Diskuze
Čistě pro zajímavost a poslech:
Unreal Tournament Sieries Complete Music and Sound Effect Collection
- odkaz na v threadu odkazovaný torrent zde s dovolením sdílet nebudu :)
Unreal Tournament Sieries Complete Music and Sound Effect Collection
- odkaz na v threadu odkazovaný torrent zde s dovolením sdílet nebudu :)
Začíná jít "do tuhýho" :) New Unreal Tournament now officially available for testing!
Nový Unreal Tournament má logo - za mě: teda nic moc.
@LIUWIL (07.08.2014 09:24): id Soft i Crytek jim lezli do zelí. Co se z toho všeho vyvine holt zatím můžeme jen postupně sledovat :)
UT Pre-Alpha Gameplay
UT Pre-Alpha Gameplay
@MartinezZ (06.08.2014 20:33): Jsem zvědavý, jak daleko půjdou. Na krku neskutečně úspěšný engine, nový už je několik měsíců uvařený a na pánvičce mají hned několik her, od kterých se dá čekat značný úspěch.
Trošku je mi ale smutno když se podívám, jak dopadla jejich někdejší konkurence, obzvlášť teda id.
Trošku je mi ale smutno když se podívám, jak dopadla jejich někdejší konkurence, obzvlášť teda id.
Crytek upadá a smršťuje se, Epic roste:
http://www.dsogaming.com/news/epic-games-expands-opens-new-studio-in-uk/
http://www.dsogaming.com/news/epic-games-expands-opens-new-studio-in-uk/
@MartinezZ (11.07.2014 15:33): Jo, taky se bojim aby to zase nedopadlo tak, za se v kazdem modu budou hrat jen 2-3 mapy a na ostatni se bude prasit, protoze to tam nikoho nebavi. V tomto by inspiraci meli hledat v serii Halo. Tam ty mapy patri mezi spicku zanru.
@LIUWIL (11.07.2014 11:23): Zatím se úspěšně chlácholím, že jde jen o koncepty. Spíše se bojím, že bude všechno, včetně zbraní, všude svítit a blikat jak ve 2k4 v uzavřených arénách, což rozhodně nepřispívalo přehlednosti.
@MartinezZ (10.07.2014 08:10): Hmmm... Popravdě, nevím co si mám myslet o tom retrostylu. Modely postav nejsou špatné, to ne, ale ASMD se mi vůbec nelíbí. Osobně bych to posadil někam mezi UT3 a UT2k4. Mapy však vypadají náramně :)
Přinejmenším první pohled na první pohyby :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZJ5HOJcBlLg
http://www.youtube.com/watch?v=ZJ5HOJcBlLg
Original Michiel and Alex thread.
A Kevin Riepl by proti účasti také nebyl :)
"Michielvandenbos:
I have spoken to Kevin Riepl and he's up for it. All depends on scheduling, really."
A Kevin Riepl by proti účasti také nebyl :)
"Michielvandenbos:
I have spoken to Kevin Riepl and he's up for it. All depends on scheduling, really."
@MartinezZ (11.05.2014 10:49): No kdyz ho ted nedavno ohlasili, tak prace tepve zacala. Cili v dobe odeslani meho prispevku byla informace pravdiva.
Nový Unreal Tournament ohlásený, nebude free 2 play, bude zadarmo
@LIUWIL (28.03.2014 21:25): Ano, nepracuje, bude na něm pracovat komunita (?) :) Momentálně tedy "pracuje" na dvou hrách pro PC. Konzolovky a mobilní odnože ignoruji.
@LIUWIL (28.03.2014 21:25): Ano, nepracuje, bude na něm pracovat komunita (?) :) Momentálně tedy "pracuje" na dvou hrách pro PC. Konzolovky a mobilní odnože ignoruji.
Zrovna se taky hodí doplnit že Epic potvrdil že nepracuje na dalším UT, náhle na to ale řekli v tomto článku, že hra není vyloučena. Momentálně již pracují na třech hrách.
@MartinezZ (10.01.2014 17:46): Tak to zase není takový kumšt, poznámky nejsou nějaké větičky pod čarou, ale normálně v kódu.
