Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.




Registrace

Battlefield 3

Žánr:
akce > 1st person akce *
online > online akce
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
25.10.2011
Vývojáři:
Digital Illusions CE
Oficiální stránky:
http://www.battlefield.com/cz/battlefield3
Série válečných akcí, srovnatelných svým vlivem na vývoj žánru se značkami jako Unreal Tournament či Counter-Strike, se vrací, aby vyzvala na souboj hlavní odnož Call of Duty, sérii Modern Warfare. Do výbušné současnosti byl sice zasazen už Battlefield 2, ale teprve až díl „třetí“, přichází s plnohodnotnou kampaní pro jednoho hráče. Jak se dělá singleplayer si už Dice vyzkoušelo ve spin-offech Battlefield: Bad Company 1, 2, ale teprve v Battlefield 3 je vše pojato ve velkém stylu.

Třetí světová válka má vypuknout už v roce 2014, v podání příběhu napsaného podle zaběhnutých schémat, kdy mezi nepřáteli západního světa vedeného Spojenými státy, figurují Rusko, Irán a Čína. Válčišti se stanou známé metropole jako je New York, Paříž, Teherán i irácké město Sulaymaniyah. Boje nezasáhnou jen, z Battlefield 1942 známý, Wake Island, ale také Omán, či Sarajevo.

Kdo v Bad Company postrádal možnost zalehnutí, na nebi stíhačky a v multiplayeru až 64 hráčů najednou, dojde v Battlefield 3 svého, neboť všechny tyto prvky z druhého Battlefieldu se vracejí. Třídy jsou tentokrát jen čtyři (assault, support, engineer a recon), protože assault nyní zastává i funkci medika, podobně jako v díle Battlefield 2142. Defibrilátorem jde opět zabíjet, inženýrovou baterkou dočasně oslepit a podpěra pro zbraň ležícího vojáka zase výrazně zvyšuje přesnost a účinek střelby. Mezi herní mody multiplayeru patří conquest, rush, squad rush, nebo třeba squad deathmatch.

Primární platformou zůstalo, konzolím navzdory, PC. Zde by měl naplno ukázat své přednosti engine Frostbite 2, hlavně co se modelu destrukce týče. PC verze je v retailové podobě svázána s distribučním kanálem EA Origin. Do hry se v případě této verze hráč nedostane skrz klasické menu, ale přihlášením na komunitní server "Battlelog". Současně s počítačovou verzí vycházejí i porty na Xbox 360 a PS3. Své varianty se dočkala i iOS verze.

Hru obohatilo celkem 5 multiplayerových stažitelných přídavků: Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill, Aftermath a End Game. Všechny přídavky se pohromadě nachází v edici "Battlefield 3: Premium Service" nebo společně i s původní hrou v edici "Battlefield 3: Premium Edition".

Nástěnka


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře


Jsem iritován tím, kolik se toho nabrečelo a nakydalo na letošní prodejnostní pecku. Je pravda, že SP není ideální, ale v dnešní konzumní době to má absolutně vše, co by mělo. Občas sklouzne, občas se vyhoupne, ale jako něco nového pro Battlefield sérii to obstálo. Nabubřelí uživatelé totiž nechápou, že PR EA managementu nerovná se názor samotného studia(kteří sami proklamovali, že to hlavní je MP a SP něco navíc). SP se tak stal terčem těch, kteří ani pořádně BF nemají zažité(nehráli původní díly či jen zběžně) a jen konzumují žánr FPS jako takový. Tady totiž jde výhradně o MP(vynechám konspirace o zadání SP z horních míst), o kterém se nikdo nebaví. Recenzenti chválí a hráči prostě jen hrají, nikdo nepyskuje a všichni jsou víceméně spokojeni s nástupcem BF2.

K tomu zatracovanému SP:
DICE se pokusilo o své vlastní pojetí příběhové kampaně, možná se inspirovalo od loňského vážnějšího MoH, netlačí a nejde přes mrtvoly, aby bylo "over the top" což je sympatické. Do MoH se také šťouralo klackem a přitom to nebyl takový škvár, jak se všude tvrdilo. Jenže když jste zvyklí na CoD...je to jiné a chce to jiný přístup. Není to tak orgastické, spíše reálnější a klidnější.

