V Close Combat: Invasion: Normandy se opět vracíte k vylodění v Normandii. Tentokrát začínáte na pláži Utah a postupujete k Bretani, konkrétně k městu Cherbourg.
Samotný herní systém se nezměnil - ovládáte jednotky z ptačí perspektivy a lidská psychika opět ovlivňuje jednání vašich vojínů. Dalším strategickým prvkem je zajištění zásobování předsunutým liniím, což je v této hře také velmi rozhodující element.
Byla vylepšena inteligence počítačového protivníka, který oproti minulému dílu byl velmi slabý v defenzivních částech hry. Tvůrci změnili systém rozdělení sil do jednotlivých bitev. V předchozím díle byla pevná velikost družstva a neměli jste šanci jejich uspořádání měnit, co se týče technického zaměření jednotek. Nyní lze manipulovat s družstvem na úrovni jednotlivých jednotek a tím připravit své jednotky na konkrétní typ bitvy.
Další novinkou je rozšíření strategického prvku, kdy můžete na bojiště vpadnout z několika směrů. Nebude tedy problém vhodným manévrováním dostat protivníka pod křížovou palbu nebo v lepší případě jej dokonce obklíčit. K letecké a dělostřelecké podpoře přibylo obávané odstřelování z lodních děl.
Dále také došlo k několika opravám, kdy pohyb vozidel byl v předchozích dílech zmatený a došlo ke změně pathfindingu, což má za následek, že vozidlo nejede tupě nepříteli naproti anebo nebloudí nedaleko bojiště a místo toho se aktivně zapojuje do bitev. Nicméně vozidel ubylo s cílem zaměřit hráče na lidské zdroje - vojáky, neboť právě tyto jednotky a projevy lidské psychiky do válečných operací odlišují Close Combat od konkurence.
Samotný herní systém se nezměnil - ovládáte jednotky z ptačí perspektivy a lidská psychika opět ovlivňuje jednání vašich vojínů. Dalším strategickým prvkem je zajištění zásobování předsunutým liniím, což je v této hře také velmi rozhodující element.
Byla vylepšena inteligence počítačového protivníka, který oproti minulému dílu byl velmi slabý v defenzivních částech hry. Tvůrci změnili systém rozdělení sil do jednotlivých bitev. V předchozím díle byla pevná velikost družstva a neměli jste šanci jejich uspořádání měnit, co se týče technického zaměření jednotek. Nyní lze manipulovat s družstvem na úrovni jednotlivých jednotek a tím připravit své jednotky na konkrétní typ bitvy.
Další novinkou je rozšíření strategického prvku, kdy můžete na bojiště vpadnout z několika směrů. Nebude tedy problém vhodným manévrováním dostat protivníka pod křížovou palbu nebo v lepší případě jej dokonce obklíčit. K letecké a dělostřelecké podpoře přibylo obávané odstřelování z lodních děl.
Dále také došlo k několika opravám, kdy pohyb vozidel byl v předchozích dílech zmatený a došlo ke změně pathfindingu, což má za následek, že vozidlo nejede tupě nepříteli naproti anebo nebloudí nedaleko bojiště a místo toho se aktivně zapojuje do bitev. Nicméně vozidel ubylo s cílem zaměřit hráče na lidské zdroje - vojáky, neboť právě tyto jednotky a projevy lidské psychiky do válečných operací odlišují Close Combat od konkurence.