Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Astatin Astatin
Alive Designs
Alive Designs
AmigaC64
1992
AmigaC64
1992
Astatin Astatin
Žánr
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Pokud si myslíte, že máte pevné nervy a nic vás nemůže vyvést z míry, pak se můžete nechat zlákat hrou Astatin z produkce Tale Software. Zde vás čeká stovka úrovní s úkoly, které budete řešit s krůpějemi potu na čele. Je ale docela dobře možné, že patříte mezi šťastlivce, kteří dokážou projít horu bez úhony a psychické újmy.


Astatin je neznámý logický rychlík na Commodore 64 a Amigu z roku 1992. Každou polovinu herní obrazovky zde zabírá mřížka, přičemž v mřížka napravo obsahuje model složený z několika různých symbolů. Hráčovým úkolem je zreprodukovat viditelný model na pravé straně do mřížky vlevo. Kliknutím na libovolné pole se objeví symbol, umístění dalšího však způsobí změnu vedle stojícího symbolu podle sekvence, která je znázorněna ve spodní části obrazovky. Stav aktuálního tvaru tedy ovlivňuje počet sousedících symbolů a také pořadí, ve kterém jej hráč umístí do mřížky. Každý level pak ohraničuje více než přísný časový limit.
Pokud si myslíte, že máte pevné nervy a nic vás nevyvede z míry, pak se můžete nechat zlákat hrou Astatin z produkce Tale Software. Zde vás čeká stovka úrovní s úkoly, které budete řešit s krůpějemi potu na čele. Je ale docela dobře možné, že patříte mezi šťastlivce, kteří dokážou projít hrou bez úhony a psychické újmy.

Astatin je zapomenutý logický rychlík na Commodore 64 a Amigu z roku 1992. Každou polovinu herní obrazovky zde zabírá mřížka, přičemž mřížka napravo obsahuje model složený z několika různých symbolů. Hráčovým úkolem je zreprodukovat viditelný model na pravé straně do mřížky vlevo. Kliknutím na libovolné pole se objeví symbol, umístění dalšího však způsobí změnu vedle stojícího symbolu podle sekvence, která je znázorněna ve spodní části obrazovky. Stav aktuálního tvaru tedy ovlivňuje počet sousedících symbolů a také pořadí, ve kterém jej hráč umístí do mřížky. Každý level pak ohraničuje více než přísný časový limit.