Tvůrci Crush, neoficiálního pokračování shoot' em up akční klasiky Katakis, vytvořili remake vlastní hry z roku 1999, která patří mezi klenoty žánru na počítačích C64. Nový Crush naprogramoval André Bürger a soundtrackem jej opatřil Markus Siebold. Vývojáři zde neopouštějí fungující mantinely do vesmíru zasazených arkádových stříleček s horizontálním scrollingem a hru doplňují moderním designem, kdy se věškeré dění odehrává na pozadích viděných ve 3D.
Hra obsahuje sedm levelů s pekelně rostoucí obtížností, které pokaždé ukončuje souboj s obligátním gigantickým bossem. Proti rojům a formacím nepřátel můžete využít trojici různých zbraňových systémů včetně známých dronů, které jde mezi sebou jednoduše vyměňovat nebo upgradovat, a to přelétnutím přes příslušný symbol.
Hra obsahuje sedm levelů s pekelně rostoucí obtížností, které pokaždé ukončuje souboj s obligátním gigantickým bossem. Proti rojům a formacím nepřátel můžete využít trojici různých zbraňových systémů včetně známých dronů, které jde mezi sebou jednoduše vyměňovat nebo upgradovat, a to přelétnutím přes příslušný symbol.