@Kvasa (03.07.2012 12:51), @Jo_Do (03.07.2012 12:13): Jejej kdybych se rozčiloval nad každou hrou co mi zamítli (cca. už 15) asi bych nic také nepřidal. Nevím co vám kdy bylo zamítnuto, Jo Dův návrh jsem neviděl, ale patrně jste nenaplnili standardy kvality. Přitom jde jenom o to nevzdát a naučit se psát popisky.
Všeobecně o DH
@Jo_Do (03.07.2012 12:13): Na to ser, já jsem na přidávání raději vyprdl, než abych se rozčiloval. Komentáře máš dobré, tak piš dál.
Tak mi neschválili nově přidanou hru Medieval Lords, že prý jsem špatně napsal komentář. Hmmmmm. Kromě toho mi změnili obrázek hry za jiný, který k ní nepatří. Obal ke hře mám doma a obrázek jsem dal správný. Takže, přidávanou hru jsem smazal, nic "opravovat" nebudu a než mě přejde vztek (to může docela trvat), tak sbohem.
jj, taky používám štítky je to dobrá věc, hlavně když mám doma okolo 5Oti dvd ze score, a takhle mám krásně přehled na jakém dvd jsou které hry, takže to pak nemusím složitě dohledávat.
@MartinezZ (30.06.2012 19:49): Jo štítky jsou moc fajn, jinak bych se velmi ztrácel :-)
@MartinezZ (30.06.2012 20:36): Mám aspoň přehled=) Ale ještě mi chybí oštítkovat hry na nějaké Xté stránce. Nebaví mě pořád se tam proklikávat=(
@Say (30.06.2012 20:19): Huh, tak to je vskutku hojně proštítkovaný gamerský profil :)
@MartinezZ (30.06.2012 19:49): Štítky jsou výborná věc. Mrkni sem.
A souhlasím, že DLC dávat jako samostatný profil není moc šikovné. Nějaká možnost odfajfknutí vybraných DLC u hodnocení plné hry, nebo nějaké kolonky v komentářích... Zní to líp.
A souhlasím, že DLC dávat jako samostatný profil není moc šikovné. Nějaká možnost odfajfknutí vybraných DLC u hodnocení plné hry, nebo nějaké kolonky v komentářích... Zní to líp.
@Say (30.06.2012 18:16): Škoda, tvůj nápad se mi líbí. Možná by jen stačily testové odkazy a šoupnout je do pravého menu (ano, podobně jako na CSFD, já vím...) Např. místo "Štítků". U těch jsem jejich funkci nějak moc nepochopil, osobně nepoužívám.
V každém případě samotné DLC+datadisky nějak přehledně spojené s profilem samotné hlavní hry s vlastním popisem hodně chybí. A přidávat o nich jen informaci do popisku nbo do zajímavostí není... to pravé ořechové.
Související díly = Série (?)
DLC + Oficiální addony = Rozšíření (?)
Jaký je rozdíl mezi datadiskem, DLC a officiálním addonem? Myslím, že jednodušší by bylo je označit souhrnně jako "Rozšíření", přičemž by u nich bylo info o způsobu distribuce a ceně (formě?):
Distribuce: Digitální, Krabicová
Forma: Placená hra
Rozsah: DLC
Distribuce: Digitální
Forma: Zdarma
Rozsah: Datadisk
???
V každém případě samotné DLC+datadisky nějak přehledně spojené s profilem samotné hlavní hry s vlastním popisem hodně chybí. A přidávat o nich jen informaci do popisku nbo do zajímavostí není... to pravé ořechové.
Související díly = Série (?)
DLC + Oficiální addony = Rozšíření (?)
Jaký je rozdíl mezi datadiskem, DLC a officiálním addonem? Myslím, že jednodušší by bylo je označit souhrnně jako "Rozšíření", přičemž by u nich bylo info o způsobu distribuce a ceně (formě?):
Distribuce: Digitální, Krabicová
Forma: Placená hra
Rozsah: DLC
Distribuce: Digitální
Forma: Zdarma
Rozsah: Datadisk
???
