Alruna and the Necro-Industrialists je dalším počinem švédského vývojáře Niklase Hallina, tentokrát v podobě krátké 2D metroidvanie vytvořené v retro stylizaci imitující Gameboy Color tituly od Nintenda. Hráče vezme do Pustiny, vysušeného kraje obývaného mechanizovanými kostlivci. Život potlačující industrializaci se postaví zástupkyně chaotické přírody, dryáda Alruna.
Mapa hry se skládá z více než dvou stovek místností, které se vždy vejdou na jednu obrazovku a mají čtvercový základ. Místnosti jsou vzájemně porůznu propojené a představují jedno velké puzzle. Hra klade důraz na nelinearitu a proto je možné navštěvovat chrámy coby dungeony, potkávat bossy a získávat nové schopnosti v neurčeném pořadí. Hratelnost samotná se skládá z explorace, hledání secretů, řešení hádanek a bojů s nepřáteli, přičemž mnohé místnosti ukrývají více tajemství, než je na první pohled znát. Hra obsahuje dva konce, ovšem pro každý z nich je třeba začít hru odznova.
Mapa hry se skládá z více než dvou stovek místností, které se vždy vejdou na jednu obrazovku a mají čtvercový základ. Místnosti jsou vzájemně porůznu propojené a představují jedno velké puzzle. Hra klade důraz na nelinearitu a proto je možné navštěvovat chrámy coby dungeony, potkávat bossy a získávat nové schopnosti v neurčeném pořadí. Hratelnost samotná se skládá z explorace, hledání secretů, řešení hádanek a bojů s nepřáteli, přičemž mnohé místnosti ukrývají více tajemství, než je na první pohled znát. Hra obsahuje dva konce, ovšem pro každý z nich je třeba začít hru odznova.
Alruna and the Necro-Industrialists je dalším počinem švédského vývojáře Niklase Hallina, tentokrát v podobě krátké 2D metroidvanie vytvořené v retro stylizaci imitující Gameboy Color tituly od Nintenda. Hráče vezme do Pustiny, vysušeného kraje obývaného mechanizovanými kostlivci. Život potlačující industrializaci se postaví zástupkyně chaotické přírody, dryáda Alruna.
Mapa hry se skládá z více než dvou stovek místností, které se vždy vejdou na jednu obrazovku a mají čtvercový základ. Místnosti jsou vzájemně porůznu propojené a představují jedno velké puzzle. Hra klade důraz na nelinearitu a proto je možné navštěvovat chrámy coby dungeony, potkávat bossy a získávat nové schopnosti v neurčeném pořadí. Hratelnost samotná se skládá z explorace, hledání secretů, řešení hádanek a bojů s nepřáteli, přičemž mnohé místnosti ukrývají více tajemství, než je na první pohled znát. Hra obsahuje dva konce, ovšem pro každý z nich je třeba začít hru odznova.
Mapa hry se skládá z více než dvou stovek místností, které se vždy vejdou na jednu obrazovku a mají čtvercový základ. Místnosti jsou vzájemně porůznu propojené a představují jedno velké puzzle. Hra klade důraz na nelinearitu a proto je možné navštěvovat chrámy coby dungeony, potkávat bossy a získávat nové schopnosti v neurčeném pořadí. Hratelnost samotná se skládá z explorace, hledání secretů, řešení hádanek a bojů s nepřáteli, přičemž mnohé místnosti ukrývají více tajemství, než je na první pohled znát. Hra obsahuje dva konce, ovšem pro každý z nich je třeba začít hru odznova.