Druhý díl série Cossacks, ve kterém se z 16. století, kterým se zabýval první díl, přesuneme na přelom 17. a 18. století. Ve Francii se dostal k moci Napoleon, což znamená pro Evropu dlouhá léta válčení.
Oproti prvnímu dílu se výrazně změnil herní styl. Budování je odsunuto do pozadí a hra se výhradně věnuje taktickým bitvám. Největší novinkou je nový mód Bitva o Evropu, který se skládá z tahové (2D mapa Evropy) a real-time (3D bitvy) části. Vše funguje podobně jako v sérii Total War. Hra dále nabízí kampaň o šesti misích, která se zabývá povstáním na anglické půdě. Kampaň za Napoleonovu armádu bohužel není přítomna. Dále je ještě k dispozici skirmish a samostatné bitvy (např. bitva u Wagramu, u Jílového nebo bitva u Slavkova). Kdo ale čeká přítomnost desetitisíců vojáků, bude zklamán. V bitvách proti sobě stojí maximálně 2-3 tisíce vojáků.
Hra nabízí nové formace a druhy jednotek, kruhová pásma efektivnosti dostřelu, nový systém morálky, vylepšenou AI, 3 stupně obtížnosti (nehrozí tedy frustrace z přehnané obtížnosti jako u prvního dílu) a vylepšenou grafiku, vykoupenou poměrně velkou (na to, že je hra ve 2D) HW náročností.
Oproti prvnímu dílu se výrazně změnil herní styl. Budování je odsunuto do pozadí a hra se výhradně věnuje taktickým bitvám. Největší novinkou je nový mód Bitva o Evropu, který se skládá z tahové (2D mapa Evropy) a real-time (3D bitvy) části. Vše funguje podobně jako v sérii Total War. Hra dále nabízí kampaň o šesti misích, která se zabývá povstáním na anglické půdě. Kampaň za Napoleonovu armádu bohužel není přítomna. Dále je ještě k dispozici skirmish a samostatné bitvy (např. bitva u Wagramu, u Jílového nebo bitva u Slavkova). Kdo ale čeká přítomnost desetitisíců vojáků, bude zklamán. V bitvách proti sobě stojí maximálně 2-3 tisíce vojáků.
Hra nabízí nové formace a druhy jednotek, kruhová pásma efektivnosti dostřelu, nový systém morálky, vylepšenou AI, 3 stupně obtížnosti (nehrozí tedy frustrace z přehnané obtížnosti jako u prvního dílu) a vylepšenou grafiku, vykoupenou poměrně velkou (na to, že je hra ve 2D) HW náročností.
Druhý díl série Cossacks, ve kterém se z 16. století, kterým se zabýval první díl, přesuneme na přelom 17. a 18. století. Ve Francii se dostal k moci Napoleon, což znamená pro Evropu dlouhá léta válčení.
Oproti prvnímu dílu se výrazně změnil herní styl. Budování je odsunuto do pozadí a hra se výhradně věnuje taktickým bitvám. Největší novinkou je nový mód Bitva o Evropu, který se skládá z tahové (2D mapa Evropy) a real-time (3D bitvy) části. Vše funguje podobně jako v sérii Total War. Hra dále nabízí kampaň o šesti misích, která se zabývá povstáním na anglické půdě. Kampaň za Napoleonovu armádu bohužel není přítomna. Dále je ještě k dispozici skirmish a samostatné bitvy (např. bitva u Wagramu, u Jílového nebo bitva u Slavkova). Kdo ale čeká přítomnost deseti tisíců vojáků, bude zklamán. V bitvách proti sobě stojí maximálně 2-3 tisíce vojáků.
Hra nabízí nové formace a druhy jednotek, kruhová pásma efektivnosti dostřelu, nový systém morálky, vylepšenou AI, 3 stupně obtížnosti (nehrozí tedy frustrace z přehnané obtížnosti jako u prvního dílu) a vylepšenou grafiku, vykoupenou poměrně velkou (na to, že je hra ve 2D) HW náročností.
Oproti prvnímu dílu se výrazně změnil herní styl. Budování je odsunuto do pozadí a hra se výhradně věnuje taktickým bitvám. Největší novinkou je nový mód Bitva o Evropu, který se skládá z tahové (2D mapa Evropy) a real-time (3D bitvy) části. Vše funguje podobně jako v sérii Total War. Hra dále nabízí kampaň o šesti misích, která se zabývá povstáním na anglické půdě. Kampaň za Napoleonovu armádu bohužel není přítomna. Dále je ještě k dispozici skirmish a samostatné bitvy (např. bitva u Wagramu, u Jílového nebo bitva u Slavkova). Kdo ale čeká přítomnost deseti tisíců vojáků, bude zklamán. V bitvách proti sobě stojí maximálně 2-3 tisíce vojáků.
Hra nabízí nové formace a druhy jednotek, kruhová pásma efektivnosti dostřelu, nový systém morálky, vylepšenou AI, 3 stupně obtížnosti (nehrozí tedy frustrace z přehnané obtížnosti jako u prvního dílu) a vylepšenou grafiku, vykoupenou poměrně velkou (na to, že je hra ve 2D) HW náročností.