@Say (30.06.2012 18:16): Škoda :/
@MartinezZ (30.06.2012 13:25): Tohle mi bylo zamítnuto. Do levého sloupečku se prý nic dávat nebude.
Idea: Pro každé DLC/datadisk vlastní profil s možností připojit ho k profilu základní hry. V profilu DLC by ale byl možný jen popisek a hodnocení. Diskuze, komentáře, zajímavosti, odkazy apod. jen v profilu původní hry, k níž je DLC připojené. Případně by tyto sekce byly pro DLC/datadisky společné (pokud by se našel způsob, jak stejnou diskuzi či komentáře vypisovat u vícero karet her.
Pro speciální edice her u každého profilu základní hry přidat do levého menu "Profil hry, Komentáře, Diskuze..." ještě nahoru položku "Přídavky" nebo "Rozšíření". Přídavky by znamenali jak datadisky tak i DLC (časem možno přidat i modifikace). V takové sekci by byly pod sebou jednotlivé položky jen vypsány jmény a celkovým % hodnocením a to jako odkaz na kartu právě onoho přídavku/rošíření.
Pro speciální edice her u každého profilu základní hry přidat do levého menu "Profil hry, Komentáře, Diskuze..." ještě nahoru položku "Přídavky" nebo "Rozšíření". Přídavky by znamenali jak datadisky tak i DLC (časem možno přidat i modifikace). V takové sekci by byly pod sebou jednotlivé položky jen vypsány jmény a celkovým % hodnocením a to jako odkaz na kartu právě onoho přídavku/rošíření.
Nevím, co si myslet o tom, že Mass Effect 3: Extended Cut tu je a Hard Reset Extended Edition ne.
@pipboy (30.06.2012 12:48): Ještě jednou... Jak se liší W2 EE od ME3EC?
@Say (30.06.2012 12:32): no tak pockat, W2 DLC jsou Trollí Trable atp., pokud vim. Tohle je proste cela opatchovana hra s extra obsahem.
@pipboy (30.06.2012 12:28): ME3EC nevyžaduje základní hru? Je stand-alone? Není pokud vím... W2EE stejně tak. To, že se CD Projekt vyhýbá označení DLC a EA se tím naopak nebojí chlubit, je pouze marketingová záležitost. Nejsou to aspekty k tomu, co se tu dělí/nedělí.
Zoltan: Mě jde o princip. Prostě tu na tohle chybí konkrétní kritéria, ačkoliv už několikrát padlo, že se to praktikovat NEbude.
Zoltan: Mě jde o princip. Prostě tu na tohle chybí konkrétní kritéria, ačkoliv už několikrát padlo, že se to praktikovat NEbude.
@Say (30.06.2012 12:22): tjn. já spíš čekám až sjednotí do jednoho profilu toho prvního witchera a stále se nic neděje.
@Say (30.06.2012 12:22): ME3EC je oznaceni samostatneho DLC. W2EE je afaik oznaceni pro celou updatovanou hru.
A teď vážně... Proč se na DH schválil ME3 EC a ne Witcher 2 EE? To budou zase jenom zmatky a duplikáty.
@Danny (27.06.2012 14:52): O.K. O důvod víc, abys to přehodnotil znovu. ;-)
@Chuck (27.06.2012 08:18): Sorry, já to tak nemyslel. To mělo být jen takové popíchnutí :-)
@RNDr. Gunár Pavel (26.06.2012 21:06): Ty u komentáře k Rise and Fall.
@RNDr. Gunár Pavel (26.06.2012 21:06): Deimos - Fallout 2.
@RNDr. Gunár Pavel (27.06.2012 00:07): AiMLEzZz 23.11.2008 22:17 na Prince of Persia: Warrior Within. Hrozný komentár. :D
@M.a.t.t. (27.06.2012 09:39): Chameleon. Nebyl mi jasný důvod mínusu, tak jsem se zeptal. V té době byl totiž první. Koment jsem o tu jednu pasáž upravil a navrhl přehodnocení. Nevidím na tom nic moc divného.
@Chuck (27.06.2012 08:18): O akú hru išlo?
@Danny (26.06.2012 22:07): O přehodnocení jsem žádal jen Tebe, takže to množné číslo klidně vynech.
