Svět potřebuje hrdiny. Chrabré reky, moudré kouzelníky či udatné bojovníky, aby k nim lidé mohli vzhlížet a inspirovat se jimi. V případě April was a Fool nám bohatě postačí hrdinů šest.
Uplynula dvě léta od chvíle, kdy byla Velkou šestkou zažehnána hrozba zlovolného Evil Overlorda. Říše se ještě dodnes nevzpamatovala ze zla předchozího a už tu je zlo další. Král znovu úpěnlivě žádá o pomoc. A Velká šestka ji opět vyslyší.
Avšak tentokrát to má ale háček. Z Velké šestky je teď Velká pětka, jeden člen jim jaksi odpadl. Pětičlenná družina - Erwin Gates (rogue), Gabby Embers (mág), Gunn Rose (priest), Kent Kentson son of Kent (berserker) a Blake Embers (warrior) - tedy nemůže započít svou výpravu, neboť Velká pětka zní pěkně mdle a trapně. Z tohoto důvodu se zoufale poohlíží po novém kandidátovi do týmu. Mezi uchazeči se čirou náhodou nachází i hlavní protagonistka, Maya, obyčejně neobyčejná barmanka, jež touží po dobrodružství a odvážných činech. Jako jediná ze všech se jeví celkem solidně (plus jim někoho silně připomíná) a proto ji naverbují. Bláznivé eskapády tak mohou odstartovat.
Jak je u vizuálních novel zvykem, mezi hráčem a ostatními postupně panuje jedno z těch přátelství, které by mohlo přerůst v něco víc.
Uplynula dvě léta od chvíle, kdy byla Velkou šestkou zažehnána hrozba zlovolného Evil Overlorda. Říše se ještě dodnes nevzpamatovala ze zla předchozího a už tu je zlo další. Král znovu úpěnlivě žádá o pomoc. A Velká šestka ji opět vyslyší.
Avšak tentokrát to má ale háček. Z Velké šestky je teď Velká pětka, jeden člen jim jaksi odpadl. Pětičlenná družina - Erwin Gates (rogue), Gabby Embers (mág), Gunn Rose (priest), Kent Kentson son of Kent (berserker) a Blake Embers (warrior) - tedy nemůže započít svou výpravu, neboť Velká pětka zní pěkně mdle a trapně. Z tohoto důvodu se zoufale poohlíží po novém kandidátovi do týmu. Mezi uchazeči se čirou náhodou nachází i hlavní protagonistka, Maya, obyčejně neobyčejná barmanka, jež touží po dobrodružství a odvážných činech. Jako jediná ze všech se jeví celkem solidně (plus jim někoho silně připomíná) a proto ji naverbují. Bláznivé eskapády tak mohou odstartovat.
Jak je u vizuálních novel zvykem, mezi hráčem a ostatními postupně panuje jedno z těch přátelství, které by mohlo přerůst v něco víc.