Jedná se o nelineární 2D plošinovku zpracovanou v 16-bitovém pixelartu, zaměřenou na exploraci polootevřeného světa a souboje s nepřáteli. Odehrává se v zemi mrtvých, kde se ocitne protagonista v podobě kostlivce. Na svůj skon ani předešlý život si nepamatuje, ale od okolních přízraků se dozvídá, že hluboko v říši mrtvých se vyskytuje portál ven.
V duchu tradičních metroidvanií hráči postupně prozkoumávají mapu plnou nebezpečných stvůr i překážek a s nově nabytými schopnostmi si odemykají dříve nepřístupné lokace a cesty napříč sedmi tematicky odlišnými biomy. Hráčův kostlivec toho ze začátku příliš neumí, ale brzy se dostane například k dvojitému skoku, možnosti měnit se na malého pavouka nebo ohnivé a ledové magii. Cestou k portálu jej potrápí více než dvacítka typů nepřátel a přibližně stejný počet bossů a mini-bossů.
V duchu tradičních metroidvanií hráči postupně prozkoumávají mapu plnou nebezpečných stvůr i překážek a s nově nabytými schopnostmi si odemykají dříve nepřístupné lokace a cesty napříč sedmi tematicky odlišnými biomy. Hráčův kostlivec toho ze začátku příliš neumí, ale brzy se dostane například k dvojitému skoku, možnosti měnit se na malého pavouka nebo ohnivé a ledové magii. Cestou k portálu jej potrápí více než dvacítka typů nepřátel a přibližně stejný počet bossů a mini-bossů.