Neohrožení norrathští reci a rekyně objeví tajemnou muramitskou říši. Zjistí toho hodně o svých kořenech a zemi, kterou ve svých nikdy nekončících výpravách za poklady křižují sem a tam. Maximální úroveň se zvýšila z 65. na 70. level. Přibyl devátý slot na kouzla a voicechat. Byl představen nový Tribute systém pro guildy - ty mohou sbírat tribute body a pořizovat za ně různé krátkodobé výhody. Hráči se při čekání na zformování větší raidgrupy mají možnost zabavit náhodně vygenerovaným questem.
Finální lokace rozšíření - Citadel of Anguish - byla v tehdejší době považována za nejtěžší instanci vůbec. Bosse, který dokázal celý raid zneškodnit během pár sekund, se poprvé podařilo porazit až dlouhých 6 měsíců po vydání hry a druhý úspěch následoval až několik měsíců poté.
Osmý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Gates of Discord a předcházel EverQuest: Dragons of Norrath.
Finální lokace rozšíření - Citadel of Anguish - byla v tehdejší době považována za nejtěžší instanci vůbec. Bosse, který dokázal celý raid zneškodnit během pár sekund, se poprvé podařilo porazit až dlouhých 6 měsíců po vydání hry a druhý úspěch následoval až několik měsíců poté.
Osmý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Gates of Discord a předcházel EverQuest: Dragons of Norrath.
Neohrožení norrathští reci a rekyně objeví tajemnou muramitskou říši. Zjistí toho hodně o svých kořenech a zemi, kterou ve svých nikdy nekončících výpravách za poklady křižují sem a tam. Maximální úroveň se zvýšila z 65. na 70. level. Přibyl devátý slot na kouzla a voicechat. Byl představen nový Tribute systém pro guildy - ty mohou sbírat tribute body a pořizovat za ně různé krátkodobé výhody. Hráči se při čekání na zformování větší raidgrupy mají možnost zabavit náhodně vygenerovaným questem.
Finální lokace rozšíření - Citadel of Anguish - byla v tehdejší době považována za nejtěžší instanci vůbec. Bosse, který dokázal celý raid zneškodnit během pár sekund, se poprvé podařilo porazit až dlouhých 6 měsíců po vydání hry a druhý úspěch následoval až několik měsíců poté.
Osmý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Gates of Discord a předcházel EverQuest: Dragons of Norrath.
Finální lokace rozšíření - Citadel of Anguish - byla v tehdejší době považována za nejtěžší instanci vůbec. Bosse, který dokázal celý raid zneškodnit během pár sekund, se poprvé podařilo porazit až dlouhých 6 měsíců po vydání hry a druhý úspěch následoval až několik měsíců poté.
Osmý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Gates of Discord a předcházel EverQuest: Dragons of Norrath.
Neohrožení norrathští reci a rekyně objeví tajemnou muramitskou říši. Zjistí toho hodně o svých kořenech a zemi, kterou ve svých nikdy nekončících výpravách za poklady křižují sem a tam. Maximální úroveň se zvýšila z 65. na 70. level. Přibyl devátý slot na kouzla a voicechat. Byl představen nový Tribute systém pro guildy - ty mohou sbírat tribute body a pořizovat za ně různé krátkodobé výhody. Hráči se při čekání na zformování větší raidgrupy mají možnost zabavit náhodně vygenerovaným questem.
Finální lokace rozšíření - Citadel of Anguish - byla v tehdejší době považována za nejtěžší instanci vůbec. Bosse, který dokázal celý raid zneškodnit během pár sekund, se poprvé podařilo porazit až dlouhých 6 měsíců po vydání hry a druhý úspěch následoval až několik měsíců poté.
Osmý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Gates of Discord a předcházel EverQuest: Dragons of Norrath.
Finální lokace rozšíření - Citadel of Anguish - byla v tehdejší době považována za nejtěžší instanci vůbec. Bosse, který dokázal celý raid zneškodnit během pár sekund, se poprvé podařilo porazit až dlouhých 6 měsíců po vydání hry a druhý úspěch následoval až několik měsíců poté.
Osmý datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: Gates of Discord a předcházel EverQuest: Dragons of Norrath.