Crillion je logická arkáda čerpající z odkazu klasiky Breakout. Hru vydali Markt & Technik na počítačích C16 Plus/4 a na C64 jako součást magazínu C64'er.
S pomocí joysticku ovládáte v jednotlivých úrovních míč, který se na základě fyzikálních zákonitostí odráží od okolního prostředí tvořeného kamennými labyrinty. Cílem hry je vymazat z bludiště všechny barevné kameny. Toho lze docílit kontaktem míče s těmito bloky, přičemž míč musí být v okamžiku střetu s kamenem stejně zbarven. Ke změně barvy míče pak slouží základní kameny umístěné někde napříč úrovní. V labyrintu se nacházejí i bloky ve tvaru umrlčí lebky, které mohou zapříčinit ztrátu jednoho ze čtyř životů.
Ještě v roce 1988 byl vydán samostatný level editor Crillion Construction Set nebo také Crill-Edi. V roce 1990 pak vyšla na C64 další sada úrovní Crillion II a v roce 1993 pak hra s pozměněným level designem Crillion '93. Všechny tyto samostatné produkty pocházejí od programátora Olivera Kirwy. V průběhu let světlo světa spatřilo množství většinou volně dostupných variací na původní Crillion, a to jak na C64, tak i na PC.
S pomocí joysticku ovládáte v jednotlivých úrovních míč, který se na základě fyzikálních zákonitostí odráží od okolního prostředí tvořeného kamennými labyrinty. Cílem hry je vymazat z bludiště všechny barevné kameny. Toho lze docílit kontaktem míče s těmito bloky, přičemž míč musí být v okamžiku střetu s kamenem stejně zbarven. Ke změně barvy míče pak slouží základní kameny umístěné někde napříč úrovní. V labyrintu se nacházejí i bloky ve tvaru umrlčí lebky, které mohou zapříčinit ztrátu jednoho ze čtyř životů.
Ještě v roce 1988 byl vydán samostatný level editor Crillion Construction Set nebo také Crill-Edi. V roce 1990 pak vyšla na C64 další sada úrovní Crillion II a v roce 1993 pak hra s pozměněným level designem Crillion '93. Všechny tyto samostatné produkty pocházejí od programátora Olivera Kirwy. V průběhu let světlo světa spatřilo množství většinou volně dostupných variací na původní Crillion, a to jak na C64, tak i na PC.
Crillion je logická arkáda čerpající z odkazu klasiky Breakout. Hru vydali Markt & Technik na počítačích C16 Plus/4 a na C64 jako součást magazínu C64'er.
S pomocí joysticku ovládáte v jednotlivých úrovních míč, který se na základě fyzikálních zákonitostí odráží od okolního prostředí tvořeného kamennými labyrinty. Cílem hry je vymazat z bludiště všechny barevné kameny. Toho lze docílit kontaktem míče s těmito bloky, přičemž míč musí být v okamžiku střetu s kamenem stejně zbarven. Ke změně barvy míče pak slouží základní kameny umístěné někde napříč úrovní. V labyrintu se nacházejí i bloky ve tvaru umrlčí lebky, které mohou zapříčinit ztrátu jednoho ze čtyř životů.
Ještě v roce 1988 byl vydán samostatný level editor Crillion Construction Set nebo také Crill-Edi. V roce 1990 pak vyšla na C64 další sada úrovní Crillion II a v roce 1993 pak hra s pozměněným level designem Crillion '93. Všechny tyto samostatné produkty pocházejí od programátora Olivera Kirwy. V průběhu let světlo světa spatřilo množství většinou volně dostupných variací na původní Crillion, a to jak na C64, tak i na PC.
S pomocí joysticku ovládáte v jednotlivých úrovních míč, který se na základě fyzikálních zákonitostí odráží od okolního prostředí tvořeného kamennými labyrinty. Cílem hry je vymazat z bludiště všechny barevné kameny. Toho lze docílit kontaktem míče s těmito bloky, přičemž míč musí být v okamžiku střetu s kamenem stejně zbarven. Ke změně barvy míče pak slouží základní kameny umístěné někde napříč úrovní. V labyrintu se nacházejí i bloky ve tvaru umrlčí lebky, které mohou zapříčinit ztrátu jednoho ze čtyř životů.
Ještě v roce 1988 byl vydán samostatný level editor Crillion Construction Set nebo také Crill-Edi. V roce 1990 pak vyšla na C64 další sada úrovní Crillion II a v roce 1993 pak hra s pozměněným level designem Crillion '93. Všechny tyto samostatné produkty pocházejí od programátora Olivera Kirwy. V průběhu let světlo světa spatřilo množství většinou volně dostupných variací na původní Crillion, a to jak na C64, tak i na PC.