Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
BloodLust: Shadowhunter BloodLust: Shadowhunter
WRF Studios
WRF Studios
PC
21.09.2015
PC
21.09.2015
BloodLust: Shadowhunter BloodLust: Shadowhunter
Žánr
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

V BloodLust: Shadowhunter se hráč se svým protagonistou vydá do temných kobek, postaví se proti velkému Zlu a bude se muset rozhodnut, jaký postoj zaujme ke svému vlastnímu druhu. Zaujme již tvorba charakteru, kdy se hráč nejprve rozhoduje, zda chce hrát za plnohodnotného upíra, nebo za dhampíra, tedy polovičního upíra s menší silou, ale například i méně citlivého na světlo.

Následuje výběr ze tří klasických tříd - Warrior, Criminal (rogue) a Witch (mage), hráč si však sám přiděluje body do statů, kde kromě síly, šikovnosti, inteligence a vitality najde i charisma a "přemlouvání". Kdesi hluboko pod zemí a za sítí úzkých tunelů totiž nežije jednotná komunita, ale několik frakcí - upířích klanů. Každý klan má své zájmy, vztahy s ostatními klany, politiku, nepřátele a protagonistovi může nabídnout odlišný set schopností (discipline). Samozřejmě, speciální síly a tajemství se nedávají pocestným zdarma, nejprve si bude třeba u příslušného klanu vybudovat reputaci.

Jednotlivé sekce dungeonu jsou procedurálně generované, stejně jako i zbraně, a v takovém prostředí a s RPG prvky, politikou a větvenými dialogy není překvapením, že příběh je nelineární a hráč si ho do velké míry tvoří sám.
V BloodLust: Shadowhunter se hráč se svým protagonistou vydá do temných kobek, postaví se proti velkému Zlu a bude se muset rozhodnut, jaký postoj zaujme ke svému vlastnímu druhu. Zaujme již tvorba charakteru, kdy se hráč nejprve rozhoduje, zda chce hrát za plnohodnotného upíra, nebo za dhampíra, tedy polovičního upíra s menší silou, ale například i méně citlivého na světlo.

Následuje výběr ze tří klasických tříd - Warrior, Criminal (rogue) a Witch (mage), hráč si však sám přiděluje body do statů, kde kromě síly, šikovnosti, inteligence a vitality najde i charisma a "přemlouvání". Kdesi hluboko pod zemí a za sítí úzkých tunelů totiž nežije jednotná komunita, ale několik frakcí - upířích klanů. Každý klan má své zájmy, vztahy s ostatními klany, politiku, nepřátele a protagonistovi může nabídnout odlišný set schopností (discipline). Samozřejmě, speciální síly a tajemství se nedávají pocestným zdarma, nejprve si bude třeba u příslušného klanu vybudovat reputaci.

Jednotlivé sekce dungeonu jsou procedurálně generované, stejně jako i zbraně, a v takovém prostředí a s RPG prvky, politikou a větvenými dialogy není překvapením, že příběh je nelineární a hráč si ho do velké míry tvoří sám.