Vžijeme se do role telefonního operátora zákaznického centra a na vlastní kůži si vyzkoušíme, jak je někdy těžké udržet nervy na uzdě. Volající jsou v drtivé většině agresivní, vulgární či natvrdlí a často nepomáhá ani polopatické vysvětlení.
Provádíme změny obchodních i osobních údajů a abychom v tomto směru tazateli vyhověli, používáme, z důvodu bezpečnosti klienta, kontrolní otázky (proklepnutí si jména, bydliště, čísla pojištění, narození atp.), tak aby nemohlo dojít ke zneužití citlivých informací.
Druhá strana moc kooperativní nebude, počínaje neúplnými odpovědmi či vlažným přístupem a konče naváděním k porušování zákona o ochraně osobních údajů. Máme totiž zakázáno sdělovat po telefonu jakákoliv osobní data, taktéž nám nesmí "rupnout v bedně", jinak nás čeká převedení do evidence zájemců o zaměstnání.
Provádíme změny obchodních i osobních údajů a abychom v tomto směru tazateli vyhověli, používáme, z důvodu bezpečnosti klienta, kontrolní otázky (proklepnutí si jména, bydliště, čísla pojištění, narození atp.), tak aby nemohlo dojít ke zneužití citlivých informací.
Druhá strana moc kooperativní nebude, počínaje neúplnými odpovědmi či vlažným přístupem a konče naváděním k porušování zákona o ochraně osobních údajů. Máme totiž zakázáno sdělovat po telefonu jakákoliv osobní data, taktéž nám nesmí "rupnout v bedně", jinak nás čeká převedení do evidence zájemců o zaměstnání.
Vžijeme se do role telefonního operátora zákaznického centra a na vlastní kůži si vyzkoušíme, jak je někdy těžké udržet nervy na uzdě. Volající jsou v drtivé většině agresivní, vulgární či natvrdlí a často nepomáhá ani polopatické vysvětlení.
Provádíme změny obchodních i osobních údajů a abychom v tomto směru tazateli vyhověli, používáme, z důvodu bezpečnosti klienta, kontrolní otázky (proklepnutí si jména, bydliště, čísla pojištění, narození atp.), tak aby nemohlo dojít ke zneužití citlivých informací.
Druhá strana moc kooperativní nebude, počínaje neúplnými odpovědmi či vlažným přístupem a konče naváděním k porušování zákona o ochraně osobních údajů. Máme totiž zakázáno sdělovat po telefonu jakákoliv osobní data, taktéž nám nesmí "rupnout v bedně", jinak nás čeká převedení do evidence zájemců o zaměstnání.
Provádíme změny obchodních i osobních údajů a abychom v tomto směru tazateli vyhověli, používáme, z důvodu bezpečnosti klienta, kontrolní otázky (proklepnutí si jména, bydliště, čísla pojištění, narození atp.), tak aby nemohlo dojít ke zneužití citlivých informací.
Druhá strana moc kooperativní nebude, počínaje neúplnými odpovědmi či vlažným přístupem a konče naváděním k porušování zákona o ochraně osobních údajů. Máme totiž zakázáno sdělovat po telefonu jakákoliv osobní data, taktéž nám nesmí "rupnout v bedně", jinak nás čeká převedení do evidence zájemců o zaměstnání.