Přesné datum vydání hry není známo, proto byl zvolen rok 1986, kdy vyšla drtivá většina her na počítač IQ-151. Hráč se ujímá housenky a snaží se jí dostat co nejdál po značně klikaté cestě.
Housenka se vydala na cestu a snaží se sledovat vytyčenou trasu, protože když narazí na okraj, tak zemře. Hráč využívá tlačítka doleva a doprava a pak tajemnou klávesu plyn, která ale housenku zpomaluje, protože rychlost nabírá sama od sebe. Cílem je nashromáždit 500 bodů, což je ekvivalent uražené vzdálenosti. Paradoxně se skóre nenuluje a lze tam splnit několika průchody hrou. A tak vlastně každý trpělivý hráč je nakonec odměněn hláškou, kdy je vidět, že se ve škole aspoň něco naučil.
Hra je velmi pravděpodobně předělávkou hry Auto pro počítač PMD85
Housenka se vydala na cestu a snaží se sledovat vytyčenou trasu, protože když narazí na okraj, tak zemře. Hráč využívá tlačítka doleva a doprava a pak tajemnou klávesu plyn, která ale housenku zpomaluje, protože rychlost nabírá sama od sebe. Cílem je nashromáždit 500 bodů, což je ekvivalent uražené vzdálenosti. Paradoxně se skóre nenuluje a lze tam splnit několika průchody hrou. A tak vlastně každý trpělivý hráč je nakonec odměněn hláškou, kdy je vidět, že se ve škole aspoň něco naučil.
Hra je velmi pravděpodobně předělávkou hry Auto pro počítač PMD85