Pokračování předešlého rozšíření Dungeons II: A Song of Sand and Fire strategie Dungeons II.
Jak název napovídá, A Game of Winter těží z popularity knih a seriálu Game of Thrones: z ohnivých pouští se přesouváme na sever, kde se Barthas Snow vydává hledat svého strýce za velkou zdí ("You know nothing, Barthas Snow!").
Oproti předchozím rozšířením je toto DLC více nabité: celá nová kampaň (plně namluvená), nové mapy pro Skirmish, a hlavně zbrusu nová a plnohodnotná frakce Nemrtvých.
Nemrtví mají své místnosti, strom výzkumu i kouzla a samozřejmě i vlastní jednotky, od kostlivců přes duchy po Nosferatu. Jednotky mají oproti Orkům a Démonům unikátní kombinace vlastností (light, armored... + "good against" light, armored atd.), čímž předešlé dvě frakce doplňují. V rámci systému místností nalezneme spíše drobné odlišnosti, jako tomu bylo i mezi předešlými Orky a Démony, z nichž je nejspíš nejvýznamnější velmi brzký přístup k oživování padlých jednotek (Hřbitov).
Nemrtvé je samozřejmě možné hrát i v multiplayeru.
Jak název napovídá, A Game of Winter těží z popularity knih a seriálu Game of Thrones: z ohnivých pouští se přesouváme na sever, kde se Barthas Snow vydává hledat svého strýce za velkou zdí ("You know nothing, Barthas Snow!").
Oproti předchozím rozšířením je toto DLC více nabité: celá nová kampaň (plně namluvená), nové mapy pro Skirmish, a hlavně zbrusu nová a plnohodnotná frakce Nemrtvých.
Nemrtví mají své místnosti, strom výzkumu i kouzla a samozřejmě i vlastní jednotky, od kostlivců přes duchy po Nosferatu. Jednotky mají oproti Orkům a Démonům unikátní kombinace vlastností (light, armored... + "good against" light, armored atd.), čímž předešlé dvě frakce doplňují. V rámci systému místností nalezneme spíše drobné odlišnosti, jako tomu bylo i mezi předešlými Orky a Démony, z nichž je nejspíš nejvýznamnější velmi brzký přístup k oživování padlých jednotek (Hřbitov).
Nemrtvé je samozřejmě možné hrát i v multiplayeru.
Pokračování předešlého rozšíření Dungeons II: A Song of Sand and Fire strategie Dungeons II.
Jak název napovídá, A Game of Winter těží z popularity knih a seriálu Game of Thrones: z ohnivých pouští se přesouváme na sever, kde se Barthas Snow vydává hledat svého strýce za velkou zdí ("You know nothing, Barthas Snow!").
Oproti předchozím rozšířením je toto DLC více nabité: celá nová kampaň (plně namluvená), nové mapy pro Skirmish, a hlavně zbrusu nová a plnohodnotná frakce Nemrtvých.
Nemrtví mají své místnosti, strom výzkumu i kouzla a samozřejmě i vlastní jednotky, od kostlivců přes duchy po Nosferatu. Jednotky mají oproti Orkům a Démonům unikátní kombinace vlastností (light, armored... + "good against" light, armored atd.), čímž předešlé dvě frakce doplňují. V rámci systému místností nalezneme spíše drobné odlišnosti, jako tomu bylo i mezi předešlými Orky a Démony, z nichž je nejspíš nejvýznamnější velmi brzký přístup k oživování padlých jednotek (Hřbitov).
Nemrtvé je samozřejmě možné hrát i v multiplayeru.
Jak název napovídá, A Game of Winter těží z popularity knih a seriálu Game of Thrones: z ohnivých pouští se přesouváme na sever, kde se Barthas Snow vydává hledat svého strýce za velkou zdí ("You know nothing, Barthas Snow!").
Oproti předchozím rozšířením je toto DLC více nabité: celá nová kampaň (plně namluvená), nové mapy pro Skirmish, a hlavně zbrusu nová a plnohodnotná frakce Nemrtvých.
Nemrtví mají své místnosti, strom výzkumu i kouzla a samozřejmě i vlastní jednotky, od kostlivců přes duchy po Nosferatu. Jednotky mají oproti Orkům a Démonům unikátní kombinace vlastností (light, armored... + "good against" light, armored atd.), čímž předešlé dvě frakce doplňují. V rámci systému místností nalezneme spíše drobné odlišnosti, jako tomu bylo i mezi předešlými Orky a Démony, z nichž je nejspíš nejvýznamnější velmi brzký přístup k oživování padlých jednotek (Hřbitov).
Nemrtvé je samozřejmě možné hrát i v multiplayeru.
Pokračování předešlého rozšíření Dungeons II: A Song of Sand and Fire strategie Dungeons II.
Jak název napovídá, A Game of Winter těží z popularity knih a seriálu Game of Thrones: z ohnivých pouští se přesouváme na sever, kde se Barthas Snow vydává hledat svého strýce za velkou zdí ("You know nothing, Barthas Snow!").
Oproti předchozím rozšířením je toto DLC více nabité: celá nová kampaň (plně namluvená), nové mapy pro Skirmish, a hlavně zbrusu nová a plnohodnotná frakce Nemrtvých.
Nemrtví mají své místnosti, strom výzkumu i kouzla a samozřejmě i vlastní jednotky, od kostlivců přes duchy po Nosferatu. Jednotky mají oproti Orkům a Démonům unikátní kombinace vlastností (light, armored... + "good against" light, armored atd.), čímž předešlé dvě frakce doplňují. V rámci systému místností nalezneme spíše drobné odlišnosti, jako tomu bylo i mezi předešlými Orky a Démony, z nichž je nejspíš nejvýznamnější velmi brzký přístup k oživování padlých jednotek (Hřbitov).
Nemrtvé je samozřejmě možné hrát i v multiplayeru.
Jak název napovídá, A Game of Winter těží z popularity knih a seriálu Game of Thrones: z ohnivých pouští se přesouváme na sever, kde se Barthas Snow vydává hledat svého strýce za velkou zdí ("You know nothing, Barthas Snow!").
Oproti předchozím rozšířením je toto DLC více nabité: celá nová kampaň (plně namluvená), nové mapy pro Skirmish, a hlavně zbrusu nová a plnohodnotná frakce Nemrtvých.
Nemrtví mají své místnosti, strom výzkumu i kouzla a samozřejmě i vlastní jednotky, od kostlivců přes duchy po Nosferatu. Jednotky mají oproti Orkům a Démonům unikátní kombinace vlastností (light, armored... + "good against" light, armored atd.), čímž předešlé dvě frakce doplňují. V rámci systému místností nalezneme spíše drobné odlišnosti, jako tomu bylo i mezi předešlými Orky a Démony, z nichž je nejspíš nejvýznamnější velmi brzký přístup k oživování padlých jednotek (Hřbitov).
Nemrtvé je samozřejmě možné hrát i v multiplayeru.