Čtvrté pokračování strašidelné ručně kreslené 2D kolekce dobrodružství "Bad Dream" se schématem point & click, se nám ještě ani nestačilo okoukat a už tu máme dalšího sourozence, "Memories". Dějištěm se stává prokletý pozemek rozpadlého rodinného domku s dvorkem, z něhož hráč ihned vycítí, že je ovinut Zubatou s kosou. Životů majitelů se smrt dotkla nesčetněkrát. Úmrtí byla zpravidla častá, náhlá a nevysvětlitelná.
My se pokusíme toto děsivé zlořečení, které přineslo tolik utrpení, sejmout. Princip této hry je stejný jako u všech předchozích, nicméně pátá část doznala menších změn. Interakce s objekty již neprobíhají pouze na základě kontaktu s okolím, v němž se fyzicky nacházíme. Tentokrát využíváme i obrázkové "momentky", porůznu poházené, zachycující mimořádné události v životech tříčlenné rodiny tohoto obydlí, z nichž lze sundat, půjčit si a aplikovat jinde, věci na nich nakreslené. Změna provedená na portrétu se projeví i do reality.
My se pokusíme toto děsivé zlořečení, které přineslo tolik utrpení, sejmout. Princip této hry je stejný jako u všech předchozích, nicméně pátá část doznala menších změn. Interakce s objekty již neprobíhají pouze na základě kontaktu s okolím, v němž se fyzicky nacházíme. Tentokrát využíváme i obrázkové "momentky", porůznu poházené, zachycující mimořádné události v životech tříčlenné rodiny tohoto obydlí, z nichž lze sundat, půjčit si a aplikovat jinde, věci na nich nakreslené. Změna provedená na portrétu se projeví i do reality.
Páté pokračování strašidelné ručně kreslené 2D kolekce dobrodružství "Bad Dream" se schématem point & click, se nám ještě ani nestačilo okoukat a už tu máme dalšího sourozence, "Memories". Dějištěm se stává prokletý pozemek rozpadlého rodinného domku s dvorkem, z něhož hráč ihned vycítí, že je ovinut Zubatou s kosou. Životů majitelů se smrt dotkla nesčetněkrát. Úmrtí byla zpravidla častá, náhlá a nevysvětlitelná.
My se pokusíme toto děsivé zlořečení, které přineslo tolik utrpení, sejmout. Princip této hry je stejný jako u všech předchozích, nicméně pátá část doznala menších změn. Interakce s objekty již neprobíhají pouze na základě kontaktu s okolím, v němž se fyzicky nacházíme. Tentokrát využíváme i obrázkové "momentky", porůznu poházené, zachycující mimořádné události v životech tříčlenné rodiny tohoto obydlí, z nichž lze sundat, půjčit si a aplikovat jinde, věci na nich nakreslené. Změna provedená na portrétu se projeví i do reality.
My se pokusíme toto děsivé zlořečení, které přineslo tolik utrpení, sejmout. Princip této hry je stejný jako u všech předchozích, nicméně pátá část doznala menších změn. Interakce s objekty již neprobíhají pouze na základě kontaktu s okolím, v němž se fyzicky nacházíme. Tentokrát využíváme i obrázkové "momentky", porůznu poházené, zachycující mimořádné události v životech tříčlenné rodiny tohoto obydlí, z nichž lze sundat, půjčit si a aplikovat jinde, věci na nich nakreslené. Změna provedená na portrétu se projeví i do reality.