Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

RedDwarf_Cz: V Bulletstorm demu jsem viděl mutanta se zelenou krví, kamennou sekerkou a měchýřem, či šutrem v hubě :) Okopal jsem ho jak angrešt a dostal body..

A už tu jeden máš ;o)

Jednoznačně souhlasím s ViRusem a ugraugrou. Kdyby se DHčko řídilo dle Pipova seznamu priorit, nebyl by důvod sem moc lízt. :D
Ja, anarchista, co vi vsecko nejlip, se podiva na playfire, csfd, anidb a dalsi podobne weby, uvidi ceho je tam vyuzivano nejvic a na co se kasle. Spis by me zajimalo proc by potencialni priliv uzivatelu tady mel byt v necem zasadne odlisny.

(Hlavne ze si opet muzete pohonit ego a plivnout na CDH, naprosto ignorujic zasadni rozdil, totiz ze narozdil od CDH tu hru porad jeste musi nekdo rucne pridat a tudiz asi nekoho snad zajima. Ostatne kdyby za CDH stala skupina lidi ochtna tu databazi patricne spravovat a starat se o komunitu jako tomu bylo tady, tak jsme se tu o tomhle taky nemuseli vubec bavit. S popiskama nebo bez, databaze predvyplnenych titulu rozhodne neni jako takova na skodu, dyz s ni clovek umi dobre nalozit.)
Takže abych to shrnul, tak tu máme sebranku elitistů co si honí nad dlouhejma popiskama a pipboye, kterej je nad věcí, všechno ví nejlíp a jeho pravda je ta nejpravdivější.

Promin ale to bys musel udělat nějakej seriózní průzkum abys zjistil mínění široké veřejnosti, takhle to je opět jen tvůj relativní názor a bohužel nebereš v potaz že někdo jinej si třeba může myslet něco jiného a že se mu třeba rozsáhlejší popisky líbí víc jak ty na 3 věty co bys chtěl praktikovat ty.

K tý tvý stupnici - systém "hlavně to mít v DB" a srát na popisek praktikuje CDH a vidíš jak to dopadlo.
Zato skupinka anarchistů ví přesně co si myslí a by měla dělat široká veřejnost. Kde bereš tu jistotu být mluvčím široké veřejnosti a ono je teď strašně in být vždy proti všemu a všem ;-)

A dost těch psychologických-politických žvástů (včetně mě) shodnem se na tom, že by měl stačit výstižný a v rozumné míře popisek, rozrůstající se obsah her v databázi a možnost částečně skrýt obr popisek.
...
Samozrejme ze by bylo hezke mit ten popisek kvalitni, ale proc by proboha nemelo stacit, kdyz nebude vylozene debilni, i za cenu toho, ze v nem treba nebude seznam zbrani nebo buhvijakejma blbostma ty popisky plnite? S takovou se tu nektery bezne neznamy tituly nemusej uz po druhy vubec objevit. Hlavni opravdu je, ze hra bude v databazi. Databaze nejsou od toho, aby si lidi ukazovali jak umej hezky a dlouze psat o nicem a nejsou ani o fasovani bodu. V nejhorsim pripade muzete fasovat dalsi body za doplnovani popisku tam, kde to nekdo odbil. To, cim to "to zavání", je v zasade to, co bezny uzivatel od podobnyho webu ocekava. To jen tady se sesla takova sebranka fajnsmekru, elitistu a naivnich idealistu, ktera si mysli, ze siroka verejnost je na jejich popisky zvedava (nedej boze ze jsou takhle necim über).
Jo přesně nejde o body a bod 2 a 3 bys mohl spojit a mít u hry kvalitní popisek rovnou ne? Nikdo netvrdil, že krátký popisek nemá smysl, jen pokud je na hře více zajímávých aspektů, tak proč je nenapsat do komentáře. A popisky přesně okopírované z warezu vměstnané do 4 vět jsou o moc lepší hmm. Trochu to zavání stylem, rychle přidat hru (hlavně ať už tady je) a jako první ji ohodnotit 8-) a je jedno v jakém kvalitě je přidána.
...bych(jsem) se na nejake bejceni taky vysral kdyby duvod k vraceni bylo ze je to moc kratke. Kratke neznamena spatne a ze "lze napsat 2 odstavce" jeste neznamena, ze to ma smysl. O tom co si kdo predstavuje pod pojmem "napsat lepe" taky muzeme polemizovat do aleluja.

