Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Icarus: Sanctuary of the Gods Icarus: Sanctuary of the Gods Icarus: Sanctuary of the Gods
Mirage Interactive
Mirage Interactive
Mirage Interactive •  KRGSoft
PC
31.05.1998
PC
31.05.1998
PC
31.05.1998
Icarus: Sanctuary of the Gods Icarus: Sanctuary of the Gods Icarus: Sanctuary of the Gods
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

...and they shall come, united by destiny, to strike at chaos with ligth of hope... Čas pro úryvek z kronik droiyanských nadešel a zemi Icarus svírané strachem svitl paprsek naděje. Na první pohled obratu k lepšímu nic nenasvědčuje. Boha zla Ercaneta zdánlivě nemůže nic zastavit. Stal se přirozenou autoritou všech zákeřných živlů v Icarusu a válcuje veškerou opozici. Dobří bohové jsou slabí, lidé bázliví a rozhádaní. Z Cosharkských žoldnéřů, kteří měli způsobit obrat ve válce přežil jenom jediný. Je to však právě on, Dreus a jeho snoubenka Helena, kteří mohou dokázat to, čeho se jinak sebejistý Ercanetův emisar, čaroděj Colias ve skrytu své temné duše obává - sjednotit všechny lidi v úspěšném odporu proti společnému nepříteli.

Icarus: Sanctuary of the Gods je izometrické RPG s tahovými souboji ve stylu Final Fantasy Tactics, které sice je od polských vývojářů, avšak i po vizuální stránce si autoři vypůjčilo lecos z JRPG té doby. Značnou část hratelnosti tvoří nedabované rozhovory, ale hlavní složkou hratelnosti jsou již zmíněné tahové bitvy. Hra jich obsahuje přes 50 a dostane se v nich na speciální útoky, útočnou, léčivou i vyvolávací magii jako ve Final Fantasy VII. Výsledek bitev ve velké míře závisí na kvalitě vašeho vybavení, a tak je třeba našetřené peníze utrácet s rozvahou. V průběhu hraní se k ústřední dvojici přidají různé charaktery, z nichž každý má ve víceméně lineárním příběhu nějakou úlohu.
...and they shall come, united by destiny, to strike at chaos with ligth of hope... Čas pro úryvek z kronik droiyanských nadešel a zemi Icarus svírané strachem svitl paprsek naděje. Na první pohled obratu k lepšímu nic nenasvědčuje. Boha zla Ercaneta zdánlivě nemůže nic zastavit. Stal se přirozenou autoritou všech zákeřných živlů v Icarusu a válcuje veškerou opozici. Dobří bohové jsou slabí, lidé bázliví a rozhádaní. Z Cosharkských žoldnéřů, kteří měli způsobit obrat ve válce přežil jenom jediný. Je to však právě on, Dreus a jeho snoubenka Helena, kteří mohou dokázat to, čeho se jinak sebejistý Ercanetův emisar, čaroděj Colias ve skrytu své temné duše obává - sjednotit všechny lidi v úspěšném odporu proti společnému nepříteli.

Icarus: Sanctuary of the Gods je izometrické RPG s tahovými souboji ve stylu Final Fantasy Tactics, které sice je od polských vývojářů, avšak i po vizuální stránce si autoři vypůjčilo lecos z JRPG té doby. Značnou část hratelnosti tvoří nedabované rozhovory, ale hlavní složkou hratelnosti jsou již zmíněné tahové bitvy. Hra jich obsahuje přes 50 a dostane se v nich na speciální útoky, útočnou, léčivou i vyvolávací magii jako ve Final Fantasy VII. Výsledek bitev ve velké míře závisí na kvalitě vašeho vybavení, a tak je třeba našetřené peníze utrácet s rozvahou. V průběhu hraní se k ústřední dvojici přidají různé charaktery, z nichž každý má ve víceméně lineárním příběhu nějakou úlohu.
...and they shall come, united by destiny, to strike at chaos with ligth of hope... Čas pro úryvek z kronik droiyanských nadešel a zemi Icarus svírané strachem svitl paprsek naděje. Na první pohled obratu k lepšímu nic nenasvědčuje. Boha zla Ercaneta zdánlivě nemůže nic zastavit. Stal se přirozenou autoritou všech zákeřných živlů v Icarusu a válcuje veškerou opozici. Dobří bohové jsou slabí, lidé bázliví a rozhádaní. Z Cosharkských žoldnéřů, kteří měli způsobit obrat ve válce přežil jenom jediný. Je to však právě on, Dreus a jeho snoubenka Helena, kteří mohou dokázat to, čeho se jinak sebejistý Ercanetův emisar, čaroděj Colias ve skrytu své temné duše obává - sjednotit všechny lidi v úspěšném odporu proti společnému nepříteli.

Icarus: Sanctuary of the Gods je izometrické RPG s tahovými souboji ve stylu Final Fantasy Tactics, které sice je od polských vývojářů, avšak i po vizuální stránce si autoři vypůjčilo lecos z JRPG té doby. Značnou část hratelnosti tvoří nedabované rozhovory, ale hlavní složkou hratelnosti jsou již zmíněné tahové bitvy. Hra jich obsahuje přes 50 a dostane se v nich na speciální útoky, útočnou, léčivou i vyvolávací magii jako ve Final Fantasy VII. Výsledek bitev ve velké míře závisí na kvalitě vašeho vybavení, a tak je třeba našetřené peníze utrácet s rozvahou. V průběhu hraní se k ústřední dvojici přidají různé charaktery, z nichž každý má ve víceméně lineárním příběhu nějakou úlohu.