Botos do Diabo je krátká hororová point-and-click adventura, která vznikla v rámci listopadového ročníku soutěže MAGS 2024 (Monthly Adventure Game Studio) na téma Body of Waterm „Těleso vody“. Hra je zasazena do surrealistického a snového prostředí amazonské řeky, kde se realita rozpouští a hráč se ztrácí v dusivé krajině temných symbolů, násilí a znepokojivých setkání – včetně záhadných, možná nadpřirozených růžových delfínů (botos), kteří jsou v amazonském folkloru často spojováni s démonickými silami.
Technicky jde o stylizovanou adventuru s důrazem na experimentální estetiku. Hra využívá pouze osmibarevnou paletu, ručně kreslené animované detaily a originální hudební doprovod. Během hraní hráč interaguje s prostředím a postavami ve stylu klasických adventur, přičemž postupuje skrze pomalé, zneklidňující výjevy, které evokují pocit horečnatého snu či deliria.
Technicky jde o stylizovanou adventuru s důrazem na experimentální estetiku. Hra využívá pouze osmibarevnou paletu, ručně kreslené animované detaily a originální hudební doprovod. Během hraní hráč interaguje s prostředím a postavami ve stylu klasických adventur, přičemž postupuje skrze pomalé, zneklidňující výjevy, které evokují pocit horečnatého snu či deliria.