Ale to je zase o tom, ze tady zaznivaji takove hovadiny jako "nedostal bych 5 bodu" - no jezisi marja, proto tady tu databazi her mame - abysme dostavali 5 bodu, omfg. Priority, ffs:
1.) Mit hru v databazi.
2.) Mit u hry popisek.
3.) Mit u hry kvalitni popisek.
....
x.) Dostat za pridanou hru 5 bodu.
Chuck: Neber to prosím osobně, bylo to napsáno částečně obecně. Já jen tím chtěl říct, že by byla škoda, kdyby tě odradila taková věc jako je vrácení popisu, já na tvém místě bych pozjišťoval podrobnosti, zabejčil se a napsal/předělal lepší verzi. Mně se to také stalo, a také mě to pěkně nasralo, ale řek jsem si, že jsem schopný to napsat lépe. A co se týče schvalování, nemyslím si, že by opravdu záleželo na délce, já jsem dával na schválení dlouhé, které jsem musel zkrátit i krátké, které bezproblémů prošly.
Chuck: Výhody VIP jaksi nefungují, ta nápověda je klamavá :) A napsat 2 kratší odstavce jde o jakékoliv hře, i když je to jednoduchá freewarovka a za tím si stojím. Když Clancy dokáže napsat celou kapitolu o sekundu trvajícím výbuchu jaderné bomby, tak tohle je brnkačka (btw díky Nateovi za inspiraci :D).

Koukni se třeba na tuhle hru co jsem přidal. Hrál jsem jí asi 15 minut a na netu o ní není skoro nic a přesto jsem při troše snahy napsal solidní popisek. Neříkej mi že bys nedokázal něco podobného.
Indian: Dík, už to vidím. I když pro někoho i tenhle fakt nic neznamená. ;-)
chuck: ta hra ještě nevyšla či-li hodnocení se zprovozní až 22.02.2011 :-)
RNDr. G. P. (hergot, nemůžeš mít kratší nick? :-) ):
Nerad bych, abys to chápal tak, že to, co v tom popisku uvádíš, je o ničem. Jde jen o ty případné zvýšené nároky na délku popisku, které tak mohou nastat. Pokud třeba ten samý schvalující, který odsouhlasil Bulletstorm, bude vzápětí schvalovat hru někoho dalšího, který se bude tou délkou výrazně lišit, může být nespokojen i přesto, že tam ty informace budou dostačující. Ale to už v podstatě opakuji to, co jsem řekl předtím.
Státní zaměstnanci umí být "žvanily", takže asi budu muset tyto schopnosti v případném přidávání her začít využívat, aby tady po mně aspoň 5 her zbylo. ;-)

Ugraugra: Pokud čtu výhody V.I.P. členů, tak tam je to se schvalováním her napsáno dost zřetelně, tak nevím. No jo, jenže vystihnout podstatu hry se dá i kratším způsobem a kolikrát prostě není co dopisovat. A pokud na hru není k mání nějaká recenze, která ji víc rozpitvá, není moc z čeho čerpat.

ViRus: To mělo být i na mě?

