Protagonistkou vizuálního románu Along the Edge je mladá žena Daphne, která si prochází těžkým životním obdobím a je nespokojená se svým osobním i profesním životem. Když zjistí, že po své babičce zdědila staré sídlo a pozemky na francouzském venkově, rozhodne se nechat svůj dosavadní život za zády, vezme roli suplující učitelky v místní škole a přestěhuje se do starodávného domu.
Příběh, který obsahuje i lehký náznak okultismu, se odvíjí na základě voleb mezi několika možnostmi. Hráč tak může ovlivňovat nejen směr, jakým se budou další události ubírat, ale také díky svým volbám určovat Daphnin charakter, vzhled a její vztahy s ostatními postavami. Například má možnost coby racionální žena odmítnout jakékoliv náznaky nadpřirozena nebo naopak přijmout magii do svého života. Ke kterému z několika možných konců se hrdinka blíží pak může napovědět ručka kompasu směřující ke čtyřem směrům – Hvězdě, Zemi, Slunci nebo Měsíci. Hra obsahuje až 60 různých zakončení poskládaných z rozhodnutí, jež hráč během sledování příběhu učiní.
Příběh, který obsahuje i lehký náznak okultismu, se odvíjí na základě voleb mezi několika možnostmi. Hráč tak může ovlivňovat nejen směr, jakým se budou další události ubírat, ale také díky svým volbám určovat Daphnin charakter, vzhled a její vztahy s ostatními postavami. Například má možnost coby racionální žena odmítnout jakékoliv náznaky nadpřirozena nebo naopak přijmout magii do svého života. Ke kterému z několika možných konců se hrdinka blíží pak může napovědět ručka kompasu směřující ke čtyřem směrům – Hvězdě, Zemi, Slunci nebo Měsíci. Hra obsahuje až 60 různých zakončení poskládaných z rozhodnutí, jež hráč během sledování příběhu učiní.
Protagonistkou vizuálního románu Along the Edge je mladá žena Daphne, která si prochází těžkým životním obdobím a je nespokojená se svým osobním i profesním životem. Když zjistí, že po své babičce zdědila staré sídlo a pozemky na francouzském venkově, rozhodne se nechat svůj dosavadní život za zády, vezme roli suplující učitelky v místní škole a přestěhuje se do starodávného domu.
Příběh, který obsahuje i lehký náznak okultismu, se odvíjí na základě voleb mezi několika možnostmi. Hráč tak může ovlivňovat nejen směr, jakým se budou další události ubírat, ale také díky svým volbám určovat Daphnin charakter, vzhled a její vztahy s ostatními postavami. Například má možnost coby racionální žena odmítnout jakékoliv náznaky nadpřirozena nebo naopak přijmout magii do svého života. Ke kterému z několika možných konců se hrdinka blíží pak může napovědět ručka kompasu směřující ke čtyřem směrům – Hvězdě, Zemi, Slunci nebo Měsíci. Hra obsahuje až 60 různých zakončení poskládaných z rozhodnutí, jež hráč během sledování příběhu učiní.
Příběh, který obsahuje i lehký náznak okultismu, se odvíjí na základě voleb mezi několika možnostmi. Hráč tak může ovlivňovat nejen směr, jakým se budou další události ubírat, ale také díky svým volbám určovat Daphnin charakter, vzhled a její vztahy s ostatními postavami. Například má možnost coby racionální žena odmítnout jakékoliv náznaky nadpřirozena nebo naopak přijmout magii do svého života. Ke kterému z několika možných konců se hrdinka blíží pak může napovědět ručka kompasu směřující ke čtyřem směrům – Hvězdě, Zemi, Slunci nebo Měsíci. Hra obsahuje až 60 různých zakončení poskládaných z rozhodnutí, jež hráč během sledování příběhu učiní.
Protagonistkou vizuálního románu Along the Edge je mladá žena Daphne, která si prochází těžkým životním obdobím a je nespokojená se svým osobním i profesním životem. Když zjistí, že po své babičce zdědila staré sídlo a pozemky na francouzském venkově, rozhodne se nechat svůj dosavadní život za zády, vezme roli suplující učitelky v místní škole a přestěhuje se do starodávného domu.
Příběh, který obsahuje i lehký náznak okultismu, se odvíjí na základě voleb mezi několika možnostmi. Hráč tak může ovlivňovat nejen směr, jakým se budou další události ubírat, ale také díky svým volbám určovat Daphnin charakter, vzhled a její vztahy s ostatními postavami. Například má možnost coby racionální žena odmítnout jakékoliv náznaky nadpřirozena nebo naopak přijmout magii do svého života. Ke kterému z několika možných konců se hrdinka blíží pak může napovědět ručka kompasu směřující ke čtyřem směrům – Hvězdě, Zemi, Slunci nebo Měsíci. Hra obsahuje až 60 různých zakončení poskládaných z rozhodnutí, jež hráč během sledování příběhu učiní.
Příběh, který obsahuje i lehký náznak okultismu, se odvíjí na základě voleb mezi několika možnostmi. Hráč tak může ovlivňovat nejen směr, jakým se budou další události ubírat, ale také díky svým volbám určovat Daphnin charakter, vzhled a její vztahy s ostatními postavami. Například má možnost coby racionální žena odmítnout jakékoliv náznaky nadpřirozena nebo naopak přijmout magii do svého života. Ke kterému z několika možných konců se hrdinka blíží pak může napovědět ručka kompasu směřující ke čtyřem směrům – Hvězdě, Zemi, Slunci nebo Měsíci. Hra obsahuje až 60 různých zakončení poskládaných z rozhodnutí, jež hráč během sledování příběhu učiní.