Komentáře
Dead Space
Black & White
Alone in the Dark
nejvíc mi to připomínalo: Silent Hill, Tomb Raider, Hitmana Blood Money
Proti: uvítal bych víc střeleckých pasáží (hádanek) a mín skákání. někdy to třeba i dohraju.
The Elder Scrolls III: Morrowind
Half-Life 2
MechWarrior 3
Need for Speed: Most Wanted
Half-Life 2: Episode Two
Pro: zbrojní arzenál, pocit ze střelby, vedlejší efekty, zvuky obecně, hudební doprovod, grabber mě taky mile překvapil, včetně jednoduché obsluhy a plně interaktivního prostředí
Proti: bejt mladší, tak se i počurám
TOCA 2: Touring Cars
Na šipkách si mužete jako na jedné z prvních simulací nastavit citlivost, takže volant ani nepotřebujete, rozhodně rychlejší čas nezajedete! Mezi vozy jsou samozřejmě rozdíly, některé se lépe ovládají, jiné jsou rychlejší na rovince, ale vesměs jsou si svými výkony podobné. Na předních příčkách se pravidelně umístuje Renault a Volvo, nejlíp se mi ale jezdilo s japoncema, poslední je už tradičně Peugeot. Každé má charakteristický zvuk a trochu jiný interiér, hra je zkrátka propracovaná do posledního detailu. Co ještě stojí za zmínku, je destrukční model; auto mužete slušně pomuchlat, nejhorší je, když při srážce přijdete o kus čelního skla, zuží se vám výhled a nevidíte na krok! Vytknul bych slabší obtížnost a maximum 25 kol na závod – to se nevyplatí ani zajet do boxu, aby vám tam okno vyměnili. Kdyby někdo vydal remake, vubec bych se nezlobil, tahle superzávodní hra si ho totiž zaslouží!
Star Trek: Voyager - Elite Force
Proti: rasistický komentář
SiN Episodes: Emergence
Pro: šetřete s minusy, komentář budu ještě upravovat.
IL-2 Sturmovik: 1946
Proti: něco mezi EAW a Red Barony, nic, co bych si musel zopakovat!
Drakan: Order of the Flame
Nejvíc mi to připomínalo: Severance, Die By The Sword, Unreal (asi hranami a Obry), Tomb Raider
Pro: Interaktivní prostředí (na tu dobu), dobrej level design, potoky krve, hádanky pro blbý (že je i já zvládnu), přehledná mapa, sexi hrdinka, sekání hlav.
Proti: Stárnoucí grafika. Je to trochu šok, když si to pustíte po deseti letech.
FIFA 99
Pro: hra pro dva
Proti: třetí se musel smutně koukat
F29 Retaliator
Prince of Persia
Pro: schválně, jesli tady najdu i Golden Axe, ale kdybych měl srovnávat objektivně, tak na Prince nemá!
The Longest Journey
Pro: sexy studentka
Proti: chybí nápověda pro případ, že bych už nevěděl jak dál. možná je to chyba žánru.
Viper Racing
Pro: klasika...
Doom 3: Resurrection of Evil
Pro: nic
Proti: PDA se vzkazy - fakt trapný
Aliens versus Predator
U týhle hry všicky ostatní srali strachy, i když šlo o MP, kde si asi v kuži vetřelcu už nepřipadali jako bezbranní asociálové, nicméně to mojí pulsní pušce bylo jedno, kosil jsem je na hromadu stejně - není lepšího pohledu než na navztekanýho aliena - proto jsem si tuhle klasiku později sehnal znovu v Edici (trvalo to dva roky), bohužel jsem ji za marinu dohrál se všemi questy druhej den dopoledne, což se mi u jiný hry zatím nestalo. Takže to bude asi tak jediná moje výtka. Pro mě nejzajímavější mise je ta z dema, kde jsem se poprvý objevil v APC, sbíral zásobníky a snažil se vydržet mezi alienama co nejdýl, to, kde to má východ, mě celkem nezajímalo, přestože se před nima nedá nikam schovat. Puvodně to bylo nehratelný, ale postupně se moje šance na přežití začly zvyšovat, protože se z toho rychle stala moje droga a ted - nechci se chlubit - to dám maximálně na první pokus pouze s nožem, abych to neměl tak snadný, plamenomet jsem nikdy nepoužíval - ten je jen pro sraby.
Stěžejní část týhle hry je zaručeně v jednoduchém konceptu založeném na ruznorodosti tří hlavních charakteru, které se svým stylem boje liší a není u toho pak třeba vymejšlet nějakej extra příběh, kterej už stejně všichni známe z TV. Hra se zaměřuje spíš na střet těhle ras, který se na rozdíl od filmového zpracování povedl. Facehuggeři (se kterejma jsem ani nepočítal, než se mi jeden přilepil z druhý strany na monitor), královna na konci a několik mutací mi bohatě stačilo, abych si užil i kampan, i když je fakt, že v datadisku (který obsahuje pouze nové MP mapy) jsem ocenil i střelbu ve stylu Jona Woo, abych si mohl dýl hrát s Predátorem. Jinak bych ten arzenál, kterej je obzvlášt u něj povedenej (platí zásada kámen-nužky-papír), neměnil, nic bych neinovoval, ani nepřidával, leda tak nějakou tu další pěknou mapku.
Pro: radar - ještě ted ho slyším pípat, zvuky obecně, ukládání pozic bylo tabu
Proti: kratinké a relativně snadné
Pro: Ovládání pouze myší
Proti: Občas neposlušné zvířátko