Mimochodem, proč u téhle hry není možnost zaškrtnutí "dohrál jsem hru"? Nebo to u čerstvě zavedených her nebývá? Možná jsem si toho nevšiml.
Nedá mně to a špetku názoru též připíši. Pokud má hra dostatek informací k napsaní popisku, tak nejsem zásadně proti, popisek však musí být výstižný, ale obecný a neodhalující důležité aspekty. Což si myslím, že ty popisky RNDr. Gunára Pavla jsou. Je velmi lehké pokrytecky remcat a něco shazovat a svým názorem přesvědčovat ostatní o jediném správném. A to, že se nějaký ten popisek vrátí svému stvořiteli jen apeluje na sebeskvalitňovaní a snahu o spolu utváření kvalitní databáze. Nejde přece jen o kvantitu, ale také o kvalitu.

I když ta funkce skrývání by nebyla naškodu:-)

Chuck: To "Proti mě" byla samozřejmě nadsázka, takhle to vůbec neberu :) Jsi můj oblíbený uživatel - XPčka, souhlas se hrou roku 09a10 a zaměstnání ve státním sektoru :D

Ugraugra má pravdu s tím schvalováním, třeba Psyxovo návrhy jdou přes schvalování jako u neVIP, přitom je VIP. Vycházel jsem hlavně z toho, že ne každý vládne angličtinou na takové úrovni, aby si mohl volně pročítat IGN, Edge apod. a přesto chce o hrách a vývojářích vědět víc, takoví lidé stále jsou a vždycky budou. Je škoda, že sis udělal takto špatný úsudek po třech přidaných hrách. Já jich mám 55 a zdaleka ne všechny takto hutné. Pokud mi byl příspěvek z nějakého důvodu vrácen z přepracování, rozsáhlost příspěvku mi vůbec nepomohla a byl mi vrácen i přesto, že nebyl krátký. V Duty Calls mi zas prošla bez problému dvě souvětí. :D
Chuck: Schvalováním prochází všechny hry, i od Natea nebo Memphise.

A máš trochu zkreslený pohled - pokud pošleš popisek na 2 kratší odstavce (jak je to napsáno někde v nápovědě) a bude to mít hlavu a patu (důležité), tak to samozřejmě projde (pravděpodobně dostaneš i 5 bodů) a nikdo si nebude myslet že si to odflákl jak tu píšeš. Taková je hranice a ta se nezmění ani vlivem delších popisků. Ale samozřejmě asi nejsem sám kdo radši vidí delší popisky - škrtat se dá daleko snadněji jak to posílat zpět s odůvodněním "2 věty nestačí".
RNDr. G. P.: Proti Tobě? Jak se to vezme. Jen jsi možná nevědomky způsobil fakt, že megařádkový popis hry bude vyžadován ještě více s argumenty schvalujících ve stylu "když takový popis může napsat on, tak proč ne Ty?" Já osobně jsem z pouhých třech přidaných her měl námitky ohledně popisu dvakrát a když jsem se snažil přidat hru čtvrtou a objevila se znovu, radši jsem ten návrh zrušil sám a od té doby na přidávání her z vysoka kašlu.

Mimochodem, bodejť by NateLogan nebyl nad věcí, když nemusí jeho hry procházet schvalováním.
Ja nerikam, ze dlouhe popisky obecne jsou dobre nebo naopak spatne.

Prikladem relativne dobreho kratkeho popisku je popisek k nejakym letadlum z 2. svetove (bohuzel to byl klik na nahodnou hru na titulni strane, protoze me zaujal obal, takze si jmeno nepamatuji), na asi 4 radcich tam bylo uplne vsechno (ze je to simulator, kdy a kde se to odehrava, v cem clovek leta atd), jedine, co mi tam chybelo, byla zminka o pritomnosti nejake kampane a jeji zapletky, ale jinak naprosto informativni a vecny popisek.

