Beat'em up hra založená na stejnojmeném televizním seriálu byla původně oznámena na E3 2002, krátce po oznámení ukončení seriálu. Stejně jako seriál sledujeme osudy Max Guevary (ztvárněné v seriálu herečkou Jessicou Albou, která dabuje postavu i ve hře). Ta je geneticky vylepšeným supervojákem, uniknuvším jako dítě z tajné základny. Nyní se snaží žít normální život v Seatlu blízké budoucnosti, avšak agenti se snaží Max i její genetické bratry a sestry nadále pochytat a pro Max tak není nikde bezpečno. Dějově hra navazuje na začátek druhé série seriálu.
Hra je čistě hrou jednoho hráče a hraje se z pohledu třetí osoby. Hratelnost je relativně přímočará, levely jsou lineární a hlavní devizou je tak možnost pro své pohyby využít okolní prostředí (např. backflip o zeď) a dále stealth pasáže, kdy se nepřátelům zkrátka vyhnete.
Hra je čistě hrou jednoho hráče a hraje se z pohledu třetí osoby. Hratelnost je relativně přímočará, levely jsou lineární a hlavní devizou je tak možnost pro své pohyby využít okolní prostředí (např. backflip o zeď) a dále stealth pasáže, kdy se nepřátelům zkrátka vyhnete.
Beat'em up hra založená na stejnojmeném televizním seriálu byla původně oznámena na E3 2002, krátce po oznámení ukončení seriálu. Stejně jako seriál sledujeme osudy Max Guevary (ztvárněné v seriálu herečkou Jessicou Albou, která dabuje postavu i ve hře). Ta je geneticky vylepšeným supervojákem, uniknuvším jako dítě z tajné základny. Nyní se snaží žít normální život v Seatlu blízké budoucnosti, avšak agenti se snaží Max i její genetické bratry a sestry nadále pochytat a pro Max tak není nikde bezpečno. Dějově hra navazuje na začátek druhé série seriálu.
Hra je čistě hrou jednoho hráče a hraje se z pohledu třetí osoby. Hratelnost je relativně přímočará, levely jsou lineární a hlavní devizou je tak možnost pro své pohyby využít okolní prostředí (např. backflip o zeď) a dále stealth pasáže, kdy se nepřátelům zkrátka vyhnete.
Hra je čistě hrou jednoho hráče a hraje se z pohledu třetí osoby. Hratelnost je relativně přímočará, levely jsou lineární a hlavní devizou je tak možnost pro své pohyby využít okolní prostředí (např. backflip o zeď) a dále stealth pasáže, kdy se nepřátelům zkrátka vyhnete.