Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Eye of Horus Eye of Horus Eye of Horus

Eye of Horus: An Action Adventure in Egyptian Mythology

Eye of Horus: An Action Adventure in Egyptian Mythology

Eye of Horus: An Action Adventure in Egyptian Mythology

Denton Designs
Denton Designs
Denton Designs
PC
1989
PC
1989
PCAtSTAmiga
1989
C64
1990
Eye of Horus Eye of Horus Eye of Horus
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Walk like an Egyptian... Fly like a bird.

Sourozence si člověk nevybírá, dokonce ani staroegyptský bůh Usirev ne, na což také doplatil, když jej při hostině bratr Sutech pod lživou záminkou vlákal do skvěle padnoucí rakve, aby jej následně rozsekal na kusy, které roztrousil po celé zemi. Tak moc toužil po doméně svého zelenkavého bratra, věčnou svěžestí oplývající údolí řeky Nil, tak moc byl hrubě nespokojen se svým údělem strážce rudých písků okolních pouští. Bratrovrah s vizáží bestie se však nezastaví před ničím a nyní má spadeno na svého synovce, vás! Jste Hór, jestřábí bůh nebes, jehož matkou není nikdo jiný než božská Eset. Království rozkládající se po obou stranách životadárného toku, ústícího do delty, rozsáhlé domény od Núbie po poloostrov Sinaj jsou vaším dědictvím. Pokořte uzurpátora a vsaďte si červenobílou korunu horního a dolního Egypta na svou opeřenou hlavu.

Zrádný strýc vás očekává v labyrintu katakomb pod saharskou pouští, které celé projdete jako správný Egypťan, tedy hezky z profilu s cílem získat vševidoucí oko. Nenechte se oklamat zdobným prostředím, hieroglyfické motivy z nástěnných maleb a vlysů na stěnách ožívají, aby se vás pokusily zabít. Naštěstí máte coby syn bohů moc zničit je výstřely energetických projektilů přímo ze své paže, případně ze zobce, poněvadž se kdykoliv můžete proměnit v letícího jestřába. Míru pokroku v dané úrovni měří posuvný hovnivál, jinak také posvátný Skarabeus. Úrovně jsou od sebe odlišeny celkovým zabarvením (do žluta, fialova, modra...), obtížnost narůstá s tím, jak se zvětšují roje více než padesátky druhů oživlých symbolů. Orientaci v úrovni vám usnadní funkce automappingu, vyloženě arkádovým prvkem je pak umístění v žebříčku podle dosaženého skóre.
Walk like an Egyptian... Fly like a bird.

Sourozence si člověk nevybírá, dokonce ani staroegyptský bůh Usirev ne, na což také doplatil, když ho při hostině bratr Sutech pod lživou záminkou vlákal do skvěle padnoucí rakve, aby jej následně rozsekal na kusy, které roztrousil po celé zemi. Tak moc toužil po doméně svého zelenkavého bratra, věčnou svěžestí oplývající údolí řeky Nil, natolik byl hrubě nespokojen se svým údělem strážce rudých písků okolních pouští. Bratrovrah s vizáží bestie se však nezastaví před ničím a nyní má spadeno na svého synovce - vás! Jste Hór, jestřábí bůh nebes, jehož matkou není nikdo jiný než božská Eset. Království rozkládající se po obou stranách životadárného toku, ústícího do delty, i rozsáhlé domény od Núbie po poloostrov Sinaj jsou vaším dědictvím. Pokořte uzurpátora a vsaďte si červenobílou korunu horního a dolního Egypta na svou opeřenou hlavu.

Zrádný strýc vás očekává v labyrintu katakomb pod saharskou pouští, které celé projdete jako správný Egypťan, hezky z profilu s cílem získat vševidoucí oko. Nenechte se oklamat zdobným prostředím, hieroglyfické motivy z nástěnných maleb a vlysů na stěnách ožívají jen proto, aby se vás pokusily zabít. Naštěstí máte coby syn bohů moc zničit je výstřely energetických projektilů přímo ze své paže, případně ze zobce, poněvadž se kdykoliv můžete proměnit v letícího jestřába. Míru pokroku v dané úrovni měří posuvný hovnivál, jinak také posvátný Skarabeus. Úrovně jsou od sebe odlišeny celkovým zabarvením (do žluta, fialova, modra...) a obtížnost narůstá s tím, jak se zvětšují roje více než padesátky druhů oživlých symbolů. Orientaci v úrovni vám usnadní funkce automappingu, vyloženě arkádovým prvkem je pak umístění v žebříčku podle dosaženého skóre.
Walk like an Egyptian... Fly like a bird.

Sourozence si člověk nevybírá, dokonce ani staroegyptský bůh Usirev ne, na což také doplatil, když ho při hostině bratr Sutech pod lživou záminkou vlákal do skvěle padnoucí rakve, aby jej následně rozsekal na kusy, které roztrousil po celé zemi. Tak moc toužil po doméně svého zelenkavého bratra, věčnou svěžestí oplývající údolí řeky Nil, natolik byl hrubě nespokojen se svým údělem strážce rudých písků okolních pouští. Bratrovrah s vizáží bestie se však nezastaví před ničím a nyní má spadeno na svého synovce - vás! Jste Hór, jestřábí bůh nebes, jehož matkou není nikdo jiný než božská Eset. Království rozkládající se po obou stranách životadárného toku, ústícího do delty, i rozsáhlé domény od Núbie po poloostrov Sinaj jsou vaším dědictvím. Pokořte uzurpátora a vsaďte si červenobílou korunu horního a dolního Egypta na svou opeřenou hlavu.

Zrádný strýc vás očekává v labyrintu katakomb pod saharskou pouští, které celé projdete jako správný Egypťan, hezky z profilu s cílem získat vševidoucí oko. Nenechte se oklamat zdobným prostředím, hieroglyfické motivy z nástěnných maleb a vlysů na stěnách ožívají jen proto, aby se vás pokusily zabít. Naštěstí máte coby syn bohů moc zničit je výstřely energetických projektilů přímo ze své paže, případně ze zobce, poněvadž se kdykoliv můžete proměnit v letícího jestřába. Míru pokroku v dané úrovni měří posuvný hovnivál, jinak také posvátný Skarabeus. Úrovně jsou od sebe odlišeny celkovým zabarvením (do žluta, fialova, modra...) a obtížnost narůstá s tím, jak se zvětšují roje více než padesátky druhů oživlých symbolů. Orientaci v úrovni vám usnadní funkce automappingu, vyloženě arkádovým prvkem je pak umístění v žebříčku podle dosaženého skóre.