Priklad imho spatneho dlouheho popisku si vybavuji, je to Singularity. Zacatek jeste v pohode, i kdyz si myslim, ze zapletka by mohla byt kratsi, ale potom je tam nekolik odstavcu o ruznych moznostech TMD zarizeni, ktere by se daly shrnout do maximalne jednoho odstavce, a navic jsem se z popisku napriklad vubec nedozvedel, ze behem hry je nutne sbirat "penize" a za ne vylepsovat a kupovat snad vsechno, co se v FPS da. To mi prijde jako hruby nedostatek, prece jen rozdil mezi FPS a FPS "s prvky RPG" je dosti znacny a podstatne to ovlivnuje hratelnost.
vzdyt tady nikdo konkretne proti tobe nevystupuje, spise jen otravovani zdlouhavymi popisky obecne... jen je zbytecne psat slohove prace na tema popis, coz uz se vymyka samotnemu slovu popis...me to treba obtezuje, na cfsd, kdyz chci, tak si proste zbytek rozkliknu a bude mi jedno zda tam budou 3 odstavce ci 10(na co mame net kdyz se da vse ostatni najit?:), ale v zasade s tim nic nenadelame a zadne hlasovani tady stejne nicemu nepomuze, tak bych to zbytecne stale nerozpitvaval
Koukám, že DH komunita je zas rozpadlá jak rodina Milhause van Houtena:P Tak dáme dohromady athénskou demogracii a selské počty.

Pro mě: Tulareán, Indian, ugraugra, Garion a PavelU

Proti mě: Fg, pipboy, Chuck (i ty Chucku?)

pán nad věcí: NateLogan

Za úspěch považuji, jak počty těch, co se zastali mého psaní, tak ty co, se proti tomu vymezili. Nečekal jsem, že brýle vzbudí takový respekt a že probudí nejen příznivce, ale i opozici :D
Beru na vědomí a budu se snažit, aby délka mých budoucích editací her nepřesáhla polovinu délky popisu Bulletstorm.
Mno... Kdo z vás tu popisky opravdu čte? Tím nenarážím na jejich kvalitu.
Třeba u mě to funguje celkem prostě: Popisek bez chyb, s vysvětlením herních mechanismů a příběhu (případně dalších věcí u komplexnějších her) na minimálně cca 4 řádky (existují ale výjimky) a plný počet bodů je zaručen. Tedy do doby, než se z popisku stane nafouklá omáčková slohovka bez špetky informace (není to případ Bulletstormu).
PavelU: Holt to funguje stejně jako ve škole, kdy se vyučujícím vždycky líbily obsáhlejší práce. Tak si aspoň zavzpomínám na mládí. :-)
Delší popisky holt vypadají líp. Kdysi byl jeden odstavec o pěti řádcích standardem, ale dnes se píší delší. Jednak to líp vypadá a k řadě hrám se toho dá napsat dost, i bez omáčky okolo. Další věc je plné bodové ohodnocení za přidané hry, na což má právě hlavně vliv i kvalita a obsáhlost popisku. Takže je nutné si dát záležet, aby to adimini patřičně ocenili za pět bodů. Nemluvě o tom, že jsou teď i poměrně přísní. Za sebe považuji optimální délku popisu na zhruba deseti řádcích ve dvou odstavcích.
Já bych si teda ještě dovolil říct něco k těm předchozím diskuzím, které jste tu vedli. Přikláním se na stranu Pipboye, mj. proto, že takovéto dlouhé popisky budou mít za následek další věc, kterou si možná většina z nás neuvědomuje.

Pokud někdo jiný stvoří výrazně kratší popisek, bude to automaticky u schvalujícího vypadat odfláknutě, ačkoliv informace ke hře v něm přesto budou dostačující. Takže se začnou čím dál častěji ty kratší smetávat ze stolu, resp. budeme vyzýváni k prodlužování popisků, jako se to třeba stalo párkrát mně i Wille, protože ty delší jsou automaticky líbivější i za cenu toho, že informace v něm obsažené leckdy nejsou zas tak klíčové. Proto tedy autoři dlouhých a kolikrát i nicneříkajících elaborátů (teď netvrdím, že se to týká RNDr. G. P.) budou hrdinsky plácáni po zádech a ti, kteří budou dělat popisky výrazně kratší, ale přesto potřebné informace o hře budou obsahovat, budou vytlačováni a hlavně reakcemi schvalujících postupně znechucováni tak, že se na přidávání her velice rychle vykašlou. Asi by si to chtělo velmi rychle uvědomit, že těm "přidavačům" her s krátkými popisky nejde jen o achievy, ale o přidávání her z důvodu pomoci rozvoje databáze a tím jakéhosi přiložení ruky k dílu.

