Jemma je mladá dívka žijící v malé a poklidné vesnici. Život tam je už ale pro ní příliš svazující a proto vyráží do světa za dobrodružstvím a nalezením svého místa ve světě. Mimo svoji rodnou hroudu poznává úžasný a bohatý kraj, který je ale stižen podivnou statickou silou, díky čemuž vše upadá do stagnace. S pomocí svého daru měnit pohybem své okolí se Jemma pokusí tento stav zvrátit.
Jedná se o puzzle adventuru kladoucí důraz jak na hádanky, tak na příběh a poznávání magického světa a jeho obyvatel. Celé prostředí je vyobrazeno skrze čtvercovou mřížku, po níž se postava pohybuje směrovými šipkami. Háček je v tom, že s jejím pohybem se pohybuje celý čtvercový řádek včetně objektů, které se na řádku nacházejí. Postava dokáže i vypadnout na okraji dané čtvercové řady a tím se objevit na jejím začátku. Na základě této centrální mechaniky jsou postaveny puzzly, skrz něž postava plní úkoly a vedlejší aktivity, prochází dungeony, bojuje pomocí objektů s potvorami a využívá různé předměty jako jsou meče, přitahovací háky nebo nůžky.
Jedná se o puzzle adventuru kladoucí důraz jak na hádanky, tak na příběh a poznávání magického světa a jeho obyvatel. Celé prostředí je vyobrazeno skrze čtvercovou mřížku, po níž se postava pohybuje směrovými šipkami. Háček je v tom, že s jejím pohybem se pohybuje celý čtvercový řádek včetně objektů, které se na řádku nacházejí. Postava dokáže i vypadnout na okraji dané čtvercové řady a tím se objevit na jejím začátku. Na základě této centrální mechaniky jsou postaveny puzzly, skrz něž postava plní úkoly a vedlejší aktivity, prochází dungeony, bojuje pomocí objektů s potvorami a využívá různé předměty jako jsou meče, přitahovací háky nebo nůžky.