Ač se to loni MoH nepodařilo, byl to krok správným směrem k rozvíření emocí v FPS. Už nestačí válčit s nějakými noname spolubojovníky a přijímat nesmyslné rozkazy. V MoH se pracovalo celou dobu s jednou jednotkou, tak alespoň hráč na konci mohl trochu soucítit. BF3 netráví čas budováním vztahů a to je rozhodně špatně. Za Amíky emocionálně ploché, u Rusáků je to o cosi lepší. Nepřilnete ani ke spolubojovníkům ani k hlavnímu protagonistovi, což je strašný vykuk. Dima byl fajn a raděj bych hrál hru za něj a s jeho ruskou partou. Ona část za Rusáky byla ta lepší ve hře a taková jízda Paříži bylo něco.

Proklamovalo se, že ve hře budou častá zemětřesení a budou ovlivňovat hratelnost. To jsem moc nepochopil, jelikož bylo pouze jedno a nic zvláštního nezanamenalo. Jen pár záchvěvů, aby se zaprášilo pro konzumní oči. Let stihačkou - ač krásný tak nudný. Stihačku neovládáte a jste pouze střelec, navíc je to strašně jednoduché. Překvapila mne ale mise v tanku, která z prezentace z E3 vypadala nudně, ale byla zábavná a daleko lepší, než nuda v cockpitu. Milují stealth mise, bohužel v FPS je jich děsně málo a tady se zrovna BF3 nepředvedlo - zbytečně spojilo stealth a snipování. Málo animací, které zrovna nepřesvědčily, hlavně obličeje a mimika nebyla moc dobrá. Ještě bych zmínil AI, která se občas zasekne a nic nedělá a občas dělá nelogické úkony, ale jakš takš se snaží coverovat za překážky.

Audiovizuál, jak jsem u DICE zvyklý, je na vysoké úrovni. Předně bych zmínil asi nejkrásnější a nejrealističtější oblohu, koukal bych do ni neustále. A ten halo jump, tam je to vidět nejlépe, fakt nádhera + bzum bzum podmanivé tóny - nejhezčí moment ve hře! :). Ona vůbec práce se světlem je neuvěřitelná(občas možná trochu přehání). Zvuky jsou bezkonkurenční. Jak někdo trefně poznamenal, vyprávění příběhu se blíží svou atmosférou seriálu 24, aby taky ne, když jeden z vyšetřovatelů hrál i v seriálu a vzhledově jsou totožní. Miluji retrospektivu(zvlášť tu skákající sem tam), takže příběh je na poměry FPS klišé jeden z těch lepší. Při vyprávění ovšem používá krátkých rychlých střihů bez vyznění předešlých momentů, což kazí dojem. Ony vůbec výslechy měly být delší, aby se nekákalo do misí po 3-4 větách :X. Blackbourne a Dima jsou hlavními postavami, bylo kontraproduktivní vymýšlet další! Ač někdo nadává na QTE byly efektní, ovšem krátké a děsivě lehké. Pohyby celkově super! Překvapila mne obtížnost. Hru jsem hrál na HARD a rád přešel na NORMAL. V dnešní době, kdy HARD = lehčí NORMAL, to byla příjemná změna a na HARD to je lahodná výzva. Ač je to děsivý koridor já se bavil. Když vnímáte hru a jdete dopředu, dostane se vám skvělý zážitek, který jsem(až na 2 kratičké pauzy) dohrál v kuse. Bohužel herní doba je v reálu 4-5hodin, což je žalostně málo. Na dnešní dobu smutný standard, ale stačilo přidat pár skvělých misí za Rusáky a hned by to bylo lepší.

Kam se od dob MW1 poděla MP5tka??? Nejvyužívanější a universální zbraň v FPSkách předchozí dekády a půl, už jsem ji 4 roky v žádne neviděl. Žeby byl jí trh byl přejeden? :)

Je škoda, že SP je takový svázaný koridor. K BF3 by sedl jak prdel na hrnec model SP z Bad Company 1(shame on you, kdo nehrál), ta patří k nejlepším SP kampaním FPS žánru za poslední dobu. A proč to? Je to nelineární a je na hráči, jak se rozhodne docílit svého úkolu. Spoustu vehiklů k mání a neskutečně rozlehlé mapy a prostory - tohle je singlový BF, jak má být! O humoru a skvělé partě se ani zmiňovat nebudu...

Ač jsou oba MW více over the top byly svou neskutečnou jízdou lepší. Hlavním faktorem, že mají to "něco", co vás táhne hrát dál. BF3 tak sekunduje MoH ve svých reálnějších pojetích a vůbec to špatně nedělá. SP vám nabídne skvělou jízdu, pokud jí to dovolíte. Za mne o fous lepší jak MoH s 71%.

