Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dragonflight Dragonflight Dragonflight
Thalion Software
Thalion Software
Thalion Software
PC
1991
PC
1991
AtSTAmiga
1990
PC
1991
Dragonflight Dragonflight Dragonflight
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

V dávnověku žili lidé a draci ve vzájemné harmonii. Člověku čistých úmyslů v ohrožení se u majestátních ještěrů vždy dostalo ochrany. Tak to šlo po mnoho let, dokud nezačali mocní zneužívat draky pro své malicherné spory. Draci náhle následkem soupeření bílých a černých mágů zmizeli neznámo kam a s nimi i mistři jejich guild. Netřeba dodávat, že rovnováha světa byla touto událostí závažně narušena, což si nejlépe uvědomil starý čaroděj z města Pegana. Jím povolaní přátelé, bojovník Bladus, mág Rinakles, trpaslík Dobranur a elfka Andariel mají být těmi, co dají věci do pořádku. Dokáží najít zmizelé draky a obnovit ztracenou rovnováhu?

RPG zjevně inspirované na počátku 90. let již kultovní sérií Ultima nezatěžuje s tvorbou charakterů a vám je tak rovnou svěřena výše představená čtveřice hrdinů. Rozsáhlý svět s dvanácti městy, i menšími osadami a s deseti až čtrnáctiposchoďovými dungeony budete nelineárně objevovat z top down pohledu při cestování exteriéry nebo z first person pohledu v interiérech dungeonů. Při tahových soubojích kamera zabírá místo dění s aktéry z profilu. Body získané z vítězných střetnutí utratíte za vylepšování statistik hrdinů při levelování. Magii si vaši svěřenci osvojují experimenty s kombinacemi ingrediencí, na výběr mají školy bílé a černé magie.
V dávnověku žili lidé a draci ve vzájemné harmonii. Člověku čistých úmyslů v ohrožení se u majestátních ještěrů vždy dostalo ochrany. Tak to šlo po mnoho let, dokud nezačali mocní zneužívat draky pro své malicherné spory. Draci náhle následkem soupeření bílých a černých mágů zmizeli neznámo kam a s nimi i mistři jejich guild. Netřeba dodávat, že rovnováha světa byla touto událostí závažně narušena, což si nejlépe uvědomil starý čaroděj z města Pegana. Jím povolaní přátelé, bojovník Bladus, mág Rinakles, trpaslík Dobranur a elfka Andariel mají být těmi, co dají věci do pořádku. Dokáží najít zmizelé draky a obnovit ztracenou rovnováhu?

RPG, inspirované románovým fantasy, vzniklým roku 1967 z pera Anny McCaffrey, nezatěžuje tvorbou charakterů a rovnou vám svěří výše představenou čtveřici hrdinů. Rozsáhlý svět s dvanácti městy, i menšími osadami a s deseti až čtrnáctiposchoďovými dungeony budete nelineárně objevovat z top down pohledu při cestování exteriéry nebo z first person pohledu v interiérech dungeonů. Při tahových soubojích kamera zabírá místo dění s aktéry z profilu. Body z vítězných střetnutí utratíte za vylepšování statistik hrdinů při levelování. Magii si vaši svěřenci osvojují experimenty s kombinacemi ingrediencí, na výběr mají školy bílé a černé magie.
V dávnověku žili lidé a draci ve vzájemné harmonii. Člověku čistých úmyslů v ohrožení se u majestátních ještěrů vždy dostalo ochrany. Tak to šlo po mnoho let, dokud nezačali mocní zneužívat draky pro své malicherné spory. Draci náhle následkem soupeření bílých a černých mágů zmizeli neznámo kam a s nimi i mistři jejich guild. Netřeba dodávat, že rovnováha světa byla touto událostí závažně narušena, což si nejlépe uvědomil starý čaroděj z města Pegana. Jím povolaní přátelé, bojovník Bladus, mág Rinakles, trpaslík Dobranur a elfka Andariel mají být těmi, co dají věci do pořádku. Dokáží najít zmizelé draky a obnovit ztracenou rovnováhu?

RPG, inspirované románovým fantasy, vzniklým roku 1967 z pera Anny McCaffrey, nezatěžuje tvorbou charakterů a rovnou vám svěří výše představenou čtveřici hrdinů. Rozsáhlý svět s dvanácti městy, i menšími osadami a s deseti až čtrnáctiposchoďovými dungeony budete nelineárně objevovat z top down pohledu při cestování exteriéry nebo z first person pohledu v interiérech dungeonů. Při tahových soubojích kamera zabírá místo dění s aktéry z profilu. Body z vítězných střetnutí utratíte za vylepšování statistik hrdinů při levelování. Magii si vaši svěřenci osvojují experimenty s kombinacemi ingrediencí, na výběr mají školy bílé a černé magie.