Pozadí hry nás přenáší do Německa asi dva roky po událostech předchozí části Dunkle Schatten. Karsten již navštěvuje střední školu a pořídil si vlastní počítač. Jeden ze spolužáků mu půjčí počítačovou hru s rasistickou tématikou a krátce nato se objeví podobné symboly na pomníku bývalého starosty města, jenž měl židovský původ. Na internetu, který je v té době novinkou, zjistí, že skupina pravicových radikálů plánuje útok na azylový dům. Karsten společně s kamarády hodlají proti neonacistům zasáhnout.
Pod záštitou německého Ministerstva vnitra vzniklo pokračování adventurního dobrodružství mladíka Karstena, kladoucí si za cíl informovat o nebezpečí, jež vzniká ze strany pravicových radikálů. Hra je postavena na, v té době, moderním enginu s ručně kreslenou grafikou a poměrně jednoduchými hádankami.
Pod záštitou německého Ministerstva vnitra vzniklo pokračování adventurního dobrodružství mladíka Karstena, kladoucí si za cíl informovat o nebezpečí, jež vzniká ze strany pravicových radikálů. Hra je postavena na, v té době, moderním enginu s ručně kreslenou grafikou a poměrně jednoduchými hádankami.