Hra nabízí ještě solidní co-op, který sice v žánru díru nevypálí, ale je příjemné, když je to další "věc navíc". Misí je překvapivě dost, takže je možnost se vyřádit i zde s kamarádem.

K tomu MP o kterém se mlčí:
MP je skvělý! Ale čekal jsem rozhodně víc. Ať jde o jakoukoliv MP hru, vedle gameplaye jsou nejdůležitější mapy. To že se na BF3 dělalo tak dlouho, mne mapy moc nepřesvědčily. Čekal jsem je více promyšlené a propracované. Počet také není zrovna oslňující a Karkand vychází až někdy v prosinci. Přítomnost dalších 4 map ovšem už srovná deficit. Trošku mne děsí, za co všechno bude muset hráč v budoucnu zaplatit. Mini mapa je opravdu malá a jde vidět velmi malý prostror, což je dosti nepříjemné. Finální verze přidává pár novinek a již není tak zabugovaná jako beta. Stále je tam na čem pracovat, ale ze začátku to má každá hra. Fiasko Red Orchestry 2 by se tady ovšem neodpouštělo. Věřím, že budoucí patche odstraní zasekávání vozidel a neviditelné překážky, zasekávání hráče o neviditelné překážky, občasné sekání a cukání. Hra potřebuje ještě trochu vybalancovat jednotlivá povolání a nebránil bych se ani do menších zásahů do map. Vozidla jsou skvěle ovladatelná a hraje se s nimi jedna báseň. Tanky a obrněnci jsou neskutečná inferna :). To ovšem nelze říct o helikoptérách a stihačkách. Helikoptéra je dobře ovladatelná, ale málo účinná a zmatečná. Ke stíhačce jsem se za těch x hodin dostal jen jednou! Jedna stíhačka/případně vrtulník na tým je směšná. Let je chaoticky rychlý a účinnost také pramalá. Létací stroje jsou největším zklamáním MP. Hra má ovšem neskutečnou atmosféru a hraje se skvěle. Demolice je dobrá, ale omezená, občas až nezdravě(nemluvě o SP). V Bad Company 1 šlo zničit v SP i MP prakticky skoro vše, škoda - žádný velký pokrok. Nůž v BF3 není dokonalý, když jdete někomu do zad, ještě automaticky to neznamená, že si dog tagy odnesete, tady se mají hodně co učit od dokonalého nože z MW. Dost mne prudí, že pokud nedohrajete kolo, dosavadní postup se neuloží a vše se musí odemykat znova, kor pokud máte zrovna úspěšnou odemykací šňůru, dost to naštve! Ze hry se nedá po dohrání kola vůbec odpojit a musíte čekat až do začátku nového, což nějakou tu minutu zabere a pokud zrovna spěcháte...Hře se vyčítaly baterky, mě to příjde jako originální a neviděný prvek, který přidává na hratelnosti.

MP BF3 není revoluce, ale do skvěle zvládnutého pěchotního boje přidává dostatečně velké mapy a stroje v precizním a zábavném provedení, skvělou atmosféru a přijatelnou destrukci. Otázka je, jestli hráči nečekali nejlepší MP počin, ten se sice nekoná, ale i tak za to stojí.


Superlativa si najděte v oficiálních recenzích...

Za mne tedy zatím 83%.

Stejně se nic nevyrovná ukázat kryse prostředníček! (část ze hry, kterou uvidí jen pár vyvolených):D

+26+26 / 0

Hned na začátku bych chtěl poznamenat, že Battlefield 3 hodnotím jako obrovský fanoušek druhého dílu a DICE se celou dobu od oznámení kasali tím, že trojka je jeho pravý nástupce. Doba asi pokročila, takže onen nástupce je vlastně těžce osekaná verze předchůdce zabalená do pěknější grafiky.

Se singleplayerem se nebudu moc zdržovat. U primárně multiplayerové hry, jakou série Battlefield bezesporu je, se jedná o úplnou zbytečnost. Z trailerů na hru to vypadalo, že se dočkáme válečné hry v podobném duchu jako seriál Generation Kill nebo dokumentární filmy jako např. Armaddilo nebo Restrepo. Hra se nakonec zvrhla v dnes už ohrané nahánění atomové bomby a superpadoucha s trapným ruským jménem po celém světě. To by ani tolik nevadilo, kdyby si hra i její tvůrci nehráli na něco víc. V singleplayeru si zahrajeme za několik různých postav. A tohle právě nefunguje. Mise s kopilotem ve stíhačce je do hry tak násilně nacpaná, že to ani pěkný není. Ale zase chápu, že stíhačková mise se musela ve hře objevit, abychom měli aspoň něco, co konkurence nemá.

