Když ještěří velemág Venril Sathir proklel drakům jejich nevylíhlá vejce, začalo to v hnízdě vřít. Nakonec mladí draci neuposlechli ty staré a odletěli pryč hledat si nový domov. Našli jej v opuštěném ogřím městě Nokk, uprostřed pohoří Serpent's Spine. Aby v horách nezůstali sami, nalákali, najali a unesli do hor řadu lidí, kterým propůjčili část svých sil. Postupně vznikla rasa Drakkinů, která draky uctívá jako své božstvo. Horskými průsmyky a stezkami však začali nyní přicházet i dobrodruzi ze všech koutů Norrathu. Věří, že horská pásma skrývají poklady i artefakty a mají pravdu. Hory však svá tajemství nevydají snadno, na druhou stranu je Serpent's Spine jako dělaný pro vlky samotáře.
Vývojáři tento datadisk udělali především pro hráče s nižšími levely a chtěli jim tak dát příležitost naskočit do rozjetého MMO vlaku. Nový maximální level je 75, toho lze dosáhnout splněním všech questů v tomto datadisku, aniž by dotyčný hrál jakýkoliv z předešlých, přičemž valná většina z nich je splnitelná i pro hráče-sólistu. Prvek odpočinku umožnil hráčům, kteří jsou určitý čas "out of combat" razantní zrychlení regenerace HP a many, což však vedlo k destabilizaci rovnováhy mezi jednotlivými povoláními.
Dvanáctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Prophecy of Ro a předcházel EverQuest: The Buried Sea.
Vývojáři tento datadisk udělali především pro hráče s nižšími levely a chtěli jim tak dát příležitost naskočit do rozjetého MMO vlaku. Nový maximální level je 75, toho lze dosáhnout splněním všech questů v tomto datadisku, aniž by dotyčný hrál jakýkoliv z předešlých, přičemž valná většina z nich je splnitelná i pro hráče-sólistu. Prvek odpočinku umožnil hráčům, kteří jsou určitý čas "out of combat" razantní zrychlení regenerace HP a many, což však vedlo k destabilizaci rovnováhy mezi jednotlivými povoláními.
Dvanáctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Prophecy of Ro a předcházel EverQuest: The Buried Sea.
Když ještěří velemág Venril Sathir proklel drakům jejich nevylíhlá vejce, začalo to v hnízdě vřít. Nakonec mladí draci neuposlechli ty staré a odletěli pryč hledat si nový domov. Našli jej v opuštěném ogřím městě Nokk, uprostřed pohoří Serpent's Spine. Aby v horách nezůstali sami, nalákali, najali a unesli do hor řadu lidí, kterým propůjčili část svých sil. Postupně vznikla rasa Drakkinů, která draky uctívá jako své božstvo. Horskými průsmyky a stezkami však začali nyní přicházet i dobrodruzi ze všech koutů Norrathu. Věří, že horská pásma skrývají poklady i artefakty a mají pravdu. Hory však svá tajemství nevydají snadno, na druhou stranu je Serpent's Spine jako dělaný pro vlky samotáře.
Vývojáři tento datadisk udělali především pro hráče s nižšími levely a chtěli jim tak dát příležitost naskočit do rozjetého MMO vlaku. Nový maximální level je 75, toho lze dosáhnout splněním všech questů v tomto datadisku, aniž by dotyčný hrál jakýkoliv z předešlých, přičemž valná většina z nich je splnitelná i pro hráče-sólistu. Prvek odpočinku umožnil hráčům, kteří jsou určitý čas "out of combat" razantní zrychlení regenerace HP a many, což však vedlo k destabilizaci rovnováhy mezi jednotlivými povoláními.
Dvanáctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Prophecy of Ro a předcházel EverQuest: The Buried Sea.
Vývojáři tento datadisk udělali především pro hráče s nižšími levely a chtěli jim tak dát příležitost naskočit do rozjetého MMO vlaku. Nový maximální level je 75, toho lze dosáhnout splněním všech questů v tomto datadisku, aniž by dotyčný hrál jakýkoliv z předešlých, přičemž valná většina z nich je splnitelná i pro hráče-sólistu. Prvek odpočinku umožnil hráčům, kteří jsou určitý čas "out of combat" razantní zrychlení regenerace HP a many, což však vedlo k destabilizaci rovnováhy mezi jednotlivými povoláními.
Dvanáctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Prophecy of Ro a předcházel EverQuest: The Buried Sea.
Když ještěří velemág Venril Sathir proklel drakům jejich nevylíhlá vejce, začalo to v hnízdě vřít. Nakonec mladí draci neuposlechli ty staré a odletěli pryč hledat si nový domov. Našli jej v opuštěném ogřím městě Nokk, uprostřed pohoří Serpent's Spine. Aby v horách nezůstali sami, nalákali, najali a unesli do hor řadu lidí, kterým propůjčili část svých sil. Postupně vznikla rasa Drakkinů, která draky uctívá jako své božstvo. Horskými průsmyky a stezkami však začali nyní přicházet i dobrodruzi ze všech koutů Norrathu. Věří, že horská pásma skrývají poklady i artefakty a mají pravdu. Hory však svá tajemství nevydají snadno, na druhou stranu je Serpent's Spine jako dělaný pro vlky samotáře.
Vývojáři tento datadisk udělali především pro hráče s nižšími levely a chtěli jim tak dát příležitost naskočit do rozjetého MMO vlaku. Nový maximální level je 75, toho lze dosáhnout splněním všech questů v tomto datadisku, aniž by dotyčný hrál jakýkoliv z předešlých, přičemž valná většina z nich je splnitelná i pro hráče-sólistu. Prvek odpočinku umožnil hráčům, kteří jsou určitý čas "out of combat" razantní zrychlení regenerace HP a many, což však vedlo k destabilizaci rovnováhy mezi jednotlivými povoláními.
Dvanáctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Prophecy of Ro a předcházel EverQuest: The Buried Sea.
Vývojáři tento datadisk udělali především pro hráče s nižšími levely a chtěli jim tak dát příležitost naskočit do rozjetého MMO vlaku. Nový maximální level je 75, toho lze dosáhnout splněním všech questů v tomto datadisku, aniž by dotyčný hrál jakýkoliv z předešlých, přičemž valná většina z nich je splnitelná i pro hráče-sólistu. Prvek odpočinku umožnil hráčům, kteří jsou určitý čas "out of combat" razantní zrychlení regenerace HP a many, což však vedlo k destabilizaci rovnováhy mezi jednotlivými povoláními.
Dvanáctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Prophecy of Ro a předcházel EverQuest: The Buried Sea.