Circus je primárně výukovou hrou, zaměřenou na děti na prahu školního věku. Cílem je skrze jednotlivé minihry, odehrávající se v různých částech cirkusu, naučit děti provádět základní aritmetiku (sčítání, odčítání, násobení, dělení, porovnávání). Pro příklad: V jedné z atrakcí nejdřív máte ukázat, kolik má klaun míčků. Následně slon odebere nějaký počet míčků a vaším cílem je ukázat, kolik jich odebral a jaký je výsledný zůstatek míčků.
Ve hře se dále objevuje i několik nematematicky založených atrakcí, např. střílení penalt. Za úspěšně zdolané atrakce si můžete v maringotce vybrat bonusy, spočívající v různých animacích.
Ve hře se dále objevuje i několik nematematicky založených atrakcí, např. střílení penalt. Za úspěšně zdolané atrakce si můžete v maringotce vybrat bonusy, spočívající v různých animacích.