Narativní hra Cabernet se odehrává v devatenáctém století někde ve Východní Evropě. Hra začíná pohřbem mladé Lizy a oplakáváním ze strany její rodiny. Jenže ještě před svým skonem byla dívka pokousána vampýrem a nyní vstává nevědomky z mrtvých coby nová příslušnice krvesajské komunity, krajně dezorientovaná a obdařena nadpřirozenými schopnostmi a touhou po krvi. Přijme Liza svůj temný úděl nebo se pokusí zachovat něco ze svého lidství?
Jedná se především o konverzační záležitost okořeněnou o RPG prvky, v níž hrají prim rozhovory s dalšími postavami, dějové volby, zjišťování informací o světě a potřebách dalších osob, lákání potenciální oběti nebo rozhodování koho vysát nebo nechat být. Hráč se může rozhodnout, jaká Liza po transformací nakonec bude. Přitom si vylepšuje čtyři hlavní atributy jako je umění, věda, literatura a politika, jež pomohou k dosažení Lizinich cílů a přidávají nové možnosti do dialogů. Nechybí ani možnost využití speciálních schopností jako je neviditelnost, proměna v netopýra nebo hypnóza.
Jedná se především o konverzační záležitost okořeněnou o RPG prvky, v níž hrají prim rozhovory s dalšími postavami, dějové volby, zjišťování informací o světě a potřebách dalších osob, lákání potenciální oběti nebo rozhodování koho vysát nebo nechat být. Hráč se může rozhodnout, jaká Liza po transformací nakonec bude. Přitom si vylepšuje čtyři hlavní atributy jako je umění, věda, literatura a politika, jež pomohou k dosažení Lizinich cílů a přidávají nové možnosti do dialogů. Nechybí ani možnost využití speciálních schopností jako je neviditelnost, proměna v netopýra nebo hypnóza.