Starobylá skákačka, jejíž autor K. H. Rinne se nechal inspirovat slavným příběhem Edgara Alana Poe. Její hrdina pod vaším vedením musí vyřešit všechny tajemné hádanky domu Usherů, aby dospěl ke konci hry. Ze vstupní haly hrůzyplného domu postupně navštívíte osmičku místností, za jejichž dveřmi vás vždy čeká obtížný úkol. Do poslední místnosti před komorou s pokladem jde vstoupit až poté, co jsou všechny předešlé úkoly vyřešené. Přitom se budete muset bránit před různými monstry, vyhýbat se dělovým koulím, padajícímu kamení či hledat ukryté předměty.
Jednotlivé místnosti lze ze vstupní haly domu navštívit v libovolném pořadí, poslední dvě označené písmeny X a Y se zpřístupní až po zdolání všech předcházejících. Každou místnost tvoří jediná obrazovka, jejíž horní část vás informuje o druhu úkolu v místnosti, bodovém skóre a času, který vám zbývá na dokončení aktuálního úkolu.
Jednotlivé místnosti lze ze vstupní haly domu navštívit v libovolném pořadí, poslední dvě označené písmeny X a Y se zpřístupní až po zdolání všech předcházejících. Každou místnost tvoří jediná obrazovka, jejíž horní část vás informuje o druhu úkolu v místnosti, bodovém skóre a času, který vám zbývá na dokončení aktuálního úkolu.