Bokura no Kazoku (ぼくらのかぞく) je interaktivní příběhová adventura od ceněného japonského studia Millennium Kitchen, vydaná v roce 2005 exkluzivně pro PlayStation 2. Studio vedené Kazushim Ayabem si získalo věhlas díky své sérii Boku no Natsuyasumi, zaměřené na pomalé, melancholické zážitky z každodenního života. Bokura no Kazoku pokračuje v tomto duchu, avšak zaměřuje se tentokrát na rodinné drama odehrávající se v přítomnosti.
Hratelnost je postavena na rozhodování o každodenních aktivitách a volbách, které formují osobnosti dětí – například zda budou sportovně nebo umělecky založené, jakou školu navštěvují, nebo jak tráví volný čas. Hra nabízí 14 typů osobností pro každé dítě a díky otevřenému designu neklade hráči žádné povinné cíle. V prvním průchodu má pár tři děti, ale opakovaným hraním se odemykají nové scénáře s možností vychovávat až osm dětí . Výsledný profil rodiny se tak může dramaticky lišit podle hráčových voleb.
Titul Bokura no Kazoku je oceňován za svou jemnost, realismus a emocionální hloubku. Nabízí unikátní pohled na proměnlivost lidského života, každodenní rutinu i krásu výchovy dětí, a to bez zjevných dramat, zato s velkým důrazem na lidskost a plynutí času .
Hratelnost je postavena na rozhodování o každodenních aktivitách a volbách, které formují osobnosti dětí – například zda budou sportovně nebo umělecky založené, jakou školu navštěvují, nebo jak tráví volný čas. Hra nabízí 14 typů osobností pro každé dítě a díky otevřenému designu neklade hráči žádné povinné cíle. V prvním průchodu má pár tři děti, ale opakovaným hraním se odemykají nové scénáře s možností vychovávat až osm dětí . Výsledný profil rodiny se tak může dramaticky lišit podle hráčových voleb.
Titul Bokura no Kazoku je oceňován za svou jemnost, realismus a emocionální hloubku. Nabízí unikátní pohled na proměnlivost lidského života, každodenní rutinu i krásu výchovy dětí, a to bez zjevných dramat, zato s velkým důrazem na lidskost a plynutí času .