupný editor.
Jumpam Lives! tedy v roce 1991 PC hráčům (vedle původní hry přepracované přímo pro DOS) přinesl 12 + 5 úplně nových obrazovek, na kterých se Jumpmanův syn snaží vyčistit jednotlivé úrovně základny, tentokrát na Saturnu, od Technobomb, nastražených tam navrátivšími se Alienátory. Nejen oni, ale i pohyblivé platformy, žebříky, padající kamení nebo třeba projektil, který čas od času prolétne z jednoho konce obrazovky na druhý, ohrožují Juniora v každém jeho hnutí. I proto je dobré se před každou výpravou za bombami na chvíli zastavit, prohlédnout si strukturu úrovně a naplánovat další kroky. Pro ty, které omrzí předpřipravené úrovně je k dispozici lehce přístupný editor.
Jumpmanův odkaz žije - připravte se na dvojitou dávku platformingu! Tento sharewarový remake plošinovkové klasiky od Epyxu v sobě spojuje úrovně z původního Jumpmana (1983, PC booter 1984) a na PC v době vzniku nevydaného pokračování Jumpman Junior (1983) pro Atari 8-bit, ColecoVision a Commodore 64.
Jumpam Lives! tedy v roce 1991 PC hráčům (vedle původní hry přepracované přímo pro DOS) přinesl 12 + 5 úplně nových obrazovek, na kterých se Jumpmanův syn snaží vyčistit jednotlivé úrovně základny, tentokrát na Saturnu, od Technobomb, nastražených tam navrátivšími se Alienátory. Nejen oni, ale i pohyblivé platformy, žebříky, padající kamení nebo třeba projektil, který čas od času prolétne z jednoho konce obrazovky na druhý, ohrožují Juniora v každém jeho hnutí. I proto je dobré se před každou výpravou za bombami na chvíli zastavit, prohlédnout si strukturu úrovně a naplánovat další kroky. Pro ty, které omrzí předpřipravené úrovně je k dispozici lehce přístupný editor.
Jumpam Lives! tedy v roce 1991 PC hráčům (vedle původní hry přepracované přímo pro DOS) přinesl 12 + 5 úplně nových obrazovek, na kterých se Jumpmanův syn snaží vyčistit jednotlivé úrovně základny, tentokrát na Saturnu, od Technobomb, nastražených tam navrátivšími se Alienátory. Nejen oni, ale i pohyblivé platformy, žebříky, padající kamení nebo třeba projektil, který čas od času prolétne z jednoho konce obrazovky na druhý, ohrožují Juniora v každém jeho hnutí. I proto je dobré se před každou výpravou za bombami na chvíli zastavit, prohlédnout si strukturu úrovně a naplánovat další kroky. Pro ty, které omrzí předpřipravené úrovně je k dispozici lehce přístupný editor.
Jumpmanův odkaz žije - připravte se na dvojitou dávku platformingu! Tento sharewarový remake plošinovkové klasiky od Epyxu v sobě spojuje úrovně z původního Jumpmana (1983, PC booter 1984) a na PC v době vzniku nevydaného pokračování Jumpman Junior (1983) pro Atari 8-bit, ColecoVision a Commodore 64.
Jumpman Lives! tedy v roce 1991 PC hráčům (vedle původní hry přepracované přímo pro DOS) přinesl 12 + 5 úplně nových obrazovek, na kterých se Jumpmanův syn snaží vyčistit jednotlivé úrovně základny, tentokrát na Saturnu, od Technobomb, nastražených tam navrátivšími se Alienátory. Nejen oni, ale i pohyblivé platformy, žebříky, padající kamení nebo třeba projektil, který čas od času prolétne z jednoho konce obrazovky na druhý, ohrožují Juniora v každém jeho hnutí. I proto je dobré se před každou výpravou za bombami na chvíli zastavit, prohlédnout si strukturu úrovně a naplánovat další kroky. Pro ty, které omrzí předpřipravené úrovně, je k dispozici lehce přístupný editor.
Jumpman Lives! tedy v roce 1991 PC hráčům (vedle původní hry přepracované přímo pro DOS) přinesl 12 + 5 úplně nových obrazovek, na kterých se Jumpmanův syn snaží vyčistit jednotlivé úrovně základny, tentokrát na Saturnu, od Technobomb, nastražených tam navrátivšími se Alienátory. Nejen oni, ale i pohyblivé platformy, žebříky, padající kamení nebo třeba projektil, který čas od času prolétne z jednoho konce obrazovky na druhý, ohrožují Juniora v každém jeho hnutí. I proto je dobré se před každou výpravou za bombami na chvíli zastavit, prohlédnout si strukturu úrovně a naplánovat další kroky. Pro ty, které omrzí předpřipravené úrovně, je k dispozici lehce přístupný editor.