Atlantis připomínající a kdysi mocné město Katta Castrum pohlcuje moře a magická bariéra, která jej chrání před úplným zatopením, postupně slábne. Uvnitř zůstal zrádným generálem přiotrávený císař Tsaph Katta, kterého loajalisté chrání dnem i nocí. Zároveň zde však všichni doslova sedí na zlatu a artefaktech, a tak se jim hromadný nájezd hrdinů z Norrathu nevyhne. Questy ve čtrnácti nových zónách jsou vhodné pro hráče 55. úrovně a vyšší. Asi největší novinkou jsou lodní bitvy následované možností nadesignovat pro guildu vlastní emblém. Mezi další updaty se řadí vylepšení cechovního praporu. Kam jej hráč postaví, tam se mohou na pomoc odkudkoliv teleportovat ostatní členové guildy. Tzv. Společenstva jednotlivých skupin hráčů zase umožňují zakládat blahodárné táboráky, společný chat kanál a rychlý teleport.
Třináctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Serpent's Spine a předcházel EverQuest: Secrets of Faydwer.
Třináctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Serpent's Spine a předcházel EverQuest: Secrets of Faydwer.
Atlantis připomínající a kdysi mocné město Katta Castrum pohlcuje moře a magická bariéra, která jej chrání před úplným zatopením, postupně slábne. Uvnitř zůstal zrádným generálem přiotrávený císař Tsaph Katta, kterého loajalisté chrání dnem i nocí. Zároveň zde však všichni doslova sedí na zlatu a artefaktech, a tak se jim hromadný nájezd hrdinů z Norrathu nevyhne. Questy ve čtrnácti nových zónách jsou vhodné pro hráče 55. úrovně a vyšší. Asi největší novinkou jsou lodní bitvy následované možností nadesignovat pro guildu vlastní emblém. Mezi další updaty se řadí vylepšení cechovního praporu. Kam jej hráč postaví, tam se mohou na pomoc odkudkoliv teleportovat ostatní členové guildy. Tzv. Společenstva jednotlivých skupin hráčů zase umožňují zakládat blahodárné táboráky, společný chat kanál a rychlý teleport.
Třináctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Serpent's Spine a předcházel EverQuest: Secrets of Faydwer.
Třináctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Serpent's Spine a předcházel EverQuest: Secrets of Faydwer.
Atlantis připomínající a kdysi mocné město Katta Castrum pohlcuje moře a magická bariéra, která jej chrání před úplným zatopením, postupně slábne. Uvnitř zůstal zrádným generálem přiotrávený císař Tsaph Katta, kterého loajalisté chrání dnem i nocí. Zároveň zde však všichni doslova sedí na zlatu a artefaktech, a tak se jim hromadný nájezd hrdinů z Norrathu nevyhne. Questy ve čtrnácti nových zónách jsou vhodné pro hráče 55. úrovně a vyšší. Asi největší novinkou jsou lodní bitvy následované možností nadesignovat pro guildu vlastní emblém. Mezi další updaty se řadí vylepšení cechovního praporu. Kam jej hráč postaví, tam se mohou na pomoc odkudkoliv teleportovat ostatní členové guildy. Tzv. Společenstva jednotlivých skupin hráčů zase umožňují zakládat blahodárné táboráky, společný chat kanál a rychlý teleport.
Třináctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Serpent's Spine a předcházel EverQuest: Secrets of Faydwer.
Třináctý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Serpent's Spine a předcházel EverQuest: Secrets of Faydwer.