Fleet Command je vesmírná RTS, ve které se hráči zhostí jedné z mnoha planet v galaxii, která obsahuje od desíti po sto dvacet planet a jejich úkolem je prozkoumat tuto galaxii a najít a zničit domovské planety nepřátelské AI. Problém je ten, že tato AI ovládá všechny nehráčské planety a má přístup k lodím a technologiím, o kterých si hráči mohou nechat jen zdát a čím více AI hráči ohrozí (dobýváním planet, ničením jejích základen), tím větší a nebezpečnější vlny útoků na ně budou posílány, hráči tedy musí pečlivě zvažovat svůj postup a strategii.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Fleet Command je vesmírná RTS, ve které se hráči zhostí jedné z mnoha planet v galaxii, která obsahuje od desíti po sto dvacet planet a jejich úkolem je prozkoumat tuto galaxii a najít a zničit domovské planety nepřátelské AI. Problém je ten, že tato AI ovládá všechny nehráčské planety a má přístup k lodím a technologiím, o kterých si hráči mohou nechat jen zdát a čím více AI hráči ohrozí (dobýváním planet, ničením jejích základen), tím větší a nebezpečnější vlny útoků na ně budou posílány, hráči tedy musí pečlivě zvažovat svůj postup a strategii.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
V lednu 2010 vyšlo první rozšíření The Zenith Remnant.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
V lednu 2010 vyšlo první rozšíření The Zenith Remnant.
Fleet Command je vesmírná RTS, ve které se hráči zhostí jedné z mnoha planet v galaxii, která obsahuje od desíti po sto dvacet planet a jejich úkolem je prozkoumat tuto galaxii a najít a zničit domovské planety nepřátelské AI. Problém je ten, že tato AI ovládá všechny nehráčské planety a má přístup k lodím a technologiím, o kterých si hráči mohou nechat jen zdát a čím více AI hráči ohrozí (dobýváním planet, ničením jejích základen), tím větší a nebezpečnější vlny útoků na ně budou posílány, hráči tedy musí pečlivě zvažovat svůj postup a strategii.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
Fleet Command je vesmírná RTS, ve které se hráči zhostí jedné z mnoha planet v galaxii, která obsahuje od desíti po sto dvacet planet a jejich úkolem je prozkoumat tuto galaxii a najít a zničit domovské planety nepřátelské AI. Problém je ten, že tato AI ovládá všechny nehráčské planety a má přístup k lodím a technologiím, o kterých si hráči mohou nechat jen zdát a čím více AI hráči ohrozí (dobýváním planet, ničením jejích základen), tím větší a nebezpečnější vlny útoků na ně budou posílány, hráči tedy musí pečlivě zvažovat svůj postup a strategii.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
Říjen 2012 - Ancient Shadows
Červen 2013 - Vengeance Of The Machine
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
Říjen 2012 - Ancient Shadows
Červen 2013 - Vengeance Of The Machine
Fleet Command je vesmírná RTS, ve které se hráči zhostí jedné z mnoha planet v galaxii, která obsahuje od desíti po sto dvacet planet a jejich úkolem je prozkoumat tuto galaxii a najít a zničit domovské planety nepřátelské AI. Problém je ten, že tato AI ovládá všechny nehráčské planety a má přístup k lodím a technologiím, o kterých si hráči mohou nechat jen zdát a čím více AI hráči ohrozí (dobýváním planet, ničením jejích základen), tím větší a nebezpečnější vlny útoků na ně budou posílány, hráči tedy musí pečlivě zvažovat svůj postup a strategii.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
říjen 2012 - Ancient Shadows
červen 2013 - Vengeance Of The Machine
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
říjen 2012 - Ancient Shadows
červen 2013 - Vengeance Of The Machine
Fleet Command je vesmírná RTS, ve které se hráči zhostí jedné z mnoha planet v galaxii, která obsahuje od desíti po sto dvacet planet a jejich úkolem je prozkoumat tuto galaxii a najít a zničit domovské planety nepřátelské AI. Problém je ten, že tato AI ovládá všechny nehráčské planety a má přístup k lodím a technologiím, o kterých si hráči mohou nechat jen zdát a čím více AI hráči ohrozí (dobýváním planet, ničením jejích základen), tím větší a nebezpečnější vlny útoků na ně budou posílány, hráči tedy musí pečlivě zvažovat svůj postup a strategii.
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
říjen 2012 - Ancient Shadows
červen 2013 - Vengeance Of The Machine
Hra je primárně určena ke kooperativní hře až osmi hráčů a neobsahuje hru více hráčů proti sobě.
Rozšíření:
leden 2010 - The Zenith Remnant
říjen 2010 - Children of Neinzul
leden 2011 - Light of the Spire
říjen 2012 - Ancient Shadows
červen 2013 - Vengeance Of The Machine