Tak se na konto tady níže uvedeného soundtracku dívám na oficiální stránky Epicu a zírám nevěřícně, že zahodili svou minulost a na stránkách nejsou vůbec uvedeny klasické pecky Epicu resp. Epic MegaGames ! Aspoň že si na ně vzpomněli v tom soundtracku...
@7c (09.05.2012 21:04): Skvělé, díky za tip :-)
Někde mám na CD z Game Staru celý soundtrack Unrealu, budu si ho muset poslechnout znovu.
Někde mám na CD z Game Staru celý soundtrack Unrealu, budu si ho muset poslechnout znovu.
Epic 20th Anniversary Original Soundtrack
Hmm, jsem to jen já, nebo je opravdu všechno co vyšlo po Unreal Tournament dost slabé (možná je to tím, že mody z UT poslouchám dodnes...)?
Hmm, jsem to jen já, nebo je opravdu všechno co vyšlo po Unreal Tournament dost slabé (možná je to tím, že mody z UT poslouchám dodnes...)?
@RNDr. Gunár Pavel (14.04.2012 18:42): Ja viem, chcel som si z toho len trochu vystreliť. :)
Každopádne, po tom čo som si s tou hrou prežil sa na ňu objektívne pozrieť nedokážem.
Každopádne, po tom čo som si s tou hrou prežil sa na ňu objektívne pozrieť nedokážem.
@PRIVATE MARTIN (13.04.2012 21:18): Ale né do takové osobní roviny bych to nehnal. :D Viděl jsem interview s chlápkem co dělá z hlíny všechny ty Marcusse a Locusty a je to fakt mazák. Je to umění, ale každé umění se nemusí líbit. Ale neznamená, že když se nelíbí mě, nesmí se ten výtvarný styl líbit tobě.
@RNDr. Gunár Pavel (13.04.2012 17:32): Hlavný kreslič Gearsov mal zrejme počas práce opicu a odzrkadlilo sa to na výsledku :D .
Btw, v tých Gearsoch je všetko akosi, veľké. Žeby si Cliffy niečo kompenzoval? :)
Btw, v tých Gearsoch je všetko akosi, veľké. Žeby si Cliffy niečo kompenzoval? :)
@PRIVATE MARTIN (13.04.2012 13:07): Samozřejmě, že UE III není zlý engine, ale v porovnání s Cryenginem, Frostbitem, i tím Sourcem vypadá nejhůře. Zato je ale patrně levný, snadno se obsluhuje, díky podpoře ze strany Epicu a je stavěn na konzole, tedy je tím pravým pro tvorbu multiformátů jejichž vznikají desítky a musí to prostě odsýpat. Tudíž konsezus padl na UEIII ne - ne proto, že by snad byl technicky nejlepší, ale protože je "developer friendly"
Mě se na UE III také líbí spoustu her, ale u řady jsem si řekl, tohle šlo udělat o hodně líp (Dark Void), nebo to je ošklivý (Legendary). Samozřejmě hodně záleží na vývojářích, ale na něco se UE vyloženě nehodí, třeba na zeleň. :)
Co se Carmacovských enginů týče, tak idtech4 byl v Prey krásný a Wolfenstein (2010) nedělal ostudu.
"Opičím" myslím ty příliš velký pracky, přehnaná muskulatura, nízká čela apod. ale je to umělecký záměr Epicu - Bulletstorm to ukázal. Mě se to nelíbí. Podobně (přehnaně velký ruce) se vybarvil Risen a to UE nepoužívá, ale dobře Piraně nikdy nebyli leadři grafiky, jako Epic.
Mě se na UE III také líbí spoustu her, ale u řady jsem si řekl, tohle šlo udělat o hodně líp (Dark Void), nebo to je ošklivý (Legendary). Samozřejmě hodně záleží na vývojářích, ale na něco se UE vyloženě nehodí, třeba na zeleň. :)
Co se Carmacovských enginů týče, tak idtech4 byl v Prey krásný a Wolfenstein (2010) nedělal ostudu.
"Opičím" myslím ty příliš velký pracky, přehnaná muskulatura, nízká čela apod. ale je to umělecký záměr Epicu - Bulletstorm to ukázal. Mě se to nelíbí. Podobně (přehnaně velký ruce) se vybarvil Risen a to UE nepoužívá, ale dobře Piraně nikdy nebyli leadři grafiky, jako Epic.