Jen tak mimochodem - jak myslíte, že dopadlo schválení jedné z "mých" her? Jelikož tam do popisku již nebylo moc co psát, udělal jsem to ve stylu mého oblíbeného úsloví "mnoho slov o hovně" a (např.) z pěti vět jsem udělal deset. Myslíte, že to tím pádem neprošlo? Čekal bych, že nikoliv, ale opak je pravdou. O to ovšem hůř, že jsem se tím o pravosti mojí myšlenky záhy přesvědčil.
Tak jsem na to mrknul a vazne to funguje, kompletni kod zde

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document url-prefix("http://www.databaze-her"){
#main_obsah > TABLE:first-child + DIV + P + P {display: none;}
}

Takze se timto omlouvam pipboyovi, ze jsem mu neveril, ze to lze udelat jednim radkem CSS stylu. Kazdopadne vyvstava dalsi otazka. Kdyz to umis udelat na jeden radek a rekl bych v ramci minuty az dvou, proc to tak neudelas? Ty budes spokojeny, ze ti nejaky hloupy popisek nezabira misto a ostatni budou spokojeni, ze tu nejaky je.
pipboy: Vidíš, jak ses pěkně mým textíkem prokousal :D Dobře uznávám, že věta o MP je trochu nadbytečná, odstraním jí a dám tam místo toho zmínku o coopu. Zbytek ale smysl má.

Tohle je DH, DH je založený na textech, na to že jeden uživatel píše a druhý to po něm dobrovolně čte, protože ho zajímají názory druhých, informace o hře a vývojářích. Zrovna jako ty bych si já mohl třeba nesmyslně stěžovat, že mě zdržujou tvý komentáře než se proskroluju na ty zajímavý Tulareána, nebo Gariona a vadilo mi, že je píšeš delší než dva odstavce, vzpamatuj se chlape. (to byl příklad a nechtěl jsem říct, že by tvé komenty byly nezajímavé)
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/stylish/

lj> primarni problem je to, ze je dlouhy. a rozhodne neni v posledni dobe jediny. (A opravdu se mi do fullscreen okna normlane cely nevejde. Popisky na CSFD nebo Xzone imho vicemene obsahuji vsecko dulezite a pritom nezabiraji buhvikolik mista.)

Prepisovat fakt nic nebudu, ale treba tady nechapu smysl vyctu zbrani na kterych neni vubec nic neobvykleho, nebo popis pribehu a prostredi na dva obri odstavce mi prijde vylozene jako plytvani, kdyz vezmu v potaz ze je to v zasade blba fpska, nejspis navic zamerena na multak. (Coz me taky pobavila zminka ze tam multak je, protoze - krom toho, ze je tu kolonka multiplayer - podle prvniho dostavce bych se obaval spis o pritomnost singlu.)
"Ne, nebudu se psat s popiskama ke hram co me nezajimaj." ale frflať na popisok k hre, čo ťa nezaujíma, na to ten čas premrháš rád. :)
Takisto "Ale i tak veci castokrat nekolikrat prepisu do mnohem kompaktejsiho baleni nebo vypustim uplne. Krom toho nikde neprekazi." to je síce fajn, ale ten popisok prekáža niekde niekomu? :D Netvrdím, že pár kvetnatých výrazov sa nedá vypustiť, ale či by to malo o tie dva riadky viac, či menej je už v podstate jedno. Zároveň netvrdím, že celý obsah popisku je nutný, ale písať o nejakých "mit popisky dlouhe, aby se na nich moh autor grafomansky vyradit" sú len prudičské kecy. Nebuď drama queen.
OK, to vypada, ze by mohlo fungovat, a ted mi rekni, jak to v praxi nasadis (a tim myslim konkretne). Treba mas nejaky plugin do Firefoxu pro selektivni CSS nebo tak neco, ale ja pred nejakou dobou koukal na uzivatelske styly pro DH a neprijde mi, ze by to ve standardni instalaci dnesnich prohlizecu (zkousel jsem Firefox a Operu) bylo snadno realizovatelne, protoze DH ma minimalne nekolik ruznych CSS souboru a pokud je nechci nejak slozite mergovat do sebe, prohlizec mi me CSS sice vezme, ale vsechny ostatni z webu (samozrejme) potlaci, takze vetsina stranek nebude nastylovana (pokud vis, jak na to, Say bude urcite hodne rad, protoze jsem na to koukal kvuli nemu).

