Pokračování předešlé ekologické point-and-click adventury Dědictví, která znovu vznikla na objednávku německého Spolkového úřadu pro životní prostředí, vyšla na stroje Amiga a PC pod systémem DOS v roce 1993.
Ústřední postavou je znovu mladý van Bruch, který zdění jmění v hodnotě 3 milionů DM a klíček od bezpečnostní schránky. K jejímu otevření je však třeba najít ještě druhý klíč a mladík hledá i klíč k srdci krásné Lolity. Společně s van Bruchem se vydáte utrácet nový majetek, přičemž hra klade důraz na ekologické výrobky a rozhodnutí. Pokud si půjdete například koupit auto, zapomeňte na moderní sportovní vůz, v úvahu připadá malé úsporné vozítko.
Hra vám dává při vašem rozhodování na výběr z několika možností. Ekologicky nekorektní rozhodnutí má za následek rozsvícení výrazného textu, který vám vysvětlí, co je v dané situaci správné pro životní prostředí. Celkově hra připomíná adventury z dílny LucasArts i klasickým ovládáním.
Ústřední postavou je znovu mladý van Bruch, který zdění jmění v hodnotě 3 milionů DM a klíček od bezpečnostní schránky. K jejímu otevření je však třeba najít ještě druhý klíč a mladík hledá i klíč k srdci krásné Lolity. Společně s van Bruchem se vydáte utrácet nový majetek, přičemž hra klade důraz na ekologické výrobky a rozhodnutí. Pokud si půjdete například koupit auto, zapomeňte na moderní sportovní vůz, v úvahu připadá malé úsporné vozítko.
Hra vám dává při vašem rozhodování na výběr z několika možností. Ekologicky nekorektní rozhodnutí má za následek rozsvícení výrazného textu, který vám vysvětlí, co je v dané situaci správné pro životní prostředí. Celkově hra připomíná adventury z dílny LucasArts i klasickým ovládáním.