@RNDr. Gunár Pavel (27.06.2012 00:07): Na co ses ptal? :D
@RNDr. Gunár Pavel (27.06.2012 00:07): Caelos u Neuro Hunter 13.12.2009 06:33
Díky za vám za všechny odpovědi. :o)
Tak mi to nedalo a spočítal jsem si to :), je to lehčí než jsem myslel, za 3 minuty se to dá v excelu spočítat když člověk ví co a jak.
Takže jsem celkem udělil k dnešnímu dni 2379 plusek a -348 mínusek.
Koukám že jsem to skoro trefil, ani se mi nechce věřit že už jsem tady tolik komentů přečetl.
Takže jsem celkem udělil k dnešnímu dni 2379 plusek a -348 mínusek.
Koukám že jsem to skoro trefil, ani se mi nechce věřit že už jsem tady tolik komentů přečetl.
@Gerret (26.06.2012 22:46): Omlouvám se.
@Eru (26.06.2012 22:45): Předběhl jsi mě :), a jsem Gerret a ne Garret :)
@Drolin (26.06.2012 22:43): U těch udělených plusek nejde o ty moje komenty :), ale o ty ostatní a vzhledem k tomu, že už jsem odplusoval minimálně kolem 2000, tak to na pár minut asi nebude.
Memphis +1 10.06.2008 12:55 @Gothic 2
scitat nic nebudu :)
scitat nic nebudu :)
@Drolin (26.06.2012 22:43): Jde o tu druhou stránku - kolik plusek a mínusek Garret udělil.
@Gerret (26.06.2012 22:39): U 16 komentářu by to mělo být během pár minut spočítané, ne? :)
@Eru (26.06.2012 22:36): To je pravda, ale do toho se mi fakt nechce :). Zase tak moc ten počet vědět nepotřebuju. Ale bylo dorý když to tam bylo vidět.
@Gerret (26.06.2012 22:29): I toto se dá externě spočítat. Např. přes Excel.
@Eru (26.06.2012 22:31): jo, před chvílí jsem si všiml dle návodu zde uveřejného. Děkuji ti za ně, tvá pluska zde mají cenu platiny:)
@montana (26.06.2012 22:32): Mělo by ti je to seřadit podle jmen a kolik plusů máš od jednotlivých lidí.
@Danny (26.06.2012 22:18): teda ten gombik je pekne neviditelny... ani nevypada jako gombik :) Kazdopadne kdyz si ve stats dam srovnat podle data u "Obdržená hodnocení", tak se mi tam zadny data neukazou -_-
@Fingon (26.06.2012 21:43): Dal jsem ti 4. Nešiř o mě pomluvy. ;-)
@Danny (26.06.2012 22:18): Ano, ale ten celkový počet tam také nevidím, ten jsem si spočítal sám, ale v DH 1 to ukazovalo i celkový počet udělených plusek a mínusek mnou, ale tady to taky nikde nevidím.
@Danny (26.06.2012 22:18): Díky. A globální počet namísto kolonek u jednotlivých uživatelů asi nelze zjistit, že?
U 1.0 byl na konci seznamu přesný počet.
U 1.0 byl na konci seznamu přesný počet.
@Drolin (26.06.2012 22:12): Mé komentáře a vpravo nad posledními obdrženými hodnoceními je gombík podrobnější statistiky.
@Danny (26.06.2012 22:07): Takže nie som jediný. :D Ale mne ešte nenapísal. :(
@RNDr. Gunár Pavel (26.06.2012 21:06): Od montany k Penumbře :).
@Gerret (26.06.2012 21:14): Kde lze zjistit počet plusů a mínusů? Na 2.0 to nějak nemohu najít.
@Gerret (26.06.2012 21:14): Kde lze zjistit počet plusů a mínusů? Na 2.0 to nějak nemohu najít.
@Kwoky (26.06.2012 20:29): Pokud chceš, aby uživatelé tvé komentáře přehodnotili, máš dvě možnosti. Buď být vtíravý jak Chuck :-) a napsat každému DH poštou a nebo se o novém komentáři jen zmínit v diskuzi. Pokud tu hru uživatel sleduje, určitě si to přečte.