Ale jinak ohledne samotneho CSS jsi asi mel pravdu (nevim, jak to z vyse uvedenych duvodu vyzkouset, tudiz mi v tuto chvili nezbyva nic jineho, nez verit).
Ja si v tomhle ohledu nemyslim nic, ja pisu popisky takove, jake pisu, a zjevne to staci, vic se nad tim ani nehodlam zamyslet, kazdy pise tak, jak umi. To ty si myslis, ze je to takto spatne. Ocekaval bych tedy, ze si svuj nazor dokazes obhajit a dokazes tedy sepsat popisek dle tvych naroku a nazoru a ne ze budes (opet) rikat, jak neco ma byt, a neukazat nam, jak to vypada v praxi (typicka ceska vlastnost).

Jinak kdyz uz jsi vytahnul tu starsi zalezitost, rad bych ti osvetlil, ze FB prakticky nepouzivam (pouze kdyz mi na nej nekdo posle odkaz) a ocekaval jsem, ze mi tedy svuj navrh vysvetlis, coz jsi s opovrzenim neudelal, tva chyba.

A k tomu CSS, priznam se, ze v nem umim jen zaklady, takze by me zajimalo, jak bys jednim radkem vyresil svuj problem, protoze kdyz se na to podivam, popisem neni v unikatnim divu, spanu ani odstavci, z cehoz mi vyplyva, ze by sis toho vyresil asi trochu vic, nez bys chtel. Ale jak rikam, zadny CSS guru nejsem, takze se rad necham poucit a uznam svou chybu.
...
Ne, nebudu se psat s popiskama ke hram co me nezajimaj. Ne, nebudu se psat s necim, co by tu imho v prvni rade vubec nemuselo byt povinne, a ne, nebudu se psat s necim, co pak bude s velkou pravdepodobnosti zamitnuto uz prave proto, ze by to bylo kratsi. Cimz tohle tema s tebou taky uzaviram, protoze od te doby, cos z "viz libovolna facebookova zed" vydedukoval tak neuveritelnou zhovadilost, jako ze "ty jako myslis, ze si DH udela z FB takovou databazi a akorat z nej bude tahat data?" te mam za kretena a na nejake tvoje dalsi vesele retardovane prupovidky nejsem vubec zvedavy. Ja si svuj problem vyresim jednim radkem CSSka kdyz na to prijde, ale jestli ty si myslis ze DH prospivaji nezkracene ultradlouhe popisky her, no tak jsem si te holt zaradil spravne.
Si uz tu fakt uz obcas pripadam jak v evropskym parlamentu...
Mas pravdu, ocekavat od tebe napsani lepsiho popisku bylo uz asi moc, vid? :-P
Jo, popisek o tom co je to za typ hry, cim se hra odlisuje od ostatnich podobnych a strucne pribehovy pozadi, proste v kostce o cem ta hra je. Ale nevidim duvod kazdy ten aspekt rozpatlavat na samostatny megaodstavec namisto jedny, dvou vet. Je sice pekny ze tu vsichni desne radi ctete (i kdyz netusim ktery retardovany pseoudintelektualni pablb si muze myslet ze vic pismenek = vic kultury - mimochodem dalsi z hovadin co na DH neprijemne casto zaznivaj.), ale hustota sdeleny relevantni informace na mnozstvi textu je u podobne dlouhych popisku her zalostne nizka, repsketive plna bezvyznamych detailu, a vzhledem k tomu, ze mi v posledni dobe popisky u AAA her podezrele casto zavazeji pres celou obrazovku me to docela sere. Takze jetlsi si fakt myslite, ze je dulezite mit popisky dlouhe, aby se na nich moh autor grafomansky vyradit, aspon tam nekdo narvete skryvaci funkci.

