Tiberium Alliances je striktně onlineový F2P browser-based produkt ze série Command & Conquer, v němž se hráči postaví ne jednu ze znesvářených stran, a to GDI (Global Defensive Initiative) nebo Brotherhood of NOD. Hráči si nejprve zvolí na mapě sektor pro první vlastní základnu. Odtud pak dále postupují bojem, shromažďováním zdrojů a rozšiřováním základny. Existuje několik typů surovin, z nichž nejcennější je Tiberium využitelné pro stavbu základny.
Boje začínají většinou v táborech Zapomenutých, odkud se přesouvají do základen hráčů. V bitvách je možné vyhrát prostředky z poražených základen nebo ztratit vlastní zdroje či celé výchozí body. Základny je možné přesunovat nebo znovu obnovovat v případě jejich ztráty, za těchto okolností však hráč obdrží zdrojovou a časovou pokutu. Důležitým prvkem hry je tvorba aliancí, v nichž hráči prosazují jednotnou strategii, taktiku a plánování.
Boje začínají většinou v táborech Zapomenutých, odkud se přesouvají do základen hráčů. V bitvách je možné vyhrát prostředky z poražených základen nebo ztratit vlastní zdroje či celé výchozí body. Základny je možné přesunovat nebo znovu obnovovat v případě jejich ztráty, za těchto okolností však hráč obdrží zdrojovou a časovou pokutu. Důležitým prvkem hry je tvorba aliancí, v nichž hráči prosazují jednotnou strategii, taktiku a plánování.
Tiberium Alliances je striktně onlineový F2P browser-based produkt ze série Command & Conquer, v němž se hráči postaví ne jednu ze znesvářených stran, a to GDI (Global Defensive Initiative) nebo Brotherhood of NOD. Hráči si nejprve zvolí na mapě sektor pro první vlastní základnu. Odtud pak dále postupují bojem, shromažďováním zdrojů a rozšiřováním základny. Existuje několik typů surovin, z nichž nejcennější je Tiberium využitelné pro stavbu základny.
Boje začínají většinou v táborech Zapomenutých, odkud se přesouvají do základen hráčů. V bitvách je možné vyhrát prostředky z poražených základen nebo ztratit vlastní zdroje či celé výchozí body. Základny je možné přesunovat nebo znovu obnovovat v případě jejich ztráty, za těchto okolností však hráč obdrží zdrojovou a časovou pokutu. Důležitým prvkem hry je tvorba aliancí, v nichž hráči prosazují jednotnou strategii, taktiku a plánování.
Boje začínají většinou v táborech Zapomenutých, odkud se přesouvají do základen hráčů. V bitvách je možné vyhrát prostředky z poražených základen nebo ztratit vlastní zdroje či celé výchozí body. Základny je možné přesunovat nebo znovu obnovovat v případě jejich ztráty, za těchto okolností však hráč obdrží zdrojovou a časovou pokutu. Důležitým prvkem hry je tvorba aliancí, v nichž hráči prosazují jednotnou strategii, taktiku a plánování.