Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (01.09.2012 21:28): Heh, tak to je este horsie ako sa spociatku zdalo :-).

@Borghal - no na tuto otazku je v skutocnosti tazke odpovedat pretoze neviem. Je totiz z roku 1991 a vtedy to s tymi budgetmi vyzeralo inac, ale bola to hra vydana normalnou oficialnou firmou, ktora vyrobila viacero hier takze sa rozhodne nejednalo o nejake "indie" ci "underground" productions. V podstate ako bol to mainstream, ale ci to bol high-budget to neviem dostatocne posudit. Ale urcite to nebolo uplne lacne, lebo kratko po vydani hry firma takmer skrachovala a to bol aj dovod preco sa nikdy nedostala na trh PC verzia hry hoci napr. v manualy sa pise cely odsek o tom ako instalovat hru na pc a podobne..... co je celkom zabavne kedze PC verzia v skutocnosti nebola vydana. Preto radsej nechcem moc o tom hovorit lebo nie je PC veriza ale iba Atari ST a Amiga.


Sakra ako davate do jedneho komentara 2 odpovede 2 userom? tak aby to tam bolo na modro zafarbene akoze "official reakcia".
@Walome (01.09.2012 13:09): "a zajímavé zjištění, že po 30i hodinách jsem v půlce hry" no z mojho uhlu pohladu taka nie prilis dlha hra a celkom pohoda. Poznam aj hru - a dohral som ju - ktoru ani cheater nedokazal dohrat pod nejakych 64 ci 74 hodin.
UAAAAAAAAAA, to je vopruz. Já bych tyhle počítače a nekonečný dungeony zakázala.
týý vole, při úkolu, kdy mám sledovat vlka, kterej čichá stopu nějakýho druidu, jsem s sebou nepřibral toho Cyruse co stojí před chatkou a teď jsem si v návodu přečet, že jsem to měl udělat... to je fór...

edit: aha, tak nemusel, dobrý

edit: a zajímavé zjištění, že po 30i hodinách jsem v půlce hry =-o
[přesunuto z komentářů]

O slepičce a kohoutkovi..

Pro: kopie Gothicu II

Proti: kopie Gothicu II, o slepičce a kohoutkovi
Já zbožňuju tu volnost!!!

Quest s pirátem Romanovem a Patty - hledám Steelbeardův poklad, u 2 z nich na mě čekají Romanovi společníci, říkám si "mám je zabít nebo ne". Nechám je radši naživu. Pak se vracím za Patty a místo toho tam sedí Romanův člověk. Jdu s ním kam až mě dovede a tam ho zabiju.

Romanov na mě čeká společně se třema jeho lidma - dva z nich jsem mohl zabít, uznávám, moje blbost. Ale to neva, protože opodál stojí banda kostlivců, kterou na piráty nalákám. Všichni krom Romanova jsou po smrti.

Najdu poklad a mapu, kterou dám Romanovi, on mi řekne lokaci Patty a já ho zabiju.


To je prostě ten nejlepší herní prvek a škoda, že to Pirani nedovedou k dokonalosti, kde by NPC reagovali na smrt postav. Ale kam se na to hrabou všechny ty lineární rpg, kde ve friendly zone ani nemůžete vytáhnout zbraň.
Tak to je opravdu dobrá náhoda. Měl jsem to rozehrané už delší dobu, ale teď jsem se do toho zakousl a vážně jsem chtěl vědět, jak to vlastně dopadne. Jasně, ta hra má chyby, dokonalost to není, ale rozhodně je to silně nadprůměr.
pocuj kurca, je to mozne, ze si dorazil Risen den po mne? jaka nahodicka :) inak uplny suhlas s tvojim komentarom, aj hodnotenim ;-)
"Copak si nepamatujete jak končil Gothic 1? A co takový Gothic 2? Vždyť tam se konalo vlastně úplně to samé jako v Risenu, finále bylo vždycky někde v podzemí, kudy se člověk prosekával k hlavnímu záporákovi. Jen v Risen je tahle část možná ze všech "gothiců" nejdelší."

Keďže som posledne znovu rozohral obe hry, a hral som ich tesne po sebe. Môžem z vlastnej skúsenosti povedať, že záverečné kapitoly v Gothicu 1 boli horšie a dlhšie než v Risene.
To je taková krása. Nikdo mi nic neurčuje, žádný posraný cutscény, žádný šipky, nápovědy... teď jsem dělal ten quest s kraví hlavou v posteli a nikdo mi neporadí tu nejepší cestu (vyšplhat přes střechu na balkon), ale musím to najít sám... nikdo mi neporadí, jak se mám dostat do hlídaný budovy, prostě se proměním v brouka v ulitě a je mi hej... žádný vyskakovací nápovědy kdykoli dorazím k interaktivnímu předmětu... nic nezáří, nesvíti... extáze :)
@Walome (02.06.2012 16:01): Jééé, to byly časy. Já hodně používal: "meziulozeni", "bitva", "v pici" (případně "kurva"), "jistota", atp. Ale je pravda, že už jsem to nezažil fakt dlouho.
Ona tu je možnost pojmenovat si savy?? Tyy vole, hned s hodnocením 10% nahoru! To jsem nezažil ani nepamatuju :)
Na velikost BRay si nikdo nestěžuje. U her by měli dělat stejný rozměr. Stejně je dneska v manuálech hovno, to by se na ten formát vešlo.
Velikost je na pěst. Mají se držet zaběhnutých standardů a ne vymejšlet 3,14čoviny!
Ta oranžová edice mě taky se*e. Ani ne tak barva, spíše jako ta jiná velikost. To fakt každá krabice musí bejt jiná, aby to v tý poličce vypadalo hnusně?
Tak oranžová kolekce klasiky je pěknej humus. Supr rozměry, šílená barva.
Tak. Opět dohráno, tentokrát za ohnivého mága. A druhý díl se dostává na řadu...
@Paul (21.04.2012 19:31): No pro me jako pro prazaka neni postovne problem.:-) I tak bych si ale radsi tu stovku za krabici pripatit. I kdyz chapu, ze moderni clovek jako ty uz na krabice asi moc neda.:-)
No na megahry.eu je predobjednavka krabicove verze za 750, ale kdo vi, kolik za ni budou nakonec chtit.
Dvojka za 39.99$, t.j. 31Eur cca na greenmangaming.co.uk . Našiel niekto lepší deal?
@Melny (17.04.2012 20:13): Tohle se mi tuším stalo taky, ale už je to dávno a fakt netuším, jak jsem to vyřešil, ale vím, že to časem pak šlo. Možná jsem začal dělat jiné questy a vrátil se tam později.