Kroky mnoha dobrodruhů zamířily na jih za sluncem a samozřejmě za poklady, které ukrývají tajnosnubné ruiny zarůstající divokou vegetací tropických lesů regionu Kunark. Proč se však z živoucích měst vyspělých lidských kultur stala města duchů pohlcovaná bujnými liánami a pestrobarevnou květenou? To pořádně neví ani nová hratelná rasa ještěranské rasy Iksarů, která je po lidech osídlila. Ve dvaceti nových oblastech s propracovanými enviromentálními efekty je nezbytné dát si pozor na havěť typu obřích škorpionů, či zlovolných dračích lidí.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Kroky mnoha dobrodruhů zamířily na jih za sluncem a samozřejmě za poklady, které ukrývají tajnosnubné ruiny zarůstající divokou vegetací tropických lesů regionu Kunark. Proč se však z živoucích měst vyspělých lidských kultur stala města duchů pohlcovaná bujnými liánami a pestrobarevnou květenou? To pořádně neví ani nová hratelná rasa ještěranské rasy Iksarů, která je po lidech osídlila. Ve dvaceti nových oblastech s propracovanými enviromentálními efekty je nezbytné dát si pozor na havěť typu obřích škorpionů, či zlovolných dračích lidí.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Kroky mnoha dobrodruhů zamířily na jih za sluncem a samozřejmě za poklady, které ukrývají tajnosnubné ruiny zarůstající divokou vegetací tropických lesů regionu Kunark. Proč se však z živoucích měst vyspělých lidských kultur stala města duchů pohlcovaná bujnými liánami a pestrobarevnou květenou? To pořádně neví ani nová hratelná rasa ještěranské rasy Iksarů, která je po lidech osídlila. Ve dvaceti nových oblastech s propracovanými enviromentálními efekty je nezbytné dát si pozor na havěť typu obřích škorpionů, či zlovolných dračích lidí.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Kroky mnoha dobrodruhů zamířily na jih za sluncem a samozřejmě za poklady, které ukrývají tajnosnubné ruiny zarůstající divokou vegetací tropických lesů regionu Kunark. Proč se však z živoucích měst vyspělých lidských kultur stala města duchů pohlcovaná bujnými liánami a pestrobarevnou květenou? To pořádně neví ani nová hratelná rasa ještěranské rasy Iksarů, která je po lidech osídlila. Ve dvaceti nových oblastech s propracovanými environmentálními efekty je nezbytné dát si pozor na havěť typu obřích škorpionů, či zlovolných dračích lidí.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.
Maximální level byl zvýšen z 50 na 60, k tomu přibyly odpovídající lokace jako např. Veeshan's Peak, jenž se hemží tuhými draky - v době releasu se s touto lokací počítalo jako s dlouhodobě nejtěžší lokací, s přibývajícími datadisky byla ovšem brzy překonána ještě náročnějšími lokacemi.
První z devatenácti datadisků pro EverQuest byl ještě tentýž rok následován druhým rozšířením, EverQuest: The Scars of Velious.