Do znovuoživeného žánru dungeon crawlerů z pohledu první osoby přispěli i francouzští Mana Games, známí spíše z žánru sportovních simulací (Tennis Elbow). Nabízejí všechny standardy, definované klasikami jako Dungeon Master nebo Might & Magic, které Mana Games uvádějí jako své vzory, ovšem v moderním 3D hávu. Můžeme počítat s tím, že námi vedená čtyřčlenná družina dobrodruhů v rozsáhlých kobkách bude narážet na hordy nepřátel, smrtících pastí i záludných hádanek. To vše při pohybu na tradiční "čtverečkové" mapě.
Hráč dostane pro své svěřence na výběr z pěti ras a čtyř základních profesí, z nichž každá má navíc tři různé specializace. Zároveň hra dává volnost výběru mezi velkým množstvím speciálních schopností, čímž možnosti budování postav násobí. Samotné souboje probíhají na principu active time, tedy v reálném čase s možností pauzy.
A jak že se hráč do dungeonu vlastně dostal? Coby novopečený hlídač v královské věznici nezažije zrovna poklidný první den v práci. Cosi se pokazí, všichni vězni utečou ze svých cel a vypukne hotový chaos. Správce vězení pro jistotu vezme nohy na ramena a zanechá za sebou jen rozkaz: všechny pochytat! Inu, nedá se nic dělat, než vzít do ruky pořádný dvouručák a vydat se uklidit ten svinčík a třeba i přijít na kloub tomu, kdo nebo co jej má na svědomí.
Hrá to tu niekto? Nenapíšete svoje postrehy aspoň do diskusie? Hra ma zaujala, tak by som rád názor od niekoho, kto ju už skúsil.
Pro: složení družiny; skilly; taktizování v soubojích
Proti: souboje jsou trochu nepřehledné; místy zdlouhavé a repetitivní