V téhle barvami zářící variaci na starý dobrý shoot 'em up jste tříoký mimozemšťan, jehož (nesplnitelným) úkolem je zastavit nikdy nekončící invazi různorodých nepřátel na svůj asteroid. Jediným pomocníkem a také sidekickem v praštěných rozhovorech, jimiž glosujete svůj úděl, je vám věrný ruksak, který za vás na útočníky střílí. Vy chodíte, skáčete, uhýbáte nepřátelským střelám i nepřátelům samotným, snášejícím se či střemhlav se řítícím z nebe, jakož i těm, co chodí po zemi a chrlí oheň, a sbíráte crackery a (dočasná) vylepšení své základní zbraně, která z poražených nepřátel padají. Kromě toho občas dostanete úkol (jako například pětadvacetkrát vyskočit, nedýchat nebo slavně zemřít) od dvou příšer-sester, které posloucháte, protože... jsou to holky a nic jiného vám nezbývá, a občas se objeví obří kouzelník, který všechny útočníky promění v basketbalové míče nebo keramické kočky, protože se nudí.
Dosažené body skóre, k nimž se přičítají body za crackery a případný bonus za splněný úkol, vám postupně odemykají nové druhy zbraní (např. tenisové míčky nebo plamenomet), nové druhy nepřátel a nové krajiny a zvyšují vaše počáteční zdraví. Posloupnost vln, v nichž nepřátelé přilétají, se s každou hrou mění a vzorce jejich leteckých formací a útoků jsou procedurálně generované. Vždycky jednou za čas se navíc utkáte s jedním ze tří možných bossů.
Autorem nezaměnitelné grafiky je komiksový tvůrce James Kochalka.
Dosažené body skóre, k nimž se přičítají body za crackery a případný bonus za splněný úkol, vám postupně odemykají nové druhy zbraní (např. tenisové míčky nebo plamenomet), nové druhy nepřátel a nové krajiny a zvyšují vaše počáteční zdraví. Posloupnost vln, v nichž nepřátelé přilétají, se s každou hrou mění a vzorce jejich leteckých formací a útoků jsou procedurálně generované. Vždycky jednou za čas se navíc utkáte s jedním ze tří možných bossů.
Autorem nezaměnitelné grafiky je komiksový tvůrce James Kochalka.