A great darkness has fallen over Baldur's Gate.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete Jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a nezaměnitelného kouzla zasazení do Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Pryč jsou hlasy vypravěče i NPC, ten tam je výběr ze tří ras. Váš charakter je člověk s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj) a veškerá komunikace s ostatními se odbývá textem.
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z "velkého" Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což částečně kompenzuje více postranních úkolů a míst k návštěvě.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete Jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a nezaměnitelného kouzla zasazení do Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Pryč jsou hlasy vypravěče i NPC, ten tam je výběr ze tří ras. Váš charakter je člověk s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj) a veškerá komunikace s ostatními se odbývá textem.
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z "velkého" Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což částečně kompenzuje více postranních úkolů a míst k návštěvě.
A great darkness has fallen over Baldur's Gate.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a nezaměnitelného kouzla zasazení do Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Pryč jsou hlasy vypravěče i NPC, teď tam je výběr ze tří ras. Váš charakter je člověk s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj) a veškerá komunikace s ostatními se odbývá textem.
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z "velkého" Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což částečně kompenzuje více postranních úkolů a míst k návštěvě.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a nezaměnitelného kouzla zasazení do Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Pryč jsou hlasy vypravěče i NPC, teď tam je výběr ze tří ras. Váš charakter je člověk s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj) a veškerá komunikace s ostatními se odbývá textem.
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z "velkého" Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což částečně kompenzuje více postranních úkolů a míst k návštěvě.
A great darkness has fallen over Baldur's Gate.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a nezaměnitelného kouzla zasazení do Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Pryč jsou hlasy vypravěče i NPC, teď tam je výběr ze tří ras. Váš charakter je člověk s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj) a veškerá komunikace s ostatními se odbývá textem.
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z "velkého" Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což částečně kompenzuje více postranních úkolů a míst k návštěvě.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a nezaměnitelného kouzla zasazení do Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Pryč jsou hlasy vypravěče i NPC, teď tam je výběr ze tří ras. Váš charakter je člověk s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj) a veškerá komunikace s ostatními se odbývá textem.
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z "velkého" Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což částečně kompenzuje více postranních úkolů a míst k návštěvě.
A great darkness has fallen over Baldur's Gate.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladnou dlažbu namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, v Dungeons & Dragons učiněný recept na dobrodružství - stačí mu vyjít vstříc!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a kouzla zasazení na kontinent Faerûn ze světa Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Mluvené slovo vyklidilo pole textu a výběr ze tří ras se vytratil, poněvadž váš charakter je tentokrát člověkem s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj).
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z „velkých“ Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což je částečně kompenzováno více postranními úkoly.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejedno z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladnou dlažbu namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, v Dungeons & Dragons učiněný recept na dobrodružství - stačí mu vyjít vstříc!
Přenosná varianta Baldur's Gate: Dark Alliance (2001) pro GameCube, Playstation 2 a Xbox se na první pohled odlišuje grafikou ve 2D při zachování většiny prvků hratelnosti a kouzla zasazení na kontinent Faerûn ze světa Forgotten Realms. Neznamená to však, že by si ohled na slabší hardware nevzal své. Mluvené slovo vyklidilo pole textu a výběr ze tří ras se vytratil, poněvadž váš charakter je tentokrát člověkem s volitelnou třídní příslušností (válečník, lukostřelec, čaroděj).
Dosažení dalšího úrovně zkušenosti vám navýší atributy a každý čtvrtý znamená bod navíc k libovolnému. Od zvolené třídy odvislé dovednosti se dělí na pasivní a aktivní. Zatímco první skupina vás zvýhodňuje nepřetržitě, aktivní dovednost musí být pro svůj krátkodobý efekt manuálně aktivována. Absence lektvarů návratu z „velkých“ Dark Alliance nutí znovu procházet již navštívené oblasti obsazené novými nepřáteli, což je částečně kompenzováno více postranními úkoly.