Hru Cosmic Jack vytvořil Jindřich Sládek v roce 1989 pro ZX Spectrum 48k. Cílem hry je proletět rojem meteorů a dosednout na konci na přistávací plošinu. Klávesy pro ovládání hry lze nadefinovat. Jde jen o pohyb vpravo, vlevo a aktivaci bomby. Závěrečné skóre lze zapsat do interní tabulky nejlepších.
Hru začínáte se čtyřmi životy. Letíte v něčem, co připomíná létající talíř a k vaší smůle jste se dostal do roje meteorů a navíc nemáte žádné zbraně, kromě zbylých tří bomb. Vaše loď letí od shora dolů a meteory od zdola nahoru. Musíte proletět celkem 5 sektorů, vyhnout se všem meteorům a na konci hry dosednout přesně na přistávací plošinu. V každém sektoru je více a více meteorů, kterých se lze zbavit jen aktivací bomby, která všechny na obrazovce zničí. Kromě meteorů ve hře nic jiného není. Pohyb vpravo a vlevo znamená šikmý pohyb do stran a dolu. Po průletu každého sektoru se hra zapauzuje a máte možnost stopnutím tří čísel získat body a bombu navíc, poté pokračujete přesně od místa, kde se hra zapauzovala (stopování čísel si můžete před hrou natrénovat v úvodním menu).
Hru začínáte se čtyřmi životy. Letíte v něčem, co připomíná létající talíř a k vaší smůle jste se dostal do roje meteorů a navíc nemáte žádné zbraně, kromě zbylých tří bomb. Vaše loď letí od shora dolů a meteory od zdola nahoru. Musíte proletět celkem 5 sektorů, vyhnout se všem meteorům a na konci hry dosednout přesně na přistávací plošinu. V každém sektoru je více a více meteorů, kterých se lze zbavit jen aktivací bomby, která všechny na obrazovce zničí. Kromě meteorů ve hře nic jiného není. Pohyb vpravo a vlevo znamená šikmý pohyb do stran a dolu. Po průletu každého sektoru se hra zapauzuje a máte možnost stopnutím tří čísel získat body a bombu navíc, poté pokračujete přesně od místa, kde se hra zapauzovala (stopování čísel si můžete před hrou natrénovat v úvodním menu).
Hru Cosmic Jack vytvořil Jindřich Sládek v roce 1989 pro ZX Spectrum 48k. Cílem hry je proletět rojem meteorů a dosednout na konci na přistávací plošinu. Klávesy pro ovládání hry lze nadefinovat. Jde jen o pohyb vpravo, vlevo a aktivaci bomby. Závěrečné skóre lze zapsat do interní tabulky nejlepších.
Hru začínáte se čtyřmi životy. Letíte v něčem, co připomíná létající talíř a k vaší smůle jste se dostal do roje meteorů a navíc nemáte žádné zbraně, kromě zbylých tří bomb. Vaše loď letí od shora dolů a meteory od zdola nahoru. Musíte proletět celkem 5 sektorů, vyhnout se všem meteorům a na konci hry dosednout přesně na přistávací plošinu. V každém sektoru je více a více meteorů, kterých se lze zbavit jen aktivací bomby, která všechny na obrazovce zničí. Kromě meteorů ve hře nic jiného není. Pohyb vpravo a vlevo znamená šikmý pohyb do stran a dolu. Po průletu každého sektoru se hra zapauzuje a máte možnost stopnutím tří čísel získat body a bombu navíc, poté pokračujete přesně od místa, kde se hra zapauzovala (stopování čísel si můžete před hrou natrénovat v úvodním menu).
Hru začínáte se čtyřmi životy. Letíte v něčem, co připomíná létající talíř a k vaší smůle jste se dostal do roje meteorů a navíc nemáte žádné zbraně, kromě zbylých tří bomb. Vaše loď letí od shora dolů a meteory od zdola nahoru. Musíte proletět celkem 5 sektorů, vyhnout se všem meteorům a na konci hry dosednout přesně na přistávací plošinu. V každém sektoru je více a více meteorů, kterých se lze zbavit jen aktivací bomby, která všechny na obrazovce zničí. Kromě meteorů ve hře nic jiného není. Pohyb vpravo a vlevo znamená šikmý pohyb do stran a dolu. Po průletu každého sektoru se hra zapauzuje a máte možnost stopnutím tří čísel získat body a bombu navíc, poté pokračujete přesně od místa, kde se hra zapauzovala (stopování čísel si můžete před hrou natrénovat v úvodním menu).