@RNDr. Gunár Pavel (12.04.2012 20:37): To síce nie ale väčšina hier na ňom vyzerá slušne. A pokiaľ ma pamät neklame tak dodnes na ňom vychádzajú hry, čo sa o CryEngine pri všektej úcte povedať nedá. Ja osobne som bol ale vždy zástanca Carmackových enginov, ktorým sa v posledných rokoch nejak nedarí presadiť.
Ja som Gearsy nikdy nechcel kvôli grafike. To že sa na to dobre pozerá bol pre mňa len bonus. A je pravda, že pokiaľ ide o technické spracovanie, od Uncharted to má celkom ďaleko. :)
Mohol by si trocha rozviesť čo sú to tie "opičiacke rysy"? Hral som jednotku aj dvojku a ľudia (nie locusti :D) mi prišli rovnakí ako v každej inej hre.
Ja som Gearsy nikdy nechcel kvôli grafike. To že sa na to dobre pozerá bol pre mňa len bonus. A je pravda, že pokiaľ ide o technické spracovanie, od Uncharted to má celkom ďaleko. :)
Mohol by si trocha rozviesť čo sú to tie "opičiacke rysy"? Hral som jednotku aj dvojku a ľudia (nie locusti :D) mi prišli rovnakí ako v každej inej hre.
@PRIVATE MARTIN (12.04.2012 20:19): Komerčně úspěšný neznamená, že je engin nejlepší co se technických kvalit týče. Epic ho prostě umí prodat, to je vše.
Já Gears 2 nehrál, z obrázků to byl oproti GeoW samozřejmě pokrok, opičácké rysy lidí asi "umělecký" záměr, ale ještě aby nevypadal Gears 2 jakožto vlajková loď Xboxu k světu. Na Uncharted 2 (TPS), na Killzone natož pak Uncharted (aby se srovnávalo TPS s TPS) to ale přesto nemá, Resistance 2 Gearsy 2 překonávají, ale to nebylo nic těžkého..
Já Gears 2 nehrál, z obrázků to byl oproti GeoW samozřejmě pokrok, opičácké rysy lidí asi "umělecký" záměr, ale ještě aby nevypadal Gears 2 jakožto vlajková loď Xboxu k světu. Na Uncharted 2 (TPS), na Killzone natož pak Uncharted (aby se srovnávalo TPS s TPS) to ale přesto nemá, Resistance 2 Gearsy 2 překonávají, ale to nebylo nic těžkého..
@RNDr. Gunár Pavel (12.04.2012 14:12): Napriek tomu, že grafická špička to bola len chvíľu, ide o najpoužívanejší engine tejto generácie. A to sa jeho predchodcom až tak celkom nepodarilo.
A čo Gears of War hry? Myslím, že dvojka vyzerala famózne.
A čo Gears of War hry? Myslím, že dvojka vyzerala famózne.
@PRIVATE MARTIN (12.04.2012 13:53): UE III pokládám za svůj oblíbený engine, ale zas ne natolik abych byl nekritický. Třetí verze nebyla tak průlomová jako předchozí (stařičký Source s tímhle enginem vytírá po většinu času podlahu). Už rok po uvedení byl UE III překonán Cryneginem a o další rok ještě Frostbitem. Rozhodně není tak konkurenceschopný jako byl ve své době UE II, který "vydržel" přecejenom déle konkrétně červen 2002 až březen 2004. Zatímco UEIII listopad 2006 až listopad 2007. Matlavé a doskakující textury nejsou jediný problém. Mezi další velmi slabé stránky patří téměř nulová destruktivita prostředí a omezené rozlehlost prostranství, které může vykreslovat a v neposlední řadě fyzika na ubohý úrovni. :) To je na tom tuze zlé.
+ nesnáším jak s tím enginem konkrétně nakládá právě Epic - nízká čela a opičí pracky postav. :D
V čem je ten engine dobrý - nasvícení, výbuchy, kovové/kamenné povrchy, vlhkostní bumpmapy
Kde se mi UEIII páčil - Medal of Honor: Airborne, Turok, Hunted: The Demon's Forge a Enslaved.