Co naopak konkurence má mnohem lepší je kooperace. Ze slibovaných desíti misi se nakonec vyklubalo šest, které jdou dohrát za necelou hodinu. Navíc skoro vůbec netěží z přítomnosti dvou hráčů. Jedinou aspoň trochu zajímavou misí je ta vrtulníková, která se ale nakonec stejně zvrhne v nekonečnou nudu. Jediným pozitivem kooperace tak zůstává možnost odemknout si několik zbraní do multiplayeru.

Ten je dle očekávání nejpovedenější částí hry a ve svém oboru nemá v současné době konkurenci. Starší díly série jsou ale pořád lepší a nabízejí více možností.

Nejvíce k naštvání jsou unlocky, hlavně pro vozidla. DICE se opět chlubili touto vymožeností, ale už se zapoměli zmínit, že z vozidel sundali i tak základní věci jako světlice u stíhaček a dali je jako unlocky. Když hra vyšla, tak to ani tolik nevadilo, ale několik měsíců po vydání už nemají nováčci prakticky žádnou šanci se se stíhačkou udržet ve vzduchu déle než pár vteřin, o zabití protihráče nemůže být řeč vůbec. Stíhačka bez světlic je naprosto bezbranná a pilot se stává lovnou zvěří pro všechny. Dovedu si představit, že to dokáže mnoho hráčů odradit.

Další slabou stránkou jsou mapy. Hra podporuje až 64 hráčů, ale většina map je na to naprosto nevhodná. Několik map je navíc ve tvaru nudle, kde se hra zasekne uprostřed bez možnosti prorazit nebo protivníka obejít. Řeč je samozřejmě o módu conquest. V rushi jsou na tom mapy o hodně lépe i díky nižšímu maximálnímu počtu hráčů. Ostatní módy v čele s TDM jsou zajímavým zpestřením a odehrávají se na menší části mapy.

Abych to na závěr nějak shrnul, tak v mých očích třetí Battlefield zklamal jako nástupce dvojky. Jako hra je na tom ale skvěle. Potřebuje ale ještě několik patchů, protože zabugovanost je na vysoké úrovni a některé věci v multiplayeru by zasloužily překopat úplně. Jak ale známe DICE a EA, tak se možná dočkáme několika DLC a většina chyb zůstane bez povšimnutí.
+23+23 / 0

Komentář se vztahuje jen na multiplayer a jen k povolání support (single jsem nehrál, k coopu jsem se ještě nerozhoupal, ostatní povolání v multiplayeru znám jen skrze hledáček na kulometu).

Jak tento komentář pojmout? Čekal jsem na BF3 téměř jako na smilování boží. Čekání trvalo celou věčnost. A najednou je "třetí" Battlefield tady. Nezasažen zkušeností s Bad Company 1/2 jsem se vrhl v betě na bojiště a záhy jsem si oblíbil povolání support. Nejdříve jsem dostával nakládačku, tak jsem se stáhl z kontaktní vzdálenosti do kemperských pozicí. Pak jsem zjistil, že můžu házet spoluhráčům náboje, a že kempit se dá i s výhledem na MCOM stanice (v módu rush), čímž pomáhám spoluhráčům je obsadit. Pak jsem zjistil, že když vyčistím okolí MCOM, můžu k němu doběhnout a zabrat ho. Pak jsem zjistil, že k němu můžu položit claymore (protipěchotní minu) nebo C4. Po několika desítkách hodin kempení jsem získal na bojišti větší jistotu. Zjistil jsem, že k jednomu místu se dá běžet oklikou, a že stačí co pár sekund kontrolovat pole před sebou přes IRNV hledí. Pak přišly na řadu mapy s vozidly, a zase jsem se propadal do druhé poloviny žebříčku. Stačilo ale chvilku ty mapy hrát, seznámit se s nimi, a ejhle, vyloupla se místa, na kterých se dá bezpečně zalehnout, cestičky, po kterých se dá dobře probíhat bez toho, aby vás někdo hned sejmul. Chvíli jsem měl pocit, že tohle je vše co mi může hra za supporta nabídnout.

