Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Freak Out Freak Out Freak Out
Parsec Entertainment Software •  Akika
Parsec Entertainment Software •  Akika
Parsec Entertainment Software •  Akika
PC
1992
PC
1992
Amiga
1993
PC
1992
Amiga
1993
Freak Out Freak Out Freak Out
Žánr
strategie > tahová strategie *
logická > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
logická > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
logická > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Logická hra s prvky tahové strategie částečně připomínající deskovou hru Mlýn, kterou vydali Data Becker v roce 1992 na počítačích Amiga a na PC.

Centrem hracího pole jsou vzájemně propojené buňky umístěné do soustředných čtverců. Jednotlivá pole obsazují jakési zrůdičky, které se vyskytují ve čtyřech různých barvách. Nepřátelé se vydávají na pochod do centra herního pole, jehož dosažení znamená konec hry a vaši prohru. Získaní bodů a konečnou výhru zajistí "zničení" rychle se množících mimozemšťanů. Toho lze docílit v okamžiku, jsou-li na jedné spojnici tři nepřátelé stejné barvy.

Hru komplikují či naopak usnadní náhodné položky, kterými jsou bonusové drahokamy, nepřekonatelné kamenné zdi či kruhy, které mohou obsadit nepřátelé pouze jedné barvy.
Logická hra s prvky tahové strategie částečně připomínající deskovou hru Mlýn, kterou vydali Data Becker v roce 1992 na počítačích Amiga a na PC.

Centrem hracího pole jsou vzájemně propojené buňky umístěné do soustředných čtverců. Jednotlivá pole obsazují jakési zrůdičky, které se vyskytují ve čtyřech různých barvách. Nepřátelé se vydávají na pochod do centra herního pole, jehož dosažení znamená konec hry a vaši prohru. Získaní bodů a konečnou výhru zajistí "zničení" rychle se množících mimozemšťanů. Toho lze docílit v okamžiku, jsou-li na jedné spojnici tři nepřátelé stejné barvy.

Hru komplikují či naopak usnadní náhodné položky, kterými jsou bonusové drahokamy, nepřekonatelné kamenné zdi či kruhy, které mohou obsadit nepřátelé pouze jedné barvy.
Logická hra s prvky tahové strategie částečně připomínající deskovou hru Mlýn, kterou vydali Data Becker v roce 1992 na počítačích Amiga a na PC.

Centrem hracího pole jsou vzájemně propojené buňky umístěné do soustředných čtverců. Jednotlivá pole obsazují jakési zrůdičky, které se vyskytují ve čtyřech různých barvách. Nepřátelé se vydávají na pochod do centra herního pole, jehož dosažení znamená konec hry a vaši prohru. Získaní bodů a konečnou výhru zajistí "zničení" rychle se množících mimozemšťanů. Toho lze docílit v okamžiku, jsou-li na jedné spojnici tři nepřátelé stejné barvy.

Hru komplikují či naopak usnadní náhodné položky, kterými jsou bonusové drahokamy, nepřekonatelné kamenné zdi či kruhy, které mohou obsadit nepřátelé pouze jedné barvy.