V komentarich popisuju svy dojmy a kdyz jsou cerstvy je jich holt hodne. Ale i tak veci castokrat nekolikrat prepisu do mnohem kompaktejsiho baleni nebo vypustim uplne. Krom toho nikde neprekazi. A vubec - komentar je moje osobni vyjadreni ke hre, budu si tam psat co chci a jak chci, protoze docela specifickou vlastnosti kometnare je prave jeho autor. U popisku hry na autora sere pes.
Heeeeeeeeej. Co má pak psát do komentáře, když někdo celou hru popíše za mě...fňuk...fňuk..fňuk...
RNDR: ja todle necet, psal sem tyto dlouhe, ne tento dlouhy ;)

osobne mi je jedno jestli popisek bude na 2 nebo 10 A4, jen me otravuje to scrolovani nez se clovek dostane k necemu uzitecnemu...

Garion: anoneco na ten zpusob by bylo privetive, kazdy by si zvolil, co mu vyhovuje neb si to mozna prectes jednou, ale aby to bylo pokazde na ocich...
ugraugra, Indian: Děkuji za podporu, je milé vědět, že se člověk s něčím nedře zbytečně.

Fg, pipboy: Když vás nebaví číst, asi jste tu špatně :D Piboyi, pro koho tu teda ty píšeš své komentáře? Pro sebe? Předpokládáš snad, že to někdo bude číst ne? A Fg spoileroidní? Nenapsal jsem tam víc, než jsem se doslechl v traileru na konci dema hry.
Tak ja bych cekal, ze v DH2 bude neco ve stylu zobrazeni nejake maximalni delky (jeden odstavec) a zbytek bude skryty pod javascriptovym "odkazem".
Popisek je výborný - jsou tam popsány herní mechanismy, zbraně, nepřátelé, kde se hra odehrává, příběhové pozadí, atd. Nic zbytečného tam nevidím. To že jste líní číst je váš problém. Doporučit můžu leda tak w-blog, kde vám pravděpodobně bude stačit když si přečtete věty s tučně zvýrazněnými slovy a nemusíte ztrácet 60 vteřin čtením tohoto.
fg: pomlč... ty s tvejma uberdlouhejma komentářema :-D... mě se naopak takovej popisek líbí.
tyhle dlouhe popisky jsou i casto dost spoileroidni, sem rad ze sem necetl DS2 pred zahranim, dycky byly 2 - 3 odstavce vecne a strucne tady u techto se musi neustale scroolovat, kratky popis si dycky prectu, tohle je moc...mohla by tady byt aspon uzivatelska fce, "skryvani" textu jako vsude jinde...
a ze pry kratke byt nesmi, jako by to snad nekdo cet :) Imho prvni dva odstavce tady jsou tak maximalni delka co muze nekdo potrebovat a drtiva vetsina her by si vystacila s popisem delky toho prvniho. Ale nee, budeme si hrat na wikipedii a budeme tam rvat pytel zbytecnych hovadin :) Tse.
ty voe! to sou popisy :X cim dal vic musi clovek skrolovat aby se dostal k necemu uzitecnemu :(