Animal Well je netradiční plošinovka spadající do žánru metroidvanie, která je výsledkem pětileté práce sólo vývojáře Billyho Bassa. Hráči se chopí malého nespecifického stvoření, jež se ocitne na podivném místě plného zvířat.
Hráč je vržen do tajemného, krásného a někdy i děsivého světa, zpracovaného v detailním pixel-artu. Prim zde hraje především pečlivá explorace mapy, všímání si malých detailů, objevování tajemství a zákonitostí zvláštního prostředí a jeho obyvatel. Místo boje tvoří hratelnost především environmentální hádanky a hledání cesty dále skrz polootevřené prostředí, v němž má hráč více možností, jakou cestou se vydat. Malý blob také nachází různé předměty, díky nimž může překonat specifické nástrahy a dostat se do dříve nepřístupných míst na mapě. A ačkoliv ve hře chybí boj, nouze nebude o nebezpečné zvířecí obyvatele, které půjde přechytračit využitím dostupných prostředků a prostředí ve svůj prospěch.
Hráč je vržen do tajemného, krásného a někdy i děsivého světa, zpracovaného v detailním pixel-artu. Prim zde hraje především pečlivá explorace mapy, všímání si malých detailů, objevování tajemství a zákonitostí zvláštního prostředí a jeho obyvatel. Místo boje tvoří hratelnost především environmentální hádanky a hledání cesty dále skrz polootevřené prostředí, v němž má hráč více možností, jakou cestou se vydat. Malý blob také nachází různé předměty, díky nimž může překonat specifické nástrahy a dostat se do dříve nepřístupných míst na mapě. A ačkoliv ve hře chybí boj, nouze nebude o nebezpečné zvířecí obyvatele, které půjde přechytračit využitím dostupných prostředků a prostředí ve svůj prospěch.
Animal Well je netradiční plošinovka spadající do žánru metroidvanie, která je výsledkem pětileté práce sólo vývojáře Billyho Bassa. Hráči se chopí malého nespecifického stvoření, jež se ocitne na podivném místě plného zvířat.
Hráč je vržen do tajemného, krásného a někdy i děsivého světa, zpracovaného v detailním pixel-artu. Prim zde hraje především pečlivá explorace mapy, všímání si malých detailů, objevování tajemství a zákonitostí zvláštního prostředí a jeho obyvatel. Místo boje tvoří hratelnost především environmentální hádanky a hledání cesty dále skrz polootevřené prostředí, v němž má hráč více možností, jakou cestou se vydat. Malý blob také nachází různé předměty, díky nimž může překonat specifické nástrahy a dostat se do dříve nepřístupných míst na mapě. A ačkoliv ve hře chybí boj, nouze nebude o nebezpečné zvířecí obyvatele, které půjde přechytračit využitím dostupných prostředků a prostředí ve svůj prospěch.
Hráč je vržen do tajemného, krásného a někdy i děsivého světa, zpracovaného v detailním pixel-artu. Prim zde hraje především pečlivá explorace mapy, všímání si malých detailů, objevování tajemství a zákonitostí zvláštního prostředí a jeho obyvatel. Místo boje tvoří hratelnost především environmentální hádanky a hledání cesty dále skrz polootevřené prostředí, v němž má hráč více možností, jakou cestou se vydat. Malý blob také nachází různé předměty, díky nimž může překonat specifické nástrahy a dostat se do dříve nepřístupných míst na mapě. A ačkoliv ve hře chybí boj, nouze nebude o nebezpečné zvířecí obyvatele, které půjde přechytračit využitím dostupných prostředků a prostředí ve svůj prospěch.