Hybatelem hlavní příběhové linie je drobná dívenka Polaris. V jejím světě je zakázáno snít ve spánku a o to více pak ve stavu bdění. Všichni jsou skrze každodenní detoxikační koktejl zbavováni veškerých vzpomínek a zážitků.
Navzdory značně restriktivnímu systému se jedné noci Polaris ocitne ve snové říši, jako dreamfarer (snový cestovatel), a zabloudí tam. Hráč jí musí pomoci k návratu do reality. Nebudeme v tom naštěstí sami, nápomocen nám bude vyvážený sidekick – chlapec Almond, též dreamfarer.
Způsob vyprávění této hry je velmi netradiční. Pro její dohrání musíme přepínat mezi dvěma interpretačními perspektivami. Polaris a Almond mají totiž rozdílný úhel pohledu na věc.
Tato 2D adventura byla vytvořena prostřednictvím programu RPG Makeru XP.
Navzdory značně restriktivnímu systému se jedné noci Polaris ocitne ve snové říši, jako dreamfarer (snový cestovatel), a zabloudí tam. Hráč jí musí pomoci k návratu do reality. Nebudeme v tom naštěstí sami, nápomocen nám bude vyvážený sidekick – chlapec Almond, též dreamfarer.
Způsob vyprávění této hry je velmi netradiční. Pro její dohrání musíme přepínat mezi dvěma interpretačními perspektivami. Polaris a Almond mají totiž rozdílný úhel pohledu na věc.
Tato 2D adventura byla vytvořena prostřednictvím programu RPG Makeru XP.
Hybatelem hlavní příběhové linie je drobná dívenka Polaris. V jejím světě je zakázáno snít ve spánku a o to více pak ve stavu bdění. Všichni jsou skrze každodenní detoxikační koktejl zbavováni veškerých vzpomínek a zážitků.
Navzdory značně restriktivnímu systému se jedné noci Polaris ocitne ve snové říši, jako dreamfarer (snový cestovatel), a zabloudí tam. Hráč jí musí pomoci k návratu do reality. Nebudeme v tom naštěstí sami, nápomocen nám bude vyvážený sidekick – chlapec Almond, též dreamfarer.
Způsob vyprávění této hry je velmi netradiční. Pro její dohrání musíme přepínat mezi dvěma interpretačními perspektivami. Polaris a Almond mají totiž rozdílný úhel pohledu na věc.
Tato 2D adventura byla vytvořena prostřednictvím programu RPG Makeru XP.
Navzdory značně restriktivnímu systému se jedné noci Polaris ocitne ve snové říši, jako dreamfarer (snový cestovatel), a zabloudí tam. Hráč jí musí pomoci k návratu do reality. Nebudeme v tom naštěstí sami, nápomocen nám bude vyvážený sidekick – chlapec Almond, též dreamfarer.
Způsob vyprávění této hry je velmi netradiční. Pro její dohrání musíme přepínat mezi dvěma interpretačními perspektivami. Polaris a Almond mají totiž rozdílný úhel pohledu na věc.
Tato 2D adventura byla vytvořena prostřednictvím programu RPG Makeru XP.