Jenže stačilo zajít na LAMA server, přidat se do squadu, běhat se squadem a spawnovat do něj, a během pár minut ze mně hra udělala leadera squadu. Nejsilnějším spojencem leadera squadu je tlačítko Q, kterým označíte squadu místo, kam má útočit, nebo kde bránit a myšlenka, že když jste jediní ze squadu naživu, je lepší chvíli počkat, než na vás zase postupně mrtví lidi ze squadu naspawnují. Pak se to obsazuje! Pak se to běhá po mapě, pořád je komu dávat ammo, pak je vidět týmová spolupráce - engeneer zlikviduje tank, medik healuje nebo zvedá mrtvé členy squadu, support jim hází ammo a na pointu (v conquestu) si najde místo trochu stranou, odkud může chránit zbytek squadu.

O Mortaru nemá smysl psát, je nutné to prožít (před patchem to luxování nepřátel bylo ještě intenzivnější). Pokud beru Mortar, většinou opouštím tým (k čemu bych jim byl), a hraju chvilku sám.

Nejraději mám v uzavřených prostorech claymores, ale po Reitakově vzoru (1277 C4 kills! see here) přicházím na chuť i ničení tanků s C4. I když on jde s C4 na všechno, snad i na frontální útok nepřátel :-).

Oblíbené vybavení:
- kulomet M60E4 s bipodem, rozšířeným zásobníkem a IRNV scope (po patchi měním zatím za RDS scope)
- claymores/C4
- squad suppression perk nebo perk na granáty
- G18 supp. na blízko

Nejoblíbenější mapa:
Momentálně asi Seine crossing (Přechod přes Seinu) - mapa je jako dělaná pro 32-48 hráčů, uličky lemované vysokými domy s možností střílet z oken z 1. nebo 2. patra (a bránit schody pomocí claymores). Je to výborná mapa na Conquest, občas se ale zvrhne v Mortarové šílenství. Je tam jen jeden tank a jedno Humvee na straně každého týmu - gameplay tudíž hodně připomíná Strike at Karkand (Útok na Karkand). Squad gameplay je zde velmi silná, protože každý tým má 3 cesty jak se dostat k řece uprostřed mapy a přes tu řeku vedou 3 mosty. Nechráněná řeka se dá navíc rychle přeplavat ke vlajce, která je nejblíž u enemy báze. Support si na této mapě užije hodně srandy :-)

Nyní se těším na Karkand a Wake Island.
Kdo se chcete přidat do naší supportí čety, můžete (Czech Support Elite). Podmínky vstupu na Battlelogu. Můj BF3 nick: misaCZE

Pro: fun, hrát na HC serveru = příjemná změna

Proti: vyblitá barva + hudba byla lepší v BF2

+22+22 / 0

Bylo toho napsáno již mnoho předemnou, proto to skusím zkrátit a neinklinovat ke srovnávání s MW3 (jakožto Battlefield dává MW3 přímou kopačku do koulí na všech frontách, to je bez debat)

Singleplayer:

Ačkoliv je hra primárně zaměřena na MP, tak kampaň zdaleka přechcává veškerou konkurenci v žánru bojových akcí. Vyprávění příběhu je velmi dobré, herci to "zahráli" a nadabovali naprosto luxusně! Hon za zmiznutou atomovkou je už docela klasika, ale o něco tam jít musí. Mise jsou rozmanité, hráč okusí většinu toho, co BF nabízí.. Pokud to budu brát jako tréning na MP, tak se povedl až neskutečně. Pokud to budu brát jako SP s příběhem, tak si BF3 jednoduše vytírá zadek se všemi dnešními FPS.

Celkově:

O grafice se nemá cenu bavit, to je konec plesu (čti na posrání, nic lepšího není). Efekty světla, kouře, výbuchů a kulek odrážejících se od země počínaje, přes neskutečnou oblohu a mimikou obličejů konče, která je nenucená a přirozená a dokonce hluchoněmý hráč si taky příde na své, páč huba se otvírá opravdu podle dabingu anžto můžeš klidně odezírat ze rtů. Dialogy jsou naprosto přirozené, žádný akční americký hovna, který blijou všude a všichni, nezáleží jestli film, nebo hra. Ale co dělá opravdové GRÓ Battlefieldu jsou pánové a dámy zvuky. Zvuky ulice, vozidel, letadel, moře, ozvěn dle velikosti prostoru a v neposlední řadě zvuk střelby.. No prostě hustota, za to bych jim dal Oskara nebo nevim něco podobnýho. I hlášky v MP když mě někdo sundá, tak mě ještě vyfakuje, no prostě nádhera. Dále fyzika, která je dotažená opravdu daleko, zničitelnost prostředí je parádní. Všechno lítá, tříští se, opadává, demoluje. Velmi povedené.


