Na kecálka ICQ, Mirandu či QIPa a další komunikační programy v dnešní době pamatuje snad každý uživatel. Doba jejich slávy už je bohužel daleko za námi. Zájem o tento formát mezi lidmi drasticky opadl a to především v souvislosti s příchodem Facebooku, Twitteru a dalších "sociálních" sítí, které s sebou přinesly rozmanitější "aktivity".
Příběh Emily is Away startuje v roce 2002, kde nejsou zatím tato sociální média příliš rozšířená, ještě se zcela nedostala do podvědomí široké veřejnosti. V centru pozornosti máme dvě postavy, hráče a dívku Emily, kteří jsou spolužáky a velmi dobrými kamarády. Duo právě končí středoškolskou docházku a přemýšlí o tom, kam dále směřovat svou energii a profesní život. Jelikož se jinak zájmově orientují, je pochopitelné, že každý jeví zájem o odlišný obor studia. Emily nás poprosí, abychom i nadále zůstali aktivně v kontaktu a to prostřednictvím komunikačního klienta AIM.
V pěti kapitolách, graficky ztvárněných do windowsáckého prostředí, se chatováním snažíme (zvolením vhodných otázek/odpovědí do konverzace), aby peripetie "dospívání" nezmařily naše skálopevné přátelství. Případní hračičkové ocení přítomnost prvků customizace (logo, nickname, barva písma atd.).
Příběh Emily is Away startuje v roce 2002, kde nejsou zatím tato sociální média příliš rozšířená, ještě se zcela nedostala do podvědomí široké veřejnosti. V centru pozornosti máme dvě postavy, hráče a dívku Emily, kteří jsou spolužáky a velmi dobrými kamarády. Duo právě končí středoškolskou docházku a přemýšlí o tom, kam dále směřovat svou energii a profesní život. Jelikož se jinak zájmově orientují, je pochopitelné, že každý jeví zájem o odlišný obor studia. Emily nás poprosí, abychom i nadále zůstali aktivně v kontaktu a to prostřednictvím komunikačního klienta AIM.
V pěti kapitolách, graficky ztvárněných do windowsáckého prostředí, se chatováním snažíme (zvolením vhodných otázek/odpovědí do konverzace), aby peripetie "dospívání" nezmařily naše skálopevné přátelství. Případní hračičkové ocení přítomnost prvků customizace (logo, nickname, barva písma atd.).