Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A určitě si taky všichni pamatujeme na "user data". U toho jsem se jako malej vždycky tak nasmál...
@Bodkin (05.04.2012 11:17): Tak mohl bych napsat, že se mi to líbí víc, protože to má lepší atmosféru, lepší questy, lepší soubojový systém a bla bla, ale pak by někdo napsal, že nene, že lepší atmosféru má dvojka, že lepší questy má dvojka a lepší systém boje taky.
Takže to nemá smysl.

Já jsem pocitovej člověk a když jsem u hry přikovanej a nechci dělat nic jinýho, tak mě to prostě baví. Když u ní přikovanej nejsem (což je příklad dvojky), tak mě prostě tak nebaví... tak to prostě je.


@Jack_Dark (05.04.2012 11:19): To jo, já na savy zapomněl :( A to jsem si je šetřil celej ten rok...
@Bodkin (05.04.2012 11:00): S neobsazením Geralta bych klidně souhlasil. A není pravda, že dvojky nemám rád z principu, ačkoli Ty to tvrdíš o všech.
Jednička mě prostě bavila víc než dvojka.
Např. teď hraju Mass Effect 2 a ten mě baví víc než jednička přesto, že jednička mě taky bavila hodně.

Jak říká Borghal, nejsem schopen formulovat důvody PROČ, ale prostě tak to je.
@Jack_Dark (05.04.2012 10:56): Dnes obzvláště. A walomeho ignoruj, ten nepřizná, že je hra lepší, když má číslovku 2 a on jako malé nemluvně miloval jedničku.

@Walome (05.04.2012 10:58): Ty říkáš tomu trapnému vykrádání bez hlavy a paty opírání se o předlohu? "Rychle, co bylo v zaklínači a ještě jsme to tam nedali?!?!" "Ciri?" "Meh, udělejme z ní kluka!" "Yenefer?" "Meh, udělejte čubku z Triss."

W1 nadělal spoustu průserů a kokotin z kterých dvojka musela (ne dost dobře) vybruslovat.

Měli udělat witchera a za hlavní postavu NEDÁVAT toho vola Geralta. Rovnou tam mohli dát Leta, když už pak zničeho nic vycucali celou novou zaklínačskou fakultu.
@Jack_Dark (05.04.2012 10:56): Ale netvrdím, že je Zaklínač 2 špatná hra, jen se to míň opírá o předlohu a to je to, co se mi na prvním díle líbilo. Plus je tam na mě moc cutscén a vedlejší úkoly neposunujou dál hlavní dějovou linku, což byl v jedničce naprosto fámozní jev.

Ale jinak klobou dolů před grafikou, optimalizací a celkově animací pohybu apod., to bylo všechno supr.
@Borghal (05.04.2012 10:22): No tak naschledanou :) Jen Moraváci (takže 90% DH :) ) říkají "nazhle", což taky není úplně vono :-D

Jsme tu OT, ale ta debata mě baví, co se přesunout do O všem a o ničem?
@Garion (05.04.2012 09:47): Jo vono se to čte Risn :)... tak to pak jo.

Tak já engliš umím prakticky jen z odposlechu, rozumím dost, ale abych něco vytvořil, to zas né.

A odvahu nevim, já klidně přiznám, že nevím všechno :)
Holt angličtina narozdíl od češtiny se nepíše tak jak se vyslovuje, což značně ztěžuje učení odposlechem :-)
@JohnCZ (04.04.2012 23:27): Tak se jim nediv :-D Ale já to znám, já mám většinu frází oposlouchanou a mnohokrát se přistihnu, že nevím, jak se to píše. Ale je fakt, že mám "cit pro jazyk" v tom smyslu, že to většinou trefím správně.

Ale co se her týče, tak mě vždycky překvapí, že Risen není Raisen... člověk prostě nemůže znát všechno :)
To mi připomnělo jak jsem hodně dlouho nevěděl, že se píše "calm down" ve významu zklidni se. Vždycky jsem v BF psal "come down dude" (myslel jsem, že je to nějaká do češtiny nepřeložitelná fráze) a nikdy nikdo nechápal co tím myslím... :/
Jo popravdě nevím jak se to píše, všude to jen slyším=D
Ano píše, musel jsem si rýpnout...
Český pravopis umím, jen mi občas něco unikne.
Říká ten co neumí český pravopis :P A myslel tím God damn it, což do větné logiky sedí víc... a taky se to dá mj. přepsat na goddammit :-)
Jo tak Multi-plán... Jo dokonce far-plán! :-D
A vsadím se že jsi měl na mysli "goddamned", že? =))
@Borghal (04.04.2012 22:17): Však v pohodě.

Samozřejmě že jde o kategorii "animovaný". Ale je to jen princip. Kresba či malba je taky řemeslo. Až v momentě, kdy do toho autor dá nějaký svůj pohled a záměr, stává se "uměním" (god damit, jak já to slovo nesnáším). Takže asi tak=)

Jo a "multi-plán" je jen počeštěné slovíčko, nic víc. Podobně jako far-plán / rapid-montáž / framy atd.
@Say (04.04.2012 22:05): No, a tady asi bude ten rozpor mezi teorií a praxí. Tento styl tvorby videa je zkrátka v praxi nazýván animovaným, ať proti tomu profesoři brojí sebevíc. Nakonec, já na tom nevidím nic špatného, o latinském kořenu toho slova vím a vždycky jsem se domníval, že ono vdechnutí duše je právě myšleno už pouhým rozpohybováním...
A sic je to multi-plane animace, je to jedna z lépe udělaných co jsem viděl (třeba ty detaily á la vlnění ve větru a nevím co ještě), takže nemám problém ji skutečně za animaci považovat...

Nicméně soucítím s tebou, takové věci které se v praxi dělají úplně jinak do mě ve škole taky stále hustí. Marné je pak vysvětlovat lidem okolo, že správně se to dělá jinak.


OLOL, to se to tu zvrhlo. Už tady byl někdy někomu dán ban? Už jen za hlášku "proč je špatné někoho urážet"...
Mno nedá sa svítit mosí sa zhasnůt. Balím školu a idu sa přihlásit na kopání kanálů.
[neexistující příspěvek]: Proboha od tebe jsem tu zatím viděl enom urážky a nadměrné používání slova logika. S tebů tady žádná diskuze neprobíhá je to polemika na tvojí úrovni.
Proboha, ignorujte toho trola...
Už jen jeho přezdívka napovídá, že je to buď trol a nebo nějaký... to slovo neřeknu, protože je neslušné a každému evidentní...:)