Multiplayer:

Poprvé v životě jsem okusil ten opěvovaný masivní MP a´la Battlefield. Hmm, pan šéfkuchař zatraceně dobře věděl co hodlá uklohnit a chuťově, ba ani velikostí porce není menu co vytknout.. Bál jsem se zmatku v tak velikých mapách, ale to tady vůbec není, mapy jsou myslím velmi dobře designované a je tu místo pro taktiku a týmovou hru. Klany (čety) tady mají konečně opravdové uplatnění, profese taktéž. Když se sejde dobrá parta lidí tak to musí být krasojízda. Samozřejmě jsem na začátku dostával hroznou čočku, tak jsem se krčil někde v koutku jako kunda, ale už jsem sniperku vystřídal za brokovnici nebo karabinu a jdu do toho prsama, nemá cenu to lechtat. Ještě jsem ani nevyzkoušel všechny mapy, takže mě omluvte...

Pro: Uvěřitelnost, zvuky, charaktery postav, grafická stránka, dabing

Proti: Trávím u toho moc času.

+22+25 / -3

Ne, nemám sil na zplození nového komentáře a tak použiji své komentování hry na Facebooku, v průběhu hraní několika prvních misí...

BF3 sice vypadá pěkně, zvuk má výborný, ale... TAK DEBILNÍ UI JSEM JEŠTĚ NEVIDĚL... V krytu za kusem betonu se snažím zamířit a najednou do mě vrazí dva poloslepí idioti a vytlačí mne rovnou do kulometný palby. No to si z nás dělá DICE prdel, ne?!!! A to není ojedinělý případ. Uprostřed palby mi prostě naběhnou před mířidla a než stihnu sundat prst ze spouště, objeví se "palba do vlastních řad nebude tolerována". Být to místo nich vývojáři, naházím jim tam ještě pár granátů...

Další bug, který bych čekal možná u 3rd person rubačky na deset let starém enginu a ne u vyhypované "moderní" střílečky. Stojím půl metru od zdi a střílím na nepřítele. Vlastně nestřílím. Kulky se rozprskávají o neviditelnou stěnu těsně před hlavní mé zbraně a enemák mi zatím s radostí děruje kolena...

Po dalších minutách hraní mi z BF 3 začíná být špatně a se slzou v oku vzpomínám na COD MW2. Spolubojovníci vyběhávající ze zdí a zase do nich mizící, občas se podlahou sunou jenom jejich hlavy... Někdo nadává na skriptované situace v COD? Tady je člověk neustále nucen k pohybu, protože na každých deseti metrech začíná další skript s nabíhajícím dalším nevystřílitelným, nekonečným zástupem tupých nepřátel. Grafických bugů též nepočítaně - panáci ve zdi jsou to menší zlo - mizící textury to větší... Sakra, co to hraju? Betaverzi???!!!

Podotýkám, že hraji ZAKOUPENOU originálku, která se ještě k tomu spouští opravdu šikanózním způsobem. Spustím Origin a chci hrát. Jenže místo toho se po synchronizaci s cloudem nastartuje prohlížeč s domovskou stránkou BF a tam musím opět kliknout na ikonu. Poté se znovu spustí synchro s cloudem Originu a po chvilce čekání konečně hra... To mě má hřát na duši a dávat dobrý pocit ze zakoupené hry? Dát za ni plnou palbu, tak by to byla patrně má poslední originální hra od EA. Naštěstí mne vyšla asi jen na 12Kč v bundlu s dalšími devíti a EA z toho neviděli ani korunu, vše dali na charitu. Asi vědí proč. Charita se nyní musí starat o zástupy platících hráčů, kteří zoufalstvím zešíleli u jejich her...

Ne, neděkuji, nechci. Takhle mi tlak už dlouho nic nezvedlo, odmítám hru dohrávat. To by se ostatně rovnalo pokusu o (v lepším případě) zařazení mezi ty, o které již ona charita pečuje.

EDIT 18.9.2013:
Abych se ujistil, že není chyba na mé straně, nechal jsem zkontrolovat aktualizace driverů i instalaci a aktualizace samotné hry. Vše je dle Originu a nVidie aktuální k 17.9. tudíž bugy budou opravdu na straně vývojářů a ne mé verze... :(

Pro: Grafika, zvuk.

Proti: Cokoli, co dělá dobrou hru hrou a zde se to vývojářům podařilo zmršit strašlivým způsobem.

+17+21 / -4