Hra Fatale jde stejně jako The Graveyard (předminulé dílo od tvůrců Fatale) po nevyšlapané cestičce herních mechanismů a abstraktního pojetí celého konceptu hry. Koncept hry evokuje příběh z Bible, o zákeřné Salome, jejíž zloba zapříčinila smrt Jana Křtitele. Ostatně zrovna v jeho roli začíná první část hry, pokračujíc dalšími dvěma naprosto jinak pojatými částmi.
Princip hraní spočívá v mnoha různých a metodicky odlišných formách – počínaje klasickým chozením za pomoci kurzorových kláves za doprovodu myši, konče až u jakéhosi létání se speciálním zoomovacím konceptem. Celou hru vás navíc doprovází velmi příjemná a charakteristická hudba, kterou si buďto zamilujete, nebo si k ní vytvoříte postoj přímo nenávistný. Graficky hra sází především na různé umělecké podněty s výraznou stylizovaností.
Tento nenápadný indie počin si bere za cílovou skupinu především casual hráče, nebo naopak ty, co dovedou ocenit něco nového.
Princip hraní spočívá v mnoha různých a metodicky odlišných formách – počínaje klasickým chozením za pomoci kurzorových kláves za doprovodu myši, konče až u jakéhosi létání se speciálním zoomovacím konceptem. Celou hru vás navíc doprovází velmi příjemná a charakteristická hudba, kterou si buďto zamilujete, nebo si k ní vytvoříte postoj přímo nenávistný. Graficky hra sází především na různé umělecké podněty s výraznou stylizovaností.
Tento nenápadný indie počin si bere za cílovou skupinu především casual hráče, nebo naopak ty, co dovedou ocenit něco nového.