Kde se mi nepáčil - to by byl předlouhý seznam atd. :)
+ nesnáším jak s tím enginem konkrétně nakládá právě Epic - nízká čela a opičí pracky postav. :D
V čem je ten engine dobrý - nasvícení, výbuchy, kovové/kamenné povrchy, vlhkostní bumpmapy
Kde se mi UEIII páčil - Medal of Honor: Airborne, Turok, Hunted: The Demon's Forge a Enslaved.
Kde se mi nepáčil - to by byl předlouhý seznam atd. :)
@RNDr. Gunár Pavel (11.04.2012 23:46): A čo ja také zlé na tom engine? Až na to oneskorené doskakovanie textúr je viacmenej bezchybný.
@RNDr. Gunár Pavel (11.04.2012 23:46): Unreal Tournament III, ten slovosled je v serii docela zasadni.
Osobne bych ale Unreal nechal Unrealem. Jejich dnesni engine mi na nej prijde hrozne tezkopadny, jak se ukazalo prave v UT3, ze kteryho se vytratila ta sviznost a zabavnost.
Osobne bych ale Unreal nechal Unrealem. Jejich dnesni engine mi na nej prijde hrozne tezkopadny, jak se ukazalo prave v UT3, ze kteryho se vytratila ta sviznost a zabavnost.
@Bodkin (11.04.2012 23:22): Asi ano, protože ani jedno ze studií, schopných důstojného pokračovatele Awakeningu vytvořit se do toho nepustí. Legend Entertainment je mrtvý a Digital Extremes příliš zaneprázdnění.
V roce 2006 Epic přišel se svým zatím nejhorším enginem a v roce 2007 jej vydával za hru s názvem Unreal III Tournament. :)
V roce 2006 Epic přišel se svým zatím nejhorším enginem a v roce 2007 jej vydával za hru s názvem Unreal III Tournament. :)
@RNDr. Gunár Pavel (11.04.2012 15:42): Protože to tak holt dopadne. A až to uslyšíš od Cliffyho, tak tě to tak nezabolí, když jsi to už slyšel ode mne.
On byl unreal 3? Něco jsem minul? Něco tu není přidané?
On byl unreal 3? Něco jsem minul? Něco tu není přidané?
@PRIVATE MARTIN (11.04.2012 20:45): Jenže III už tu prostě bylo... Nejlepší by beztak bylo svěřit ono pokračování Awakening třeba Digital Extremes, když už je Legend Entertainment po smrti. Epic ukazuje (Bulletstorm, Fornite), že už nic jiného než Gears pořádně neumí. :)
@RNDr. Gunár Pavel (11.04.2012 15:42): Prečo hneď Unreal 4? Ja by som uvítal, keby višla najskôr trojka (UT 3 nepočítam ako pokračovanie Awakening).
@Bodkin (11.04.2012 10:50): Proč říkáš takový hnusný věci, které děsí svojí mírou pravděpodobnosti?? Já dál sním o Uneral IV, navazující přímo tam, kde skončil Awakening, o Unreal IV, kde bude vyvážený poměr minerálů (SinglePlayer) a antioxidantů (MultiPlayer). Tak to nekaž. :-I
Beztak to bude F2P Unreal tournament. Dejte na má slova.
@montana (10.04.2012 20:17): Pokud už neumí udělat ziskovou PC only hru, tak ztratili schopnost, díky které před léty v herním průmyslu prorazili a to je tuze zlé. Ještě Unreal III ziskový byl a nejvíc prodal na PC (viz Midway CEO), ale to byl myslím takový úspěch ze setrvačnosti, kdy hráči kupovali staré jméno na novém enginu.
A jestli narážíš na Gears1 PC, tak Microsoft udělal vše pro to, aby se z té hry na PC žádný hit nestal.
A jestli narážíš na Gears1 PC, tak Microsoft udělal vše pro to, aby se z té hry na PC žádný hit nestal.
Pry se vypisujou kurzy na to jestli to bude desetiminutova hopsacka nebo vazne chteji nalit penize do ztratovyho projektu jako PC only Unreal :)
Epic prý kutí nějakou PC exkluzivitu. Je to jen bokovka, prostě práce pro jejích polské přátele, nebo Unreal IV? Pokud jo, tak bych si přál zážitek ve stylu Awakening a ne jalové pobíhání po arénách, jako byl UIII. :)