Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Doki Doki Literature Club! Doki Doki Literature Club! Doki Doki Literature Club!
Team Salvato
Team Salvato
Team Salvato
PC
22.09.2017
PC
22.09.2017
PC
22.09.2017
Doki Doki Literature Club! Doki Doki Literature Club! Doki Doki Literature Club!
Žánr
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *

Forma
freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Doki Doki Literature Club! je vizuální román, sledující studenta střední školy, který se přidá do literárního klubu složeného ze čtyř dalších studentek. Byl vydán 22. září 2017 pro Microsoft Windows, MacOS a Linux a 6. října téhož roku vyšel i na Steamu. Hra obsahuje většinou lineární příběh, někdy s alternativními scénami a zakončením v závislosti na výběru hráče. Zatímco na první pohled se hra zdá být bezstarostná, je to ve skutečnosti psychologický horor, který využívá tzv. rozbíjení čtvrté stěny.

Většina hry se skládá z čtení příběhu s malým dopadem na to, jakým směrem se děj bude odehrávat. V určitých bodech hry má hráč na výběr z rozhodnutí, které můžou ovlivnit průběh příběhu. Hra také obsahuje mechaniku psaní poezie jako součást literárního klubu. Dostanete seznam různých slov, z nichž vytvoříte svou báseň, Každá dívka má různé slovní preference a ocení, když hráč vybere slovo, které se jí líbí. Pokud hráč píše básně zaměřené na chutě určité dívky a zvolí správné dialogové možnosti, může si tím odemknout speciální scény. Tím zároveň hráč ovlivní konec příběhu.

Hra byla vyvinuta během přibližně dvou let týmem vedeným Danem Salvatou, známým již dříve díky jeho modifikacím pro Super Smash Bros. Melee. Podle Salvata jeho inspirace pocházela ze smíšených pocitů k anime a fascinací znepokojivými zážitky. Doki Doki Literature Club! získal chválu u kritiky za své metafikční a hororové prvky, například webem PC Gamer byl označen za "jednu z nejvíce překvapivých her roku".
Doki Doki Literature Club! je vizuální román, sledující studenta střední školy, který se přidá do literárního klubu složeného ze čtyř dalších studentek. Byl vydán 22. září 2017 pro Microsoft Windows, MacOS a Linux a 6. října téhož roku vyšel i na Steamu. Hra obsahuje většinou lineární příběh, někdy s alternativními scénami a zakončením v závislosti na výběru hráče. Zatímco na první pohled se hra zdá být bezstarostná, je to ve skutečnosti psychologický horor, který využívá tzv. rozbíjení čtvrté stěny.

Většina hry se skládá ze čtení příběhu s malým dopadem na to, jakým směrem se děj bude odehrávat. V určitých bodech hry má hráč na výběr z rozhodnutí, která můžou ovlivnit průběh příběhu. Hra také obsahuje mechaniku psaní poezie jako součást literárního klubu. Dostanete seznam různých slov, z nichž vytvoříte svou báseň. Každá dívka má různé slovní preference a ocení, když hráč vybere slovo, které se jí líbí. Pokud hráč píše básně zaměřené na chutě určité dívky a zvolí správné dialogové možnosti, může si tím odemknout speciální scény. Tím zároveň hráč ovlivní konec příběhu.

Hra byla vyvinuta během přibližně dvou let týmem vedeným Danem Salvatou, známým již dříve díky jeho modifikacím pro Super Smash Bros. Melee. Podle Salvata jeho inspirace pocházela ze smíšených pocitů k anime a fascinací znepokojivými zážitky. Doki Doki Literature Club! získal chválu u kritiky za své metafikční a hororové prvky, například webem PC Gamer byl označen za "jednu z nejvíce překvapivých her roku".
Doki Doki Literature Club! je vizuální román, sledující studenta střední školy, který se přidá do literárního klubu složeného ze čtyř dalších studentek. Byl vydán 22. září 2017 pro Microsoft Windows, MacOS a Linux a 6. října téhož roku vyšel i na Steamu. Hra obsahuje většinou lineární příběh, někdy s alternativními scénami a zakončením v závislosti na výběru hráče. Zatímco na první pohled se hra zdá být bezstarostná, je to ve skutečnosti psychologický horor, který využívá tzv. rozbíjení čtvrté stěny.

Většina hry se skládá ze čtení příběhu s malým dopadem na to, jakým směrem se děj bude odehrávat. V určitých bodech hry má hráč na výběr z rozhodnutí, která můžou ovlivnit průběh příběhu. Hra také obsahuje mechaniku psaní poezie jako součást literárního klubu. Dostanete seznam různých slov, z nichž vytvoříte svou báseň. Každá dívka má různé slovní preference a ocení, když hráč vybere slovo, které se jí líbí. Pokud hráč píše básně zaměřené na chutě určité dívky a zvolí správné dialogové možnosti, může si tím odemknout speciální scény. Tím zároveň hráč ovlivní konec příběhu.

Hra byla vyvinuta během přibližně dvou let týmem vedeným Danem Salvatou, známým již dříve díky jeho modifikacím pro Super Smash Bros. Melee. Podle Salvata jeho inspirace pocházela ze smíšených pocitů k anime a fascinací znepokojivými zážitky. Doki Doki Literature Club! získal chválu u kritiky za své metafikční a hororové prvky, například webem PC Gamer byl označen za "jednu z nejvíce překvapivých her roku".
Oficiální stránky hry (https://ddlc.moe/)
Oficiální stránky hry (https://ddlc.moe/)
Oficiální stránky